Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

LOCOMOTIVELE DIESEL

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.

Moderator: rrzxxx

Scrie răspuns
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Dum Mai 13, 2007 10:32 pm

Si dupa atatea desfaceri si modificari am uitat un lucru important :-x am uitat sa pun un mecanic in ea :-(
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Dum Mai 13, 2007 11:10 pm

Pai pana la produsul final , locomotiva a trecut prin multe maini de modelisti :grin: fiecare a contribuit in felul lui
Cumparata, tunata dupa ce am cazut de acord asupra culorilor si modificarilor ce trebuiau facute , montat decodorul de cineva care stia foarte bine cum trebuie desfacuta carcasa fara a rupe clemele de prindere :twisted: cei care au acest tip de loco stiu de problema , si tot asa ....
In total 5 mil loco + aprox 2 mil modificarile + aprox 5 decodorul deci undeva pe la 12 mil produsul finit.
Eu zic ca merita sacrificul , si impreuna cu cele 4 etajate piko a iesit o garnitura CFR , chiar daca mie nu imi plac materialele mai noi de EP III am facut o exceptie de mult visata :twisted:
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mai 14, 2007 7:08 am

@ Lok

vezi ca a pus robert linkul care vroiam sa ti-l trimit
este aceiasi DA 60 cu alta fata

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mai 14, 2007 4:46 pm

@lok

dungile sunt cel mai simplu amanunt
iti arat cand ne vedem :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Lun Mai 14, 2007 7:47 pm

Salut!

Am vazut is eu filmuletul cu acel DA. Intr-adevar este minunat vopsita dar sunetul nu imi pare de loc asemanator cu cel al locomotivei 060 DA. O fi vreo varianta remotorizata? :grin: am vazut si si auzit pe viu DA-ul lui Paul si suna total diferit, ca un adevarat DA pot spune.

Toate cele bune!
Gabi
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
[Link Removed for Guests]
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Lun Mai 14, 2007 10:44 pm

Modulele de sunet se pot programa cu sunetele specifice, asa si in cazul de fata, depinde de baza de date de unde s-au downloadat ele. Totodata sa nu uitam de distorsiunile din echipamentul de inregistrare si cele rezultate in urma prelucrarii de redare pe internet... :(
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Endo_ro » Lun Mai 14, 2007 11:24 pm

Apropo de sunet, am o promisiune cum ca voi fi lasat sa merg putin cu o locomotiva adevarata, deci o sa o aud pe viu si din interior .... Va dati seama ? Mi-e cam frica !!! :grin:
Doar ca nu stiu cand o sa ajung la depoul cu pricina ... :-(
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 365
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Lun Mai 14, 2007 11:40 pm

Eu am fost de la arad la razboieni ,vreo 400km cred, cu una elctrica, si mie mi-o fost un pic frica la inceput dar apoi nu mio mai venit sa cobor :D
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mar Mai 15, 2007 12:07 am

Ca bine zici Rally :grin:
Mi-ai luat-o inainte cu explicatia :grin:
Sincer si eu cand am ascultat in boxe sunetul de pe net nu seamana 100% cu sunetul locomotivei HO , este parca mai gros 8O .
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Mar Mai 15, 2007 9:23 pm

Salut!

Imi pare rau dar trebuie sa va contrazic. Modulele de sunet ESu sunt niregistrate cu o calitate foarte mare a sunetului, dovada fiind exemplarul lui 060-EA, care reproduce cu mare fidelitate sunetele produse de locomotiva 060-DA. Sincer, mai mult seamna cu o locotiva germana, un BR 218 poate, ca suna a turbina, si dat fiind faptul ca locomotiva nu claxoneaza asa. Si credeti-ma locuiesc la 5 minute de depoul de locomotive Arad, deci le aud zilnic.

Toate cele bune!
Gabi
dan
Mesaje: 150
Membru din: Lun Sep 19, 2016 8:06 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de dan » Mie Aug 08, 2007 1:19 am

De cand imi doresc sa am si eu ce sa postez la aceasta rubrica... iar azi, in sfarsit dorinta mi s-a indeplinit. Dar inainte de toate o mica prezentare:

Daca nu ma insel, recent a fost prezentata pe forum o Ludmila produsa de BRAWA. Eu am sa va prezint tot o Ludmila produsa de BRAWA, dar aceasta este un pic mai diferita... In primul rand numarul de catalog al articolului este 0411 (nu ma intrebati de ce, mi se pare ciudat celelalte Ludmile avand seria 03xx... poate o fi existat si o serie 04xx de Ludmile). Oricum povestea ei incepe asa:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Conform planului de dezvoltarea al Germainiei de Est, dezvoltarea a inceput sase faca pe tractiune diesel, dar datorita RGW-ului, Germania Democratica a fost nevoita sa sisteze productia de locomotive disel-hidraulice si sa importe masini de putere mare din URSS (M 62, V200, clasa 120). Totusi planurile de dezvoltare necesitau locomotive care sa puna la dispozitie o putere de 2.200kW si sa poata sa circule cu pana la 140km/h.

Astfel, in 1970 Uzinele de Locomotive Lugansk introduc clasa 130. Din pacate tehnologia sovietica nu permitea incalzire electica, astfel ca locomotivele nu au putut fi folosite decat pentru transportul de marfa - pentru care erau prea rapide. Astfel a aparut clasa 131 care avea viteza maxima restrictionata la 100 km/h.

In 1972, incalzirea electica este disponibila, dar datorita conditilor nefavorabile ale linilor din teritoriul Germaniei Democratice, noua clasa 132 va avea o viteza maxima de 120 km/h. Germania Democratica isi gasise locomotiva universala, motiv pentru care devine cea mai des folosita locomotiva. In 1977 sunt produce 6 locomotive clasa 142 cu o putere de 2,940 kW dar datorita electificarii linilor principale astfel de locomotive puternice nu mai sunt necesare.

Dupa reunificare, clasa 130 si clasa 131 au fost redenumite 230, respectiv 231, dar au fost retrase la scurt timp. Clasa 132 a fost redenumita 232 si unele din locomotive au fost reconstruite in clasa 244 ( viteza maxima 140 km/h), clasa 243 ( noi motoare in 12 cilindrii) si clasa 241 (cu noi motoare de 2.940 kW).

Aranjamentul osiilor: C0 - C0
Numar cilindri: 16 ( cu exceptia clasei 243 care are 12)
Putere: 2.200 kW ( cu exceptia claselor 142 si 241 care au o putere de 2.940 kW)
Viteza maxima: 120km/h (cu exceptia claselor 130 si 244 care au o viteza maxima de 140 km/h si a clasei 131 care are o viteza maxima de 100 km/h)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

234 304-4:

Este singura locomotiva 244 vopsita in culorile Regionalbahn-ului
[Link Removed for Guests]

Prin urmare este considerata "blaue Mauritius" a DB AG-ului.

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Joi Aug 16, 2007 2:11 am de către dan, modificat 1 dată în total.
Cu toata stima,
dan
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Aug 08, 2007 9:32 am

Frumos tot.
Nu strica putina istorie legata de viata unui model.
Bravo!
S-o stapanesti sanatos!
Despre model ce ne spui?

p.s. Rog pe toti care posteaza material rulant sa ne spuna cate ceva atat despre modelul real cat si despre macheta asa mai aflam cate ceva din istoria cf.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Aug 08, 2007 5:14 pm

Pai asta e de la Brawa
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
dan
Mesaje: 150
Membru din: Lun Sep 19, 2016 8:06 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de dan » Dum Aug 12, 2007 2:31 am

Despre model ce sa vezi... arata foarte bine pentru o chinezarie :wink:

La sedinta foto inca nu avea montate accesorile, care si acum se gasesc sigilate in punguta lor.

Modelul este analog si inca nu l-am desfacut sa vad ce fel de mufa are. Din pacate achizitionarea locomotivei m-a lasat pe minus cu fondurile si un decodor nu va fi in curtea mea prea curand... noroc cu Digi 1. Oricum vreau sa achizitionez un decodor ESU si in viitor unul cu sunet... un viitor f indepartat. Cine stie poate cu excursia care va urma prin strainatate si cu apropierea zilei mele de nastere poate se indura cineva din familie si-mi ia si mie un ESU LokPilot...

Revenind la model... Este uimitor de lenta... Ii trebuie vreo 3-4 viteze sa plece de pe loc si face mult zgomot... destul de asemanator cu al unui diesel, asa ca imi puneam chiar problema daca se merita sa-i iau un LokSound :P. Luminarea noaptea ati vazut-o si voi... as fi vrut sa fie mai puternic luminata cabina... dar asta e.

Hmmm... are cineva cataloage Brawa vechi. As vrea sa stiu mai multe date despre ea...
Cu toata stima,
dan
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”