Nebunia lui Gam3

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Vin Iun 08, 2007 10:31 pm

salut tuturor!

ce bine este cand totul se termina cu bine :lol:

acuma ca ne-am lamurit ce este cu peretii de caramida, unde merg si unde nu merg (daca mai sunt nelamuriri discutam) astept poze noi ca sa carcotesc :evil:

toate cele bune

p.s. apreciez pe toata lumea care a pus "osul" si a lucrat o macheta dar, sunt sigur, apreciaza si cei care lucreaza ca o carcoteala constructiva care sa duca in final la exprimarea realismului in macheta este bine venita ca doar asta ne dorim cu totii, ce facem sa para real nu sa imitam realitatea

spor!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Iun 24, 2007 11:28 pm

Salutare,

In acest weekend am fost la P.Neamt pentru strandul de acolo.Asa ca nu puteam sa nu trec pe la Badulesco.Sambata a fost zi de trenulete iar duminica a fost zi de balaceala la cel mai fain strand din regiune (la cat de mare este orasul IASI, nu avem strand :-x :-x :-x :-x)
Asa ca va mai prezint niste poze de pe diorama,de la strand nu cred ca va intereseaza


Material rulant prezent,tot ce are Badulesco,plus locomotivele BR 01;NOHAB si LUDMILA si vagoanele MAV;CFR;CD si OBB de la IASI.

BR 01 PIKO

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

LUDMILE
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

1043 OBB

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]



[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]



La urma o poza facuta sambata inainte de a pleca spre Piatra,cu o noua achizitie,vagonul CFR de cl 2 rosu

[Link Removed for Guests]

Ne vedem la urmatoarea balaceala :grin: :grin: :grin:
Avatar utilizator
mity
Mesaje: 1048
Membru din: Lun Feb 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de mity » Lun Iun 25, 2007 12:38 am

Super frumos
Bravo
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Lun Iun 25, 2007 1:51 am

Frumos , putin spus.... :grin:
Pacat ca "nenea" Badulesco :aplauze: :aplauze: :aplauze: nu ne pune mai multe poze cu realizarile lui, chiar daca nu e gata si se vad urme de "santier" pe ici colo... :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Adevarul e, ca desi in Moldova sunt mai putin pasionati, acea mana de oameni :grin: tace si face :|
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Iul 27, 2007 11:21 am

Salutare,

Noi achizitii fotografiate la Bogdan:
Locomotiva TAURUS HUPAC de la PIKO
[Link Removed for Guests]
Vagon Hbillns de la Fleischmann
[Link Removed for Guests]
Vagon Shimms de la Roco
[Link Removed for Guests]
Vagon Lima(transformatorul e de la un vagon Kibri care nu e montat)
[Link Removed for Guests]
Vagon Telescopic Sahimms de la Roco
[Link Removed for Guests]
Vagon cement Holcim de la Roco
[Link Removed for Guests]
Vagon Kils CFR MARFA dela CStrain din Cehia (model fantezist)
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Mai sunt si altele dar nu am aparatul foto acasa sa fac poze.
Ultima oară modificat Vin Aug 03, 2007 11:14 am de către Gam3, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Aug 02, 2007 5:47 pm

Acum ca sunt acasa va mai prezint niste poze.

Vagon cl 1 CFR,la baza a fost MAV
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Vagon Uaais kibri
[Link Removed for Guests]
Vechi dar bune:
Vagon cl 1 DR si vagon restaurant CSD, schicht
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Depozit kibri:
[Link Removed for Guests]
Alimentare cu apa si carbuni kibri:
[Link Removed for Guests]
Incet,incet locomotiva cargo primeste vagoane:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Turnanta manuala kibri:
[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Vin Aug 03, 2007 11:11 am de către Gam3, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Joi Aug 02, 2007 8:58 pm

Imi place ... ce sa zic baga mare... Off daca ar fi Brasovul in Iasi sau invers zau ca am face treaba buna impreuna .... tu ma invidiezi cu spatiul eu te invidiez ca ai timp ideiile sunt cam aceleasi asa ca doi invidiosi ar face treaba buna :twisted:

PS. :grin: vezi ca ai un macaz in aer nesemnalizat :|
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
pcg
Mesaje: 368
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de pcg » Joi Aug 02, 2007 9:38 pm

Frumos lucrat Gam3. Ce dimensiuni are diorama ta ? Poate ne vedem cindva la o sueta cu toti ! Undeva in mijlocul patriei ! :-D
Intellibox2 & TC Gold 7.0
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Aug 02, 2007 10:12 pm

Bogdan,la ora cand ai scris mesajul macazul era terminat.Nu le pot face pe toate deodata,doar stii cate am luat.Si apoi 2 zile am crezut ca inebunesc cu decodorul de pe BR 18,tot nu am rezolvat nimic :-x :-x
Cum arata "buretele verde"???Eu sunt mai mult decat multumit.Si de ziduri la fel.


Multumesc pcg.E placa standard de OSB de 2.5m/1.25m de 6 mm.Apropo de marimi.Sper ca in curand la topicul Intalniri la Iasi sa va prezint niste poze cu o diorama in constructie cu dimensiunea de 5m/2.5m , 2 placi de OSB alaturate.E a celuilalt trenulist din Iasi.

Acum depinde de omul cu beciu.Eu zic ca pe la toamna ,cand se face mustul???Eu promit ca aduc pentru toata lumea.
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Joi Aug 02, 2007 11:40 pm

La toamna si eu zic la fel , in noaptea asta am de gand sa termin montarea liniilor in gara Bonn deci, undeva pe la mijlocul lui Septembrie cred ca putem invartii vre-o 3,4 locomotive deodata si :grin: daca nu-i gata vinul e buna si o granitura epoca II , III cu condimente de epoca IV ,V stropita cu Bere rece :|
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Joi Aug 02, 2007 11:43 pm

PS. Dar te ataci repede (macazul) :-( eu glumeam stii ca doar sunt carcotas si din pacate am ochiul prea bine format la detalii :oops:
Cu prima ocazie fac cinste cu o bere la mine in beci :evil:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Aug 07, 2007 10:42 pm

Salutare,
Noi achizitii.
Trei vagoane platformă standard al SBB -CFF , cu platforme interschimbabile Hupac.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Aug 07, 2007 10:45 pm

Foarte frumoase. Pacat ca nu se incadreaza in epoca mea.
Ai montat turnanta? Povesteste-ne ceva despre ea.
Mai am o rugaminte:
Se poate sa faci niste poze de detaliu cu boghiul vagonului

Imagine

Multumesc,
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Aug 08, 2007 6:45 pm

Turnanta are 298 mm.Incape si BR45 pe ea.Sa nu mai zic de BR 01;BR 03;BR 18.A costat 9 euro.
E simpla dar minunata cand nu ai spatiu,situatia mea.Eu o voi folosi la intors aburoasele.Nu va sta in fata unui depou pentru ca nu am loc.Am vazut cand am facut depoul circular (care nu e al meu) ca nu mai raman cu loc pentru ce vreau eu.
Nu ma deranjeaza ca trebuie sa o invart cu mana.Mai trebuie sa vad si cum fac cu alimentarea.

Acest disc se lipeste /prinde unde am hotarat pozitia definitiva a turnantei.

[Link Removed for Guests]

Asa arata spatele.Fiind de la kibri e din 2 bucati.
[Link Removed for Guests]

Aceste accesorii au stat in cutie pana acum,daca nu am definitivat locul nici nu le pot lipi.
[Link Removed for Guests]


Am desprins boghiul.Poate se vede mai bine.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Aug 08, 2007 7:51 pm

Mai intai multumesc pentru fotografiile cu boghiul.

Alimentarea turnantei poti s-o faci in doua moduri.
Cel mai simplu este ca in Fig.1.

[Link Removed for Guests]

Asta presupune ca sub turnanta sa existe o placa de baza pe care sa fixezi cele doua inele metalice, de preferat, din alama sau cupru pentru o mai buna conductivitate.
Inelele se leaga la un intrerupator de comanda sau, mai bine, la un variator de tensiune ca locomotiva sa plece incet de pe podul rotitor.
Pe cele doua inele “se plimba” doua lamele colectoare, tot din alama sau cupru, care sunt solidare cu intradosul turnantei tale si montate asimetric fata de axa liniei de pe pod. De la ele, e vizibil din desen, pleaca doi conductori de legatura, cate unul pentru fiecare sina.
Singura problema care apare este ca linia pe care urmeaza sa intre locomotiva sa fie alimentata si cu aceiasi polaritate.
Eu, cand m-am gandit cum sa-mi fac depoul, momentan nici macar pe hartie, am prevazut o zona tampon, linie intrerupta, de asteptare dupa coborarea de pe turnanta care sa fie alimentata de linia turnantei.
Adica doi colectori lamela care atunci cand turnanta ajunge in dreptul liniei selectate se aseaza pe doua “scaune” ale liniei de asteptare alimentand-o si pe ea.
Evident pintenii se monteaza pe linia de intrare si pe fiecare linie de iesire iar lamelele sun la ambele capete ale liniei podului, Fig.2.
In timpul invartirii podului linia nefiind alimentata riscul de “scurt circuit” este eliminat..

[Link Removed for Guests]

Probabil ca exista si alte modalitati de alimentare. Mie mi s-a parut cea mai simpla. Avand un "bloc" intre turnanta si linia curenta nu risc sa intre o locomotiva pe pod atunci can acesta nu este aliniat.

Sa ne tii la curent cu mersul montajului si poate te gandesti si la o actionare.

Bafta!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator