Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Dum Oct 11, 2009 8:23 pm

E simplu, la CFR desi trenurile sunt pline ei fac grafice dupa cate bilete vand, daca la un tren vand 10 bilete si pe ruta aceea sunt 40 de abonamente mai raresc din trenuri :grin:
Dragos, vezi cand e un 8 urmat de ) sa lasi un spatiu liber, sa apara 8 ) si nu 8) cum apare in mesajul de mai sus :wink:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Oct 12, 2009 8:22 am

Am vazut la stiri ca acceleratul de Baia Mare statea in Sinaia hahaaaaa de multa vreme cind a aparut televiziunea sa ia interviuri.
In tot acest interval nu s-a gindit nimeni de la CFR sa aduca ceva autocare sa preia calatorii de la trenuri si sa ii transporte pina in alta statie unde sa ii astepte un tren format din etajatele astea modernizate. Combinau cumva calatorii de la 2-3 trenuri ajunse in statii.

Ca observ ca imi sariti in cap ca nu se putea rezolva cu diesel. Pai trenul de marfa a ramas acolo in crucea noptii, pina dimineata era timp sa formeze un tren 2 din toate vagoanele disponibile dar mai apare si comoditatea.
Avatar utilizator
delly
Mesaje: 54
Membru din: Vin Ian 16, 2009 12:00 am
Localitate: Aiud
Contact:

Mesaj de delly » Mie Oct 14, 2009 10:30 am

Un deja-vu
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Mie Oct 14, 2009 12:36 pm

Sal
Stie cineva cum a ajuns o loko de cale ingusta in parcul din spatele Palatului Copiilor?
Spor
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mie Oct 14, 2009 3:43 pm

delly scrie:Un deja-vu
[Link Removed for Guests]
nu se poate.....
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Oct 14, 2009 8:01 pm

sogard_2003 scrie:
delly scrie:Un deja-vu
[Link Removed for Guests]
nu se poate.....
Se poate... ca fapt divers, trenul a sosit in Constanta la ora 18:30 (!). O mai fi plecat înapoi? Dac㒠m㒠g'ndesc mai bine, dac㒠ar pleca la 19 ar fi in Bucuresti la 23 şi ar putea pleca la 23:10... deci o întârziere de 2 ore, cât se poate de normal㒠pentru un tren care circul㒠pe Bucureşti-Constanţa.
paall

Mesaj de paall » Mie Oct 14, 2009 9:27 pm

La 12:40 trenul 14032 a ajuns la Ploiesti , apoi in spatele lui 1735 Floresti-Bucuresti , apoi la 13:00 R 742 Satu.Mare-Bucuresti.Nord si la 13:15 a trecut R 826 Brasov-Bucuresti.Nord.

14032 a ajuns la Ploiesti cu Electrica cea verde a Regiotransului si primul pantograf ridicat nu cel de-al doilea cum se foloseste atat la Regio cat si la CFR.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Oct 15, 2009 7:58 am

paall scrie: 14032 a ajuns la Ploiesti cu Electrica cea verde a Regiotransului si primul pantograf ridicat nu cel de-al doilea cum se foloseste atat la Regio cat si la CFR.
Ca fapt divers si off topic
am vazut pe youtube un film cu Orient Expres la Busteni parca, avind dubla tractiune la care prima locomotiva era cu pantograful din fata ridicat iar a doua cel din spate.

Oare la zona neutra...?
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Joi Oct 15, 2009 1:47 pm

[Link Removed for Guests]
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Clouseau
Mesaje: 237
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Austria
Contact:

Mesaj de Clouseau » Joi Oct 15, 2009 2:28 pm

eporteka scrie:[Link Removed for Guests]
na bravo! Si acolo sint primari cu idei grozave! :-(
Ce rost are o autostrada pe malul marii, daca nu exista asemenea si in restul tarii? Asadar ~800 de km. pe drumuri mationale, iar ultimii 50 pe autostrada... :aplauze:
Mai bine ar fi sa circule trenuri directe cu vagoane de transportat autoturisme, eu personal as prefera mai bine asa o solutie!
Chefinspektor Clouseau

Reach for the stars, but keep your feet on the ground
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Oct 15, 2009 2:39 pm

Eu am inteles ca vrea sa faca alta cale ferata (magistrala cu 2 sensuri) si nu autostrada. Initiativa nu ar fi rea, insa mai intai sa vedem noua cale ferata facuta apoi sa desfintam pe cea veche.
Mira-m-as!
Nu au fost in stare sa electrifice o amarata de linie incat sa nu se mai schimbe locomotiva in Constanta....
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Joi Oct 15, 2009 3:22 pm

sa nu ne facem singe rau degeaba! ati vazut pina acum macar o persoana din administratia acestei tari care sa vrea sa faca ceva cu adevarat? daca nu iese ,,cascavalul gras", nu se misca nimic... iar atunci cind cascavalul iese, iese tot si nu mai ramine nimic si pentru investitie, fie ea sosea sau cale ferata. ia uitati-va la autostrada aia mare care ar trebui sa vina din vest! aaaa..... nu o vedeti?!? nici eu! dar banii s-au papat!

si apropo, este o locomotiva de cale ingusta in parcul Tineretului. a cazut prada copiilor! poate de aceea nu ati vazut-o! era acoperita! cu copii! :grin:
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
Avatar utilizator
goguta
Mesaje: 96
Membru din: Dum Aug 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de goguta » Joi Oct 15, 2009 3:26 pm

Se banuieste ca asa zisa modificare a traseului are ca scop o afacere cu improprietariri de terenuri in statiuni. Linia va trece prin cimp prin zone care acum nu valoreaza cine stie ce, iar despagubirile vor fi terenuri in statiuni foarte probabil.....


Logic vorbind eu merg cu trenul la mare la Eforie sau la Costinesti nu la Dulcesti sau Moinesti. Cum ajung oamenii din cimp pina la statiune?
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Oct 15, 2009 3:26 pm

Pai da, Infra nu e in stare sa electrifice/automatizeze cel mai circulat ciot de linie simpla din tara, care mai are si doar 30km, si el viseaza la construirea de noi magistrale cu 2 fire.
Vorbeste si omu ca sa-l auda alegatorii ca are idei bune.

Cauta un pic pe forum ca s-a discutat de locomotiva din Tineretului.
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Joi Oct 15, 2009 4:37 pm

Idei de genul asta cred ca sunt singurele cu sanse mari sa se puna in practica. Nu pentru ca cineva e snob, ci din simplul fapt ca terenurile pe care actuala linie este amplasata valoreaza sume cu multe zero-uri. Daca se desfinteaza linia, pariez cu viata ca alta in loc nu se va face.Si chiar daca prin absurd se va face, bani cu ea sigur nu se vor produce. Pentru ca desi pe linia care e acum se merge cu 40, in sezon se scot foarte multi bani cu ea.

O intrebare ca fapt divers : face parte din magistrala 8, da ? Atunci de ce nu se modernizeaza si electrifica si ea, ca tot e ocazie acum, cu Bucuresti-Constanta ? O repari si o electrifici, o dotezi cu bloc de linie automat si nu mai mergi cu 40, mergi cu 80-100.Nu e mai simplu sa modernizezi ceva ce deja ai, decat sa strici si sa o muti prin cine stie ce coclauri pe unde nu circula nici bunica ? Aaah...ce dobitoc sant...stai ca suntem in Romania ! Scuze !

In alta ordine de idei,haideti sa fim seriosi. Multe alte chestii puteau fi facute..s-a preferat modernizarea liniei de Constanta care era totusi acceptabila. Costurile pana acum sunt cam 800 de milioane de euro. De banii aia dublai si electrificai Oradea-Cluj, terminai Valcele-Rm Valcea, uneai 403 cu 504 si terminai de electrificat 704 si 800-le.

Sa nu creada cineva ca aceste lucruri vor fi facute vreodata.Ca daca s-ar fi facut, se facea ceva in astia 20 de ani....
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”