Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

LOCOMOTIVELE DIESEL

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.
Scrie răspuns
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Oct 23, 2006 10:48 pm

Salut !

Vin si eu cu o mica contributie la galeria dieselelor

BR 216

Imagine

Locomotiva germana din Ep. IV ce a fost folosita initial pentru tractarea trenurilor de calatori si marfa iar in ultima perioda de utilizare pe liniile neelectrificate din vestul si nordul Germaniei la tractarea trenurilor de marfa.
Motorul diesel Maybach de 1397 Kw la 1500 rot/min impingea locomotiva la o viteza maxima de 120 Km/h.
A fost construita Krupp si Henschel - variantele de preserie nr 001-010 iar seria de constructorii mentionati si altii.
Din 1984, in culorile originale ale seriei 001 - 010 asteapta vizitatorii la muzeul din Nurnberg.
Modelul H0 este detaliat destul de bine si inscriptionat pe masura.
Locomotiva face parte din preserie DB 216 - 001
Functioneaza foarte bine, la viteze moderate motorul nici nu se aude iar la viteze mari zgomotul aduce cu al unui diesel.
Tractiunea numai pe cate o osie a fiecarui boghiu.
Are trei faruri care se aprind in functie de directia de deplasare. Farurile rosii sunt doar evidentiate nefiind functionale.
Se comporta bine la toate regimurile de viteza pe orice tip de curba.
Un amanunt remarcat de mine. Geamurile nu arata bine.

Imagine

Imagine

Imagine

Producator Mehano
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
bose
Mesaje: 41
Membru din: Mie Mai 25, 2016 8:06 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de bose » Mar Oct 24, 2006 8:41 pm

cred ca este o mica eroare.... poate e o scapare, dar locomotiva prezentata mai jos, modelul, este un V 160, destul de diferita de BR 218 din prima fotografie.
pentru cei mai priceputi decit noi, poate sa ne spuna cineva care este diferenta dintre un BR 218 si un BR 216. pun aceasta intrebare deoarece am intilnit pe unele situri aceste locomotive care in aparenta ar parea ca au aceeasi caroserie dar sunt prezentate ca 2 locomotive distincte. chiar e vorba de eceeasi caroserie sau imi scapa mie unele amanunte?
Trenurile de epoca dau tot farmecul.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Oct 24, 2006 10:21 pm

Pai nu este o gresala. Poza este un BR 216 sau V160
S-a intamplat cam ca la Dacia 1300. Primele exemplare au fost cu motor de Dacia 1100 desi caroseria era de 1300. Pe urma toate s-au numit Dacia 1300 pana au pus motor de 1400 si a inceput D 1400 dar caroseria a fost aceiasi.
Eu am varianta de preserie 001 la 009 inclusiv care au avut tipul asta de caroserie dupa care s-a trecut la modelul care este si pe BR 218
Diferenta dintre cele doua o face motorizarea.
Pentru comparatie, ca imagine, poza de mai jos.
Am sa caut sa gasesc o poza cu un exemplar ca al meu.

Imagine
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
bose
Mesaje: 41
Membru din: Mie Mai 25, 2016 8:06 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de bose » Mar Oct 24, 2006 10:47 pm

legat de BR 216 si BR 218, cam asa banuiam si eu ca e vorba de o diferenta de motorizare, dar nu aveam certitudinea...
in schimb intre BR 218 si V 160, eu vad o diferenta clara...sa fie numai de
caroserie (design)? mie mi se par totusi 2 locomotive diferite, mai ales ca BR 218 se gaseste facut de MEHANO, PIKO, si multe alte firme, intr-o multitudine de variante de vopsire...
Trenurile de epoca dau tot farmecul.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Oct 24, 2006 10:54 pm

Uite ai aici V160 in doua variante

BR 216 cu caroserie ca a mea - preserie si nu cred ca are importanta ca e facuta de Mehano, intamplator o fac ei si daca o fac si altii nu stiu
BR 216 cu caroserie de BR 218 sau mai bine zis BR 218 a imprumutat caroseria lui BR 216

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
bose
Mesaje: 41
Membru din: Mie Mai 25, 2016 8:06 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de bose » Mar Oct 24, 2006 11:02 pm

corect! m-am convins!
multumesc!
Trenurile de epoca dau tot farmecul.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Oct 24, 2006 11:17 pm

Ca si parere personala, locomotiva aceea mehano nu seamana deloc cu originalul din realitate (indiferent ca vb de 216 sau 218). Ca si comparatie aruncati o privire la un br218 Piko Hobby care e cu cel putin o clasa peste ea dar cu un pret foarte bun.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Oct 25, 2006 12:11 am

Poate te razgandesti

[Link Removed for Guests]

Adica V 160 - 003
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Oct 25, 2006 12:13 am

O facea si ROCO si era un exemplar ca acela de la muzeu

Mehano au fost mai dati naibii, au facut modelul 001 (!!)
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Mie Oct 25, 2006 8:28 am

ROCO, Fleischmann, PIKO, etc fac locomotivele "de serie" provenite din fosta V160. Mehano face capul de serie, V160 001, poreclita de nemti LOLO. Si V180 DDR-ist a avut un cap de serie total diferit de masina pe care o stim de la Guetzold.
PDI
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Oct 25, 2006 9:20 am

Exact
In consluzie nu putem compara decat mere cu mere
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
silviu20061
Mesaje: 1266
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de silviu20061 » Mie Oct 25, 2006 11:37 am

Salut baieti asta cam asa este nu poti face anumite comparatii decit cum a spus LDH mere cu mere chiar daca PIKO le face mai realiste dar nici MEHANO nu sunt de lasat ca si ei fac modele frumoase :D
Pasinea mea:Trenulete Electrice-Caile Ferate la S&D
SILVIU @ DANY
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Oct 25, 2006 3:31 pm

Salut Silviu !

Nu e vorba de detalii, fabilitate, motorizare etc, aici este mult de discutat, este vorba despre doua modele diferite de caroserie ale aceleiasi serii.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
silviu20061
Mesaje: 1266
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de silviu20061 » Mie Oct 25, 2006 6:30 pm

Salutare frate de suferinta LDH cunoastem problema cum sta am mai intilnit asa ceva chiar trei modele de caroserie la aceiasi serie de produs cind aveam TT tot la o locomotiva diesel diferenta ne fiind mare dar vizibila din cercetari ulterioare am aflat chiar si vazut pe viu in CEHIA si fosta DDR ca si in realitate era la fel am sa caut seria loco si numele si am sa o comunic chiar si poze daca gasesc .Oricum cred ca este vorba despre tarile pentru care au fost fabricate la vremea respectiva ma refer la loco cele reale
Pasinea mea:Trenulete Electrice-Caile Ferate la S&D
SILVIU @ DANY
[Link Removed for Guests]
bose
Mesaje: 41
Membru din: Mie Mai 25, 2016 8:06 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de bose » Sâm Oct 28, 2006 10:35 pm

chiar asa nimic nou? la citi forumisti suntem... :?:
Trenurile de epoca dau tot farmecul.
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”