Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Oct 27, 2009 10:34 am

Eee, acuma se poate practica un turism pentru pasionatii feroviari de prin Europa, mentionind ca circulatia se face aproape ca odinioara, cind abia se inventau diverse sisteme de comunicare si siguranta.

Si nu trebuie sa ne facem griji, instructiile au prevazute reglementari pentru cazul in care toate sistemele de comunicatii nu functioneaza.Si nici semnalele.
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Oct 27, 2009 11:20 am

Amiralul scrie:[Link Removed for Guests]
Asta ar intra la categoria viselor!
Chiar ca vise. Daca asa ceva ar fi in oricare alta tara civilizata o chestie deja banala, intrata de mult in obisnuintele oamenilor la fel cum este la noi metroul, in schimb in republica bananiera romania va mai curge multa apa pe dambovita pana sa se miste ceva. Intr-adevar, exista multe trasee de cale ferata in bucuresti, multe dintre ele sunt insa distruse (pe trafic greu aka sos progresului stiu ca sunt tronsoane intregi unde nu mai este sina de mult - sa fie vreo coincidenta ca pe acolo incepe minunatul cartier ferentari ?), dar din pacate nu are nimeni cheful si initiativa politica sa miste ceva in acest sens. Nu este primul articol de acest gen pe care il citesc, am citit unele mult mai bine documentate, si din cate stiu initiativa exista de cativa ani buni. Ce s-a facut pana acuma ? Un mare zero. Poate daca se poate implementa totul in cateva luni doar, atunci am avea o sansa la alegeriile viitoare (ca deh, atunci si numai atunci se mai misca cate ceva prin tzara noastra). Altfel, daca nu iese mega shpaga va ramane un proiect facut ca sa fie, si abandonat in fasa.

Sunt curios cati ani vor mai trece pana cand va fi gata mult trambitatul metrou din drumul taberei...
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Oct 27, 2009 12:28 pm

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Oct 27, 2009 12:57 pm

Aia e o prostie ce e pe acolo.
Cum adica pilonii trebuie reconstruiti, pai ce au fost facuti peste o girla in satul Prizdicen care o sa cada la prima ploaia precum o lucrare in Congo?

Podurile noi sint din 1984 iar al lui Saligny cite zeci de ani a fost in uz?

E rost de vreo smenuiala la lucrari sau ce?
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Mar Oct 27, 2009 1:01 pm

Pai sectorul feroviar al podurilor nu e inclus in programul de modernizare de pe 800? Podul lui Saligny e conservat de prin anii '90.

In prospectul tehnic tin minte ca am vazut ca sunt garantate pe 100 de ani si pot sustine o greutate totala de 38000 de tone. Ori la noi trenuri mai mari de 3500 n-am prea vazut. Deci ce reparatii necesita in afara de vopsire si schimbarea sinelor ( care intr-adevar sunt in stare jalnica )?

Ar fi misto sa le darame si sa faca trecerea cu bacul. In felul asta s-ar renunta la zgomotul de virbratii si s-ar face o economie mare de fonduri ce ar urma sa fie alocate pentru construirea altui pod :mrgreen:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Oct 27, 2009 1:43 pm

dantm scrie:Aia e o prostie ce e pe acolo.
Cum adica pilonii trebuie reconstruiti, pai ce au fost facuti peste o girla in satul Prizdicen care o sa cada la prima ploaia precum o lucrare in Congo?

Podurile noi sint din 1984 iar al lui Saligny cite zeci de ani a fost in uz?

E rost de vreo smenuiala la lucrari sau ce?
La cat am tot discutat despre presa nu cred ca este sa luam tot ce scrie presa de bun.

Eu unul fac de obicei radical din ceea ce scrie in presa.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Oct 27, 2009 1:45 pm

Ar fi misto sa le darame si sa faca trecerea cu bacul. In felul asta s-ar renunta la zgomotul de virbratii si s-ar face o economie mare de fonduri ce ar urma sa fie alocate pentru construirea altui pod
Nu da idei! :evil: Ca la prostii doar stii ca suntem primii :-x
Ziaristii aia habar nu au ca atat soseaua cat si cf au aceiasi piloni peste Dunare, si la ei pica doar partea de cf. Apoi zic ca de ani de zile se plateste taxa de pod, pai taxa aia a fost ani de zile suspendata si inainte de asta avea o valoare pur simbolica, sigur nu faceai nimic cu banii aia; taxa a fost reintrodusa de la 1 august, si e platita de aia cu masinile. Adica s-au prins ziaristii ca pe podul ala trec si masini si e vorba de o taxa, nu conteaza cum, din care ar trebuii sa se plateasca repararea cf 8O , bravo baieti, defapt prostia voastra e gata-gata sa dea peafara, si chiar da, si cat se poate de des.

edit: Florin, poti sa faci si logaritm, ca tot da prea mult :-D
Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Mesaj de didinul » Mar Oct 27, 2009 3:10 pm

Vad ca treaba cu sina rupta a ajuns in presa dupa ce jurnalistii s-au inspirat de pe acest forum.

[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Mar Oct 27, 2009 4:38 pm de către didinul, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Oct 27, 2009 3:24 pm

Contam si noi cu mica comunitate...
Poate pe langa stiristi ne mai citeste si cine trebuie sa ne citeasca...
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mie Oct 28, 2009 8:42 am

Regionala CFR Cluj a pierdut un milion de că’lă’tori

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mie Oct 28, 2009 8:45 am

[Link Removed for Guests]

Cred ca imi schimb jobul, si ma voi face navetist de Bucuresti. :-D
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Mie Oct 28, 2009 8:54 am

eporteka scrie:[Link Removed for Guests]

Cred ca imi schimb jobul, si ma voi face navetist de Bucuresti. :-D
Ai grija,n-ar fi primul regulament care nu se aplica in tarisoara noastra! :?
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Joi Oct 29, 2009 9:08 am

"Clujul scoate locomotive cu Euro 5"
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Oct 29, 2009 10:35 am

"""" Hal㒠pentru Să’geata Albastră’

Regionala CFR Că’lă’tori Cluj are în proiect amenajarea, în depoul clujean, a unei hale pentru întreţinerea automotoarelor Desiro-Siemens din zona Transilvaniei de Nord, aşa cum exist㒠pentru alte tipuri de locomotive. “Noi ne-am gândit la o hal㒠cu 3-4 linii, care s㒠fie operabil㒠de anul viitor. Dac㒠vom avea finanţarea necesarea, proiectul va fi pus în practică’”, spune Vasile Secară’, director al CFR Că’lă’tori Cluj.
"""
Hai ca asta e tare, sunt curios ce o sa faca acolo, le adapostesc de ploaie si le matura in interior nu-i asa ?

Weekendul ce a trecut am mers de la Medis la Sibiu cu sageata albastra, am stat de vorba cu 2 mecanici si cu un nas, care mi-au zis ca la Sibiu stau trei sageti degeaba pentru ca au bandajele terminate si nu pot sa le repare pentru ca nu exista strunguri pentru osiile alea. Cica ar fi monobloc. CFR-ul e dus pe rapa demult, daca nu avem nici macar un asemenea strung.. la ce sa te mai asteopti.

Se zice ca la regionala Sibiu mai exista doar patru muncitori angajati, de ce nu ma mai mira ca nu se repara podul de la Sibiu la Brasov..... unii zic ca nu-s bani, altii zic ca nu-s oameni.... adevarul unde e ? :-x :-x :-x :-x Cu hala aia ce facem ? Nu avem deja una la Bucuresti ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Oct 29, 2009 1:11 pm

Salut,

legat de strung aplicat la desiro, parerea mea este ca e o aberatie, nu se repara asa rotile de la Desiro ca nu-i vagon de marfa,
ele se repara la fabrica, nu pe un strung intr-o hala.

Ce legatura are contructia unei hale la Cluj cu existenta uneia in Bucuresti? In depoul Cluj sunt mai multe rame desiro, nu le-am numarat, dar sunt destule, toate stau in aer liber. Este normal sa se faca o hala si sa fie intretinute daca s-a dat 2.8 mil euro/bucata.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat