Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Oct 15, 2009 5:23 pm

Apropo de fazele astea tin minte ca atunci cand au fost alegeri la primarie in Bucuresti pentru sectoare era unu care prommitea ca face metrou in Drumul Taberei.. din cate am vazut au venit alti politicieni care se folosesc de ideea asta, din nou. deci ca o concluzie zic eu, poate copii copiilor nostri or sa faca ceva, pana atunci numai vorbe si promisiuni. habar nu avem pe cine alegem, unul nu e mai bun, nici macar unul. Incepand de la presedinti si terminand cu primarii celor mai mici sate din tara. Cu tot cu candidatii pentru posturile enumerate mai sus.

Tot ce o sa vedem o sa fie numai carpiri la actualele carpiri care au fost carpite peste carpeala de dinainte de a fi carpite de catre cei ce le-au carpit cu multa vreme in urma............ :pig:
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Sâm Oct 17, 2009 8:26 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Elef
Mesaje: 435
Membru din: Vin Mai 18, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Elef » Sâm Oct 17, 2009 8:41 am

Portiunea Constanta-Mangalia nu a fost niciodata considerata ca fiind importanta( si cam asa este).Daca inainte de '89 poate ca se gasea un motiv pentru dublare si electrificare cu portul si santierul naval de la Mangalia, acum la traficul actual nu mai este nici unul.Singurul trafic mai serios este vara cand vin trenurile cu gigei la mare.Pentru care nu se merita ditamai investitia.....
In rest ce ar fi sa acceptam faptul ca transportul pe calea ferata are probleme( nu numai la noi, cine se uita pe Bahn-Tv vede acest lucru), ca nu se pot salva toate locomotivele cu aburi si malexele si alte chestii(normal e ca din fiecare serie sa se pastreze niste exemplare pentru expunere intr-un muzeu si functionat cu trenuri nostalgice), ca minunile tehnologice din domeniul feroviar in majoritate sunt ori licente ori chestii copiate si lista poate continua....
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Oct 20, 2009 9:49 am

[Link Removed for Guests]

E vorba de Valea Jiului
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4980
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Oct 20, 2009 1:15 pm

[Link Removed for Guests]
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Oct 20, 2009 2:31 pm

Ura, sa traiasca si sa infloreasca scumpa noastra patrie rromania.
Sincer pe mine chiar nu ma mira deloc stirea asta, poate cel mult ca sunt doua 2 ore si nu 3 (probabil inca o ora vom pune la intarzierea trenului, nu la mers).
Asteptam cu interes comercializarea elicopterelor personale portabile, ca vad ca pe feroviar si rutier s-a ales si s-a depus praful.
Avatar utilizator
delly
Mesaje: 54
Membru din: Vin Ian 16, 2009 12:00 am
Localitate: Aiud
Contact:

Mesaj de delly » Mar Oct 20, 2009 2:48 pm

Din pacate, in lipsa fondurilor alocate reabilitarii infrastructurii, singurul lucru ce ramine de facut este reducerea vitezei. Iar din reabilitarea infrastructurii feroviare se poate ciupi infinit mai putin decit din reabilitarea unui drum comunal sau judetean. Deci...
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Mar Oct 20, 2009 2:48 pm

Cred ca mai degraba este actualizarea timpilor de mers din mersul trenurilor cu realitatea deja existenta din teren. Pe anumite sectii intarzierile sunt deja o constanta.
Pe sectia Bucuresti-Brasov, chiar daca nu este nici un eveniment (deranjament) feroviar, intarzierile de 30 minute sunt constante la multe trenuri.
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mar Oct 20, 2009 8:21 pm

Seara buna,

Ieri pe la orele 21, veneam din Petrosani, pe o vreme scarboasa si urata...cum pe la Calan ploaia s-a mai domolit am facut o scurta pauza pentru o tigara, cum stateam afara sa-mi "clatesc" ochii, intamplarea face ca pe calea ferata de langa sosea sa vina usor un tren marfar, cred ca era incarcat cu carbune pentru termocentrala Mintia si era plin pentru ca viteza nu depasea 20 km/h, dar dupa ce urmaresc eu tot trenul cum trece pe lanaga mine brusc raman masca cand la capatul trenului era cuplata o locomotiva, pe care eu unul nu am mai vazut asemenea tip de locomotiva prin Romania.

Scuzati nepriceperea mea in a deosebi toate tipurile de locomotive, dar aceasta locomotiva, cred ca era un siemens?????, semana foarte bine cu un Taurus. Oricum era de culoare deschisa, alba, avea luminile stinse, exceptand farurile din spate, mai mult pentru semnalizare.

Acum sunt curios ce tip de locomotiva ar putea "lucra" pe traseul Simeria-Petrosani
Sa se-nvarta roata<br>
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Oct 20, 2009 8:38 pm

Asta era?
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Mar Oct 20, 2009 8:49 pm

ce locomotiva era tragatoare ? i-ai retinut numarul ?...sau daca scria ceva pe vagoane de ce operator apartinea trenul ?
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mar Oct 20, 2009 9:21 pm

locomotiva prezentata de shoppy seamana foarte bine cu ce am vazut eu ieri seara, si dupa cum spuneam locomotiva era impingatoare iar tragatoare era un LE...6 osii, vagoanele erau de tipul [Link Removed for Guests] daca bine-mi aduc aminte...alea de carbuni arata altfel.

Inmatriculare nu am vazut si nici numere...cat despre locomotiva... :x :x :x
Sa se-nvarta roata<br>
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Oct 21, 2009 12:09 am

Este una dintre cele 2 Siemensuri de la CTV (Cargo Trans Vagon), vezi reportajul lui Mishu88 de la Zilele Feroviare pentru mai multe detalii.
Vagonul din poza ta este un Eaos, daca erau toate gri atunci era garnitura de fier vechi a GFR-ului.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mie Oct 21, 2009 11:22 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mie Oct 21, 2009 5:20 pm

buna, multumesc pentru completari si lamuriri, azi am avut iarasi ocazia sa ajung prin zona si am putut vedea foarte bine ca vagoanele erau pline de carbune iar locomotiva tractoare era de la Servtrans iar cea impingatoare era in vechile culori CFR (gri cu dungi)...pe langa vagoane de carbune mai erau si vagoane cisterna...din pacate nu am mai vazut nicunul dintre cele 2 siemens-uri...

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Sa se-nvarta roata<br>
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”