Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
La Dej a mai fost o deraiere acum câţiva ani, cu o cistern㒠transpusă’. Atunci s-a spus c㒠linia nu era bună’, traversele erau putrede şi, deşi se primiser㒠bani pentru înlocuit aparatul de cale respectiv, banii se ,,evaporaseră’". Apoi au fost scoase vinovate că’ile ferate ucrainiene c㒠au folosit altfel de unsoare la crapodinele vagonului...
Nu m-ar mira acum s㒠zic㒠c㒠vinovatul e Promat c㒠nu a uns suficient cutiile de osie :lol:
 
Asa cum am scris mai sus, am revenit cu poze. Sper sa fie cu folos :p


Stalpul de beton si cel metalic au fost inlaturati pentu ca macaraua sa repuna locomotiva pe sine.

Iata si locomotiva in cauza care acum sta nevinovata in fata depoului:
 
Un nou pod feroviar în Serbia

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=13757&lang=ro

Ce alegem un pod sau o gara renovata?ori la noi e prea scumpa renovarea ori la ei e prea ieftin podul..? :mad:
 
am gasit un site inteesant: http://pasajbasarab.net/?cat=3

Linkul este catre galeria foto. Acolo este redata evolutia pasajului de la o zi la alta. daca dati clic pe poza va apare o poza cu rezolutie foarte mare. nu intereseaza neaparat "filmul" pasajului, cat trenurile care trec prin imagine.
 
A fost finalizat㒠construcţia şi reabilitarea de poduri şi podeţe pe secţiunea de cale ferat㒠Câmpina – Predeal

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=14066&lang=ro
 
Si la ei se intampla....

<r><URL url="http://www.evz.ro/detalii/stiri/accident-de-tren-in-germania-10-morti-919710.html"><LINK_TEXT text="http://www.evz.ro/detalii/stiri/acciden ... 19710.html">http://www.evz.ro/detalii/stiri/accident-de-tren-in-germania-10-morti-919710.html</LINK_TEXT></URL><br/>
<br/>
Cu toata Germania lor si avansul tehnologic, uite ca tragedia nu tine cont de aceste lucruri <E:mad:</E> <E:mad:</E> <br/>
<br/>
Marius.</r>
 
De data asta a fost transportul in comun vs. transportul in comun.
http://www.antena3.ro/romania/accident-grav-in-brasov-un-autobuz-a-fost-lovit-de-un-tren-117767.html
Mai punem un bat, asteptam urmatorul, ca asa e la noi ... ziua si accidentul
 
:confused: :confused: :confused: :confused: ......si daca statea ca sa-i ceara mecanicului un litru de motorina ?.....Ca...de....a ramas in "pana"!!! :lautar: Oare cit de mare e "gradina" ??????
 
Le mergea bine, dar o mare companie de stat (ştiţi voi care) are vreo câteva zeci de vagoane neachitate. La asta se adaug㒠şi investiţia în vagonul restaurant prezentat la ZF 2009 şi 2010, care nu a fost vândut. Cu 15 vagoane pentru italieni nu se face primă’var㒠:(
 
Dar in articol se spune de Astra Vagoane nu de Astra vagoane Calatori. Sint doua firme conform principiului de pe la noi - divide et impera.
UNa e cu marfa alta cu calatorii.
 
Astra Vagoane Arad, Romvag Caracal si MEVA Drobeta Turnu Severin sint cu vagoanele de marfa. Ca au acelasi propritar e alta discutie.

Astra Vagoane Calatori Arad e alta marie, sau poate e deja ion.

SMR Bals e fosta fabrica de osii si boghiuri, asta a cui mai e?

Caromet Caransebes - boghiuri pentru vagoane locomotive (tramvaie) cam astea sint din vechea garda.

Acum mai sint astea desprinse din fostele sectii ale CFR ,,externalizate" si care fac orice ca sa supravietuiasca.
Nu ma apuc acum sa fac o lista.