LOCOMOTIVELE DIESEL

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.
Scrie răspuns
cosmin78
Mesaje: 5794
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Aug 12, 2007 11:59 am

face galagie?ceva nu este in regula atunci....ar trebui sa fie f. silentioasa.eu zic sa
o desfaci sa vezi ce are,eventual sa o cureti,sa vezi daca e multa mizerie pe
colector,etc..BRAWA face locomotive supersilentioase.cauta pe internet,Wikipedia
sau la www.bahnbilder.de,aici gasesti poze
Cosmin
[Link Removed for Guests]
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Dum Aug 12, 2007 2:45 pm

@cosmin78
face galagie?ceva nu este in regula atunci
Este o loco analog, dan o alimenteaza digital de la DIGI1 PIKO, si curentul de inalta fregventa ii da acel sunet de diesel... :-D :-D :-D
Cu cat motorul e mai vechi, zumzaitul acela e mai tare.
rally
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
cosmin78
Mesaje: 5794
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Aug 12, 2007 3:05 pm

wow! :-P inca una de tinut minte....merci...pai numa´ bine ptr el,cu banii de ii
dadea pe un loksound isi mai ia o locomotiva
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Dum Aug 12, 2007 11:57 pm

rally scrie:curentul de inalta fregventa ii da acel sunet de diesel
Cu cat motorul e mai vechi, zumzaitul acela e mai tare.
Efecte secundare nu sint? :lol:
[Link Removed for Guests]
Imagine
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Lun Aug 13, 2007 10:39 am

Efecte secundare nu sint?
Parerile sunt impartite... de exemplu, lok fiind electronist zice ca n-are ce sa se intample, altii ... colectionarii care cu greu isi pun "bebelushii" :grin: pe sina, zic ca e-npotriva firii... :-D :-D :-D
Io zic ca la mai mult de 10 minute, bazaiala, nu stiu ce se-ntampla... 8)
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Joi Aug 16, 2007 6:32 pm

BR219 Brawa DR "U-boote", locomotiva diesel-hidraulica fabricata de Uzinele Faur Bucuresti pentru caile ferate Est-Germane in perioada comunista.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Joi Aug 16, 2007 6:36 pm

Rh 2043 BBÖ Roco


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Sâm Aug 25, 2007 11:07 am

Eu am luat prima locomotiva de la Lima, un BR 218:
Imagine
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Sâm Aug 25, 2007 5:13 pm

Mai multe detalii, si mai multe poze cu detalii, in special ma intereseaza daca rezervorul de aer dintre bohgiul 1 si rezervorul de combustibil exista?
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
silviu20061
Mesaje: 1266
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de silviu20061 » Sâm Aug 25, 2007 5:35 pm

@srazvi
In primul rind sa o stapinesti sanatos .Am si eu o intrebare daca se poate si anume cum crezi ca se comporta la tractiune fata de omoloaga ei de la PIKO ?
Eu inca nu am de la Lima nimic si sunt curios cum sunt produsele Lima ca si fiabilitate.
Multumesc.
Pasinea mea:Trenulete Electrice-Caile Ferate la S&D
SILVIU @ DANY
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Sâm Aug 25, 2007 8:08 pm

Mai multe detalii: se comporta ca BR215 de la Roco, are doua roti cu cauciuc pentru tractiune, merge mai bine ca un Piko dar nu are lumini 8) , ca fiabilitate abia dupa ce reusesc sa am un traseu care sa nu se tot desfaca dupa 5 ture(deci nu Piko si nu Mehano) :-P

@Gabi: o s-o aduc la o viitoare intilnire la studiat :grin:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Lun Noi 19, 2007 10:34 am

Pentru machetistii care vor sa faca de la 0(sau din cele existente) la H0 o LDE 2100 CP:
1.Boghiu LDE 2100 CP cu suspensie secundara modificata (flexicoil)
Imagine
2.Boghiu locomotiva Diesel electrica LDE 2100 CP
Imagine
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1709
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Lun Noi 19, 2007 10:40 am

Mai in spate sa vad si boghiuri de LE 5100. :D
De unde ai pozele?
Mai ai si altele?
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Lun Noi 19, 2007 10:53 am

informatile le am de cind am fost la Caransebes fix linga hala in care se faceau boghiuri :grin: :
S.C. "CAROMET" S.A. Caransebes produce boghiuri si piese de schimb pentru toate tipurile de locomotive electrice, Diesel electrice si Diesel hidraulice, precum si boghiuri pentru toate tipurile de tramvaie, vagoane si metrou.
Structura de fabricatie include:
- boghiuri pentru locomotive electrice LE 5100 Co-Co si Bo-Bo (4000-5100 KW);
- boghiuri pentru locomotive LDE Co-Co si Bo-Bo (1100-4000 CP);
- boghiuri pentru locomotive hidraulice LDH Co-Co si Bo-Bo (1250-2400 CP);
- boghiuri pentru rame electrice suburbane.
In acelasi timp au fost asimilate:
- boghiurile monomotor si remorca pentru tramvaie;
- boghiurile bimotor tramvai;
- boghiurile bimotor si purtator metrou.
Ecartamentul produselor realizate: 1435 si 1524 mm cu posibilitati de realizare pentru 1000 la 1600 mm.
[Link Removed for Guests]
Imagine
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Lun Noi 19, 2007 10:31 pm

Radu161 scrie:Mai in spate sa vad si boghiuri de LE 5100. :D
De unde ai pozele?
Mai ai si altele?
Uite aici :
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat