Nebunia lui Gam3
- Horia_Radulescu
- Mesaje: 5311
- Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
- Localitate: Mulhouse, Alsacia
- Contact:
buna Paul,
pai tocmai de aceea intreb inainte... (si ca off topic: Hechtul a fost casat? parea in stare nu foarte proasta...)
pozele mele cu Hechturi sau sunt din anii 1968-69 si nu se vad inscriptiile sau sunt cele facute de mine la Comana in 1990:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
care sunt ceva prea recente...
ma bate gandul sa agat un Hecht si ceva Dimitroave la un 150.000, ca Y-urile 20-50 din care mi-am facut unul verde sunt prea moderne (1984):
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
ai ceva info?
pai tocmai de aceea intreb inainte... (si ca off topic: Hechtul a fost casat? parea in stare nu foarte proasta...)
pozele mele cu Hechturi sau sunt din anii 1968-69 si nu se vad inscriptiile sau sunt cele facute de mine la Comana in 1990:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
care sunt ceva prea recente...
ma bate gandul sa agat un Hecht si ceva Dimitroave la un 150.000, ca Y-urile 20-50 din care mi-am facut unul verde sunt prea moderne (1984):
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
ai ceva info?
toate cele bune,
HR
HR
- Gabi_Todoran
- Mesaje: 340
- Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
- Localitate: Cluj Napoca
- Contact:
Credeti ca nu am cautat poze cu alt vagon decat cel de la Cluj?Sau nu am intrebat pe la altii?
Pe Railway la subiectul Vagoane de calatori istorice de la CFR nu se vad bine vagoanele.
In momentul in care o sa am o poza cu un vagon ep III cu inscriptiile atunci va capata si vagonul meu acele inscriptii.
Si iata cum arata Hecht-ul care pana de curand a fost la muzeul de la Sibiu:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Poze de Andrei Berinde(romrail).Altele mai bune cu detalii nu are.Acestea sunt singurele.Vagoanele nu se mai afla la Sibiu,sunt la Brasov la restaurat.
Pe Railway la subiectul Vagoane de calatori istorice de la CFR nu se vad bine vagoanele.
In momentul in care o sa am o poza cu un vagon ep III cu inscriptiile atunci va capata si vagonul meu acele inscriptii.
Si iata cum arata Hecht-ul care pana de curand a fost la muzeul de la Sibiu:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Poze de Andrei Berinde(romrail).Altele mai bune cu detalii nu are.Acestea sunt singurele.Vagoanele nu se mai afla la Sibiu,sunt la Brasov la restaurat.
- Horia_Radulescu
- Mesaje: 5311
- Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
- Localitate: Mulhouse, Alsacia
- Contact:
Buna Horia,
Florin,
acum am citit solicitarea voastra referitoare la vopsirea corecta a vagoanelor de calatori la inceputul anilor '70 (indiferent ca e Breda, Hecht sau Y-schita este identica).
In aceasta seara voi posta normativul de vopsire din 1967 si pentru eventuale discutii vorbim peste o saptamana cand ma intorc in tara.
Din pacate nici Hecht-ul de la Sibiu nu avea inscriptiile corecte ci doar un amalgam de inscriptii adaugate in timp.
Florin,
acum am citit solicitarea voastra referitoare la vopsirea corecta a vagoanelor de calatori la inceputul anilor '70 (indiferent ca e Breda, Hecht sau Y-schita este identica).
In aceasta seara voi posta normativul de vopsire din 1967 si pentru eventuale discutii vorbim peste o saptamana cand ma intorc in tara.
Din pacate nici Hecht-ul de la Sibiu nu avea inscriptiile corecte ci doar un amalgam de inscriptii adaugate in timp.
Ultima oară modificat Mar Feb 26, 2008 1:34 pm de către catalin, modificat 1 dată în total.
All aboard !
- Horia_Radulescu
- Mesaje: 5311
- Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
- Localitate: Mulhouse, Alsacia
- Contact:
multumim mult, catalin!
pentru Y treaba e mai complicata, deoarece este vorba de 19-47 sau 20-47 si nu 19-50 sau 20-50 (deci MEVA Turnu Severin sau IVA Arad, nu Bautzen), cele din urma ajungand la CFR dupa 1982... un Y autohton trebuie facut aproape de la 0...
in schimb cu Hecht-urile... abia asteptam!
pentru Y treaba e mai complicata, deoarece este vorba de 19-47 sau 20-47 si nu 19-50 sau 20-50 (deci MEVA Turnu Severin sau IVA Arad, nu Bautzen), cele din urma ajungand la CFR dupa 1982... un Y autohton trebuie facut aproape de la 0...
in schimb cu Hecht-urile... abia asteptam!

toate cele bune,
HR
HR
Buna Horia,
Florin,
Aveti mai jos normativul CFR in vigoare din 1967. El s-a aplicat la toate vagoanele CFR calatori (cale normala). Informatia de aici este extrem de structurata pentru ca intreg STAS-ul este extrem de voluminos:
[Link Removed for Guests]
unde:
1. inscriptia CFR (caseta 448/200 mm)
2. Cod vehicul (ex: Aafld 00000) dimensiuni: seria vagonului: caseta 130/235 mm,
3. numarul vehiculului : cifrele inaltime 130 latime 72 mm spatiu intre ele 36 mm
4. tara in tone si numarul de locuri : caseta 130/130 mm
5. sistemul RIC si caracteristicile incalzirii electrice: caseta 190/325 mm
6. simbolul "a nu se manevra pe cocoase" 85/200 mm
7. semnul ptr. vagoanecu sonorizare conducta trecatoare: 75 mm lungime
7.1. semn ptr. vagon cu sonorizare fara post central: caseta 30/50 mm
8. data ultimei revizii: caseta 65/318 mm
9.1: lungime peste tampoane: inaltime caractere 45mm si:
lungime carater (- : 35mm, latime cifra: 24 mm, spatiu intre caractere 19 mm)
9.2 distanta intre pivoti si distanta intre osiile boghiului: identic mai sus
10 . denumirea prescurtata a franei cu aer comprimat si indicarea greutatii franate (ex: Hik-G, HiK-GP, HiK-GPR) inaltime caracter: 50mm, latime 28mm, spatiu intre litere 14 mm
10.4 denumirea prescurtata a franei cu aer comprimat si indicarea greutatii franate: caseta de 190/320 mm
11. semnul pentru vagoane cu frana R : 90/120 mm
12. ungerea aparatului de rulare : caseta de 105/536 mm
13. indicator de clasa: cifra 1 are 250mm inlatime pe 32 latime, cifra 2 are 250/140 mm
14. placa de itinerar: 315/700 mm
15. placa de numerotare: 160/200 mm
16. inscriptia fumatori: 80/290 mm (aplicata optional), nefumatori: 80/356mm
17. placuta : "statia de domiciliu" : caseta de 150/547 mm
19. reperul locului de ridicare al vagonului: 40/150 mm
20. banda de reper clasa clasa 1: 90mm/ in functie de lungimea vagonului sau de compartimentele clasa 1.
21. indicator limita de incarcare: caractere 35/20 mm spatiu intre caractere 10 mm
schema de culori:
1. crem
2. crem
3. crem
4. crem
5. crem pentru vagoanele cu viteze sub 120 km/h, rosu pentru cele care depasesc viteza mentionata
6. crem
7,8,9 crem
10. crem si rosu pentru vagoanele cu frana R
11, 12, 13 crem
14. rosu pe fond alb
15. rosu pe fond crem
16. crem pe fond rosu sau negru pe fond rosu
17. negru pe fond alb
18. rosu pe chenar crem
19. crem
20. galben
Tot ce este scris mai sus se plica doar la vagoanele clasa ! Vagoanele de dormit si restaurant au inscriptii distincte.
Florin,
Aveti mai jos normativul CFR in vigoare din 1967. El s-a aplicat la toate vagoanele CFR calatori (cale normala). Informatia de aici este extrem de structurata pentru ca intreg STAS-ul este extrem de voluminos:
[Link Removed for Guests]
unde:
1. inscriptia CFR (caseta 448/200 mm)
2. Cod vehicul (ex: Aafld 00000) dimensiuni: seria vagonului: caseta 130/235 mm,
3. numarul vehiculului : cifrele inaltime 130 latime 72 mm spatiu intre ele 36 mm
4. tara in tone si numarul de locuri : caseta 130/130 mm
5. sistemul RIC si caracteristicile incalzirii electrice: caseta 190/325 mm
6. simbolul "a nu se manevra pe cocoase" 85/200 mm
7. semnul ptr. vagoanecu sonorizare conducta trecatoare: 75 mm lungime
7.1. semn ptr. vagon cu sonorizare fara post central: caseta 30/50 mm
8. data ultimei revizii: caseta 65/318 mm
9.1: lungime peste tampoane: inaltime caractere 45mm si:
lungime carater (- : 35mm, latime cifra: 24 mm, spatiu intre caractere 19 mm)
9.2 distanta intre pivoti si distanta intre osiile boghiului: identic mai sus
10 . denumirea prescurtata a franei cu aer comprimat si indicarea greutatii franate (ex: Hik-G, HiK-GP, HiK-GPR) inaltime caracter: 50mm, latime 28mm, spatiu intre litere 14 mm
10.4 denumirea prescurtata a franei cu aer comprimat si indicarea greutatii franate: caseta de 190/320 mm
11. semnul pentru vagoane cu frana R : 90/120 mm
12. ungerea aparatului de rulare : caseta de 105/536 mm
13. indicator de clasa: cifra 1 are 250mm inlatime pe 32 latime, cifra 2 are 250/140 mm
14. placa de itinerar: 315/700 mm
15. placa de numerotare: 160/200 mm
16. inscriptia fumatori: 80/290 mm (aplicata optional), nefumatori: 80/356mm
17. placuta : "statia de domiciliu" : caseta de 150/547 mm
19. reperul locului de ridicare al vagonului: 40/150 mm
20. banda de reper clasa clasa 1: 90mm/ in functie de lungimea vagonului sau de compartimentele clasa 1.
21. indicator limita de incarcare: caractere 35/20 mm spatiu intre caractere 10 mm
schema de culori:
1. crem
2. crem
3. crem
4. crem
5. crem pentru vagoanele cu viteze sub 120 km/h, rosu pentru cele care depasesc viteza mentionata
6. crem
7,8,9 crem
10. crem si rosu pentru vagoanele cu frana R
11, 12, 13 crem
14. rosu pe fond alb
15. rosu pe fond crem
16. crem pe fond rosu sau negru pe fond rosu
17. negru pe fond alb
18. rosu pe chenar crem
19. crem
20. galben
Tot ce este scris mai sus se plica doar la vagoanele clasa ! Vagoanele de dormit si restaurant au inscriptii distincte.
All aboard !
- Horia_Radulescu
- Mesaje: 5311
- Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
- Localitate: Mulhouse, Alsacia
- Contact:
Salutare,
Marfarul meu CFR se mareste. Astazi a fost atasat un vagon de cereale, Uagps.
Modelul de baza a fost de la RIVAROSSI.Multa munca sa ajunga asa, cam 3 luni.Pacat ca nu am facut o poza a vagonului in starea originala.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Marfarul meu CFR se mareste. Astazi a fost atasat un vagon de cereale, Uagps.
Modelul de baza a fost de la RIVAROSSI.Multa munca sa ajunga asa, cam 3 luni.Pacat ca nu am facut o poza a vagonului in starea originala.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Revin cu niste poze si un filmulet facute astazi.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Filmul:
[Local Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Filmul:
[Local Link Removed for Guests]
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat