Nebunia lui Gam3

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
cosmin78
Mesaje: 5744
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Dec 25, 2008 3:11 pm

vagoanele de clasa sunt epoca V,iar vagonul restaurant este epoca IV...nu?ca sa ai o garnitura corecta
cred ca ai avea nevoie de vagoane cu vechiul logo,adica literele CFR...intreb pentru ca amintirile mele
in legatura cu logo-urile folosite de CFR sunt destul de confuze :-P
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4870
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Dec 25, 2008 3:40 pm

Nu este o garnitura corecta. Dar eram curios cum se comporta SCHICHT-ul care are sistemul vechi de cuple intre alte vagoane cu cuple KKK. Garnitura de ep IV pe la anul o sa fie gata.

Eu cum nu am vagoane Sachsenmodelle cu logo-ul CFR fara sobolan am profitat de faptul ca luni a fost in oras Michael si a ajuns in vizita la mine un vagon CFR din setul Balkan Expres:

Imagine Imagine Imagine
cosmin78
Mesaje: 5744
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Dec 25, 2008 4:52 pm

la acest logo ma refeream....mi-l aduc aminte pe vagoane prin ´98 -´99...
cred ca ar fi utila o istorie(un topic separat) a logo-urilor folosite de CFR :roll:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Joi Dec 25, 2008 6:31 pm

Au existat vreodata vagoane seria 20-41 la CFR? :?:
Avatar utilizator
189DB
Mesaje: 110
Membru din: Mie Mai 07, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de 189DB » Joi Dec 25, 2008 9:36 pm

nu
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Dec 26, 2008 5:03 am

ÂŞi totuÂşi pe vagonul lui Gam3 aÂşa scrie (sau a început să mă lase vederea)
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1688
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Vin Dec 26, 2008 11:13 am

Scrie, dar asta nu inseamna ca e si corect. :grin:
Dor de duca, sa te-aduca...
Imagine
http://r161trains.wordpress.com/
Avatar utilizator
kltrainlover
Mesaje: 324
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de kltrainlover » Vin Dec 26, 2008 1:29 pm

Dr2005 scrie:Au existat vreodata vagoane seria 20-41 la CFR? :?:
Nu, seria corecta e 20-50. Nu stiu de ce au gresit-o cei de la Sachsenmodelle mai ales ca si vagonul real a fost fabricat tot in Germania, in fosta RDG....
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2738
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Dec 26, 2008 5:09 pm

Buna kltrainlover,

incerc sa-ti raspund la intrebarea de pe pagina precedenta, desi sunt "vagonari" pe forum cu informatii mai bune si complete decat am eu despre parcul CFR din epoca IV-V. Pe la sfarsitul anilor '80 nu stiu sa fi vazut in compunerea trenurilor noastre decat WR-uri din acest tip facute de Bautzen. Nu stiu sa fi vazut vreunul care sa poarte placa de Astra. Dar pe atunci nu faceam poze si insemnarile mi le faceam laconic pe agende. Indraznesc sa cred ca toata seria e germana.
Apropos, cine isi mai aduce aminte de mirosul inconfundabil al fumului de la plitele de gatit ale acestor vagoane ?

Ultima data cand am fost intr-un astfeld de vagon-in varianta de baza- a fost prin 2003, intr-un rapid de la Timisoara spre Bucuresti. Era vopsit rosu cu inscriptia BAR (si restul inscriptiilor) pe galben. Inauntru o mizerie cumplita, un personal absolut scarbit de ce face, dar o cafea buna. Scuze Gam3 de off-topic.
All aboard !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4870
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Dec 29, 2008 6:24 pm

Salut,

asa cum zice si kltrainlover seria corecta e 20-50.

Catalin, nu esti off-topic. Uite asa am aflat si pe ce tren era WR-ul si in ce an. Personal stiu de 3 scheme de vopsire , verde, rosu si albastru.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4870
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Dec 31, 2008 3:17 pm

Cum scriu eu in ultima zi a anului :grin: .
Dimineata au sosit vagoanele AVA 200:

Imagine

Instructiuni si pungulita cu accesorii:

Imagine

Detalii:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Cam greu de pozat 5 vagoane si o locomotiva in 2.5m. :(

Un 19-50 ca sa fie o garnitura IC CFR.
Nu am vagoane de facut Dacia ,Pannonia,Traianus. Vagoanele mele OBB nu pot fi puse langa AVA. Acum astept sa vad la alti colegi cel putin Dacia.

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Trase, impinse au rulat bine, am si 2 sine R2. Totusi in curbe la ultimul vagon osiile ating portcupla. Se si aude in filmuletul de jos:

Imagine



La multi ani tuturor!
060-EA
Mesaje: 860
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Mie Dec 31, 2008 8:42 pm

Gam3 scrie: Nu am vagoane de facut Dacia ,Pannonia,Traianus. Vagoanele mele OBB nu pot fi puse langa AVA. Acum astept sa vad la alti colegi cel putin Dacia.
M-am conformat :grin: http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.p ... pic&t=4012
La Multi Ani 2009!
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4870
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Ian 20, 2009 9:04 am

Salut,

ND2

Citeva date ale modelului,de pe liliputhobby.ro

Bachmann China reprezinta divizia "de lux" a producatorului Bachmann, producand modele de o calitate deosebita, la nivelul producatorilor de top.

Locomotiva diesel - electrica ND2 a fost produsa de catre Electroputere Craiova pentru Caile Ferate din China, in perioada anilor 1971-1990 in numar de 289 bucati. 20 dintre aceastea au fost cumparate de catre operatorul privat GFR (Grup Feroviar Roman) si repuse in circulatie pe liniile din Romania.

Diferentele intre ND2 si DA060-CFR consta in mare in cabina mai alungita, usi la cabina pe ambele parti, radiatoare marite, cuple automate.

Modelul la scara HO produs de Bachmann China este de o calitate deosebita, bogat in detalii si la un pret cat se poate de corect.

O poza de catalog:

Imagine


Daca privim mai atent observam detaliile atent realizate, multe dintre acestea, precum scaritele, fiind realizate din alama. Arcurile bogiurilor sunt chiar arcuri, nu plastic turnat, rotile au spite exact ca si modelul real.


Biju' :grin:
Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine


Imagine Imagine Imagine Imagine



Lumini in analog, inca nu am pus decodor:
Imagine

Primele cuple sunt cele cumparate separat, ultima e de pe locomotiva. Dupa cum se vede cele cumparate au gaura prea mica, trebuie largita. Eu am incercat cu una, dar a plesnit, s-a subtiat prea mult, plus ca atunci cand era pe locomotiva era prea fixa, nu era mobila si in curbe scotea vagonul de pe sine. Asa ca am renuntat sa schimb cuplele. Am pus inapoi cupla originala pe locomotiva.

Imagine


Pana la urma pentru teste de tractiune cu vagoane am lasat cupla de pe locomotiva, primele 2 poze , cupla standard; poza nr 3 cu cupla roco; poza nr 4 cu cupla Fleischmann.
Cu cupla Fleischmann inca nu am probat tractiunea, urmeaza. Dar cu cele obisnuite nu am avut probleme, am pus 13 vagoane dupa locomotive.

Imagine Imagine Imagine Imagine


Spite :aplauze: :aplauze:
Imagine

Un model care bate la fundulet DA-ul de la Tillig. Nici nu am mai scos DA-ul din cutie ca sa fac comparatie , nu se merita. Am si filmat oleaca, am sa postez mai tarziu.
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Mar Ian 20, 2009 10:34 am

Nu am inteles desi am privit cu mare atentie pozele,cum s-a facut legatura dintre cuplele obisnuite si cuplele locomotivei?chiar nu se pot schimba cuplele locomotivei cu unele obisnuite?
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Ian 20, 2009 10:37 am

Salut,

cuplele locomotivei se pot schimba cu unele compatibile cu cuplele NEM (clasice).

O sa caut pe site la Bachmann si revin.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns


Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat