Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Oct 09, 2009 12:58 pm

Mda, nu era in zona nici o locomotiva diesel electrica, diesel hidraulica, una cu aburi sau mai stiu eu ce utilaj sa traga dracului trenu daca bloca linia.

Nu era nicaieri una?

Trebuia sa aduca de la Sibiu prin Sighisoara? nu a fost posibil?
poate de la Pitesti?

Daca ma gindesc ca nu de mult in gara Brasov nu s-a circulat deloc, desi exista instructia de miscare pentru cazul in care toate semnalele sint defecte precum si pentru cazul in care toate mijloacele de comunicatie sint intrerupte, imi vine sa spun ca unii din CFR ar trebui linsati fara ezitare.

totusi cit ar costa un proces si ce sanse ar avea cineva daca ar cere daune pentru o asemenea intirziere? sau cum e la MAV, OBB, DB, SNCF?

----------------------------
Pe vremuri citisem intr-o instructie despre rangul trenurilor:

- peste orice rang - trenuri care se pun in circulatie pentru restabilirea circulatiei...
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Oct 09, 2009 1:15 pm

Imi este teama ca vom mai avea asemenea evnimente, acum sunt multe companii si vad ca s asteapta sa vina o locomotiva de la compania care a avut probleme sa dea trenul la oparte :-x . Era greu sa trimita un EA sa duca marfarul la prima gara chiar si de la calatori, mai bine tinem acceleratele 6 ore, ca nu fac destu 14 ore de la Baia Mare la Bucuresti, sa faca 20!
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Oct 09, 2009 1:22 pm

Crezi ca patronii firmei private s-ar fi gandit sa plateasca la CFR inchirierea unei locomotive ? Crezi ca CFR s-ar fi bagat fara sa ceara ceva ? Iti zic eu ca nu.. si uite asa privatul a tinut trenurile in loc, di calatorii s-au bucurat cu simpla explicatie ca un tren a fost blocat pe sine... cati dintre calatori stiu ca trenul ala era privat. iti zic eu ca nici unul... greeeeu la noi cu astea... deaia era mai bine cand era doar o singura companie care le facea pe toate.....pun pariu ca nu erau asemenea incidente pe vremea cand era doar CFR.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Oct 09, 2009 1:35 pm

Daca ar fi o singura companie nu ar fi concurenta, ar fi monopol, de aceea a ajuns totul in halul in care este acum CFR, sa speram ca, concurenta va fi din ce in ce mai mare.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Oct 09, 2009 1:37 pm

e concurenta doar la trafic dar infrastructura e la CFR.
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Oct 09, 2009 1:48 pm

Ma refer daca ti se strica masina si blochezi drumul, nu sar altii sa te ajute sa impingi masina sau chiar sa o repari, d ce nu s-ar putea si companiile sa faca asa? S-a stricat o locomotiva la Servtrans pe valea Prahovei, lasa-i sa cheme alta de la Cluj :lol: . Noi stam si asteptam sa vina si sa miste garnitura. E concurenta, dar speram sa nu se intample asa ceva, imi e frica sa iau trenul pe linii simple, doar pe duble de azi inainte ca raman blocat :-P
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Vin Oct 09, 2009 1:58 pm

In situatia de acolo este obligat prin ordine Operactorul RC sa trimita cea mai apropiata locomotiva disponibila pentru a debloca circulatia,insa asta las de dorit la noi :evil:
060 DA
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Oct 09, 2009 1:59 pm

Si de ce nu s-a trimis?
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Vin Oct 09, 2009 2:14 pm

Operatorul nu stiu daca poate trimite el personal, ci doar poate sa o indrume. De trimis o trimite societatea care are nevoie. Probabil ca i-a durut in 14 pe aia de blocarea traficului...
paall

Mesaj de paall » Vin Oct 09, 2009 2:53 pm

La Campina e un Sulzer de la Calatori care apratine de Depoul Ploiesti , e acolo de multe luni de zile nu vad ce rost are sa stea degeaba. Odata la 2 zile se intoarce la Ploiesti si alt Sulzer ai ia locul si dupa 2 zile se repeta povestea...

De ce nu s-a dus Sulzerul sa traga privatul ??

Apoi la PRO TV la Stirile de la ora 13:00 mai intai s-a dat o stire cu un mecanic de locomotiva care a lovit un om in apropiere de Comarnic si ca un al a-lea mecanic a confirmat dar ca l-a vazut stand in fund langa linie , apoi militia , salvarea si probabil de la cfr au inceput sa-l caute si nu l-a gasit , nici la spital nu s-a prezentat nimeni. Nici pana la aceasta ora nu l-au gasit iar cei de la PRO TV au incheiat ca " probabil nu a fost lovit prea tar ci doar accidentat putin astfel ca, cred ei ca cetateanul respectiv a ajuns acasa pe picioarele lui ". Imaginile furnizate de pro tv aratau 2 trenuri unul cu un vagon rosu 20-54/55/49 si un tren gol din etajate nimeni altul decat P 3011 Buc.Bas-Sinaia.

Si ar mai fi si lucrarile la acel pod sau podet intre Valea.Larga si Comarnic asa ca nu se stie care a fost cauza pentru haosul de pe Valea.Prahovei de azi dimineata.

Iata si orele trenurilor care au trecut prin PL.Vest azi :

A 1642 Baia.Mare - Buc = 11:05 - 11:06 ( 6 ore si 20 min intarziere )
P 3012 Sinaia - PL.Sud- Buc = 11:22 - 11:24 ( 5 ore si 30 min intarziere )
A 1644 Sighetul.Marm -buc = 11:33 - 11:34 ( 5 ore intarziere )
A 1742 Satu.Mare - Buc = 11:51 - 11:53 ( 5 ore si 40 min intarziere )
A 1632 Oradea-Constanta = 12:02 - 12:04 ( 4 ore intarziere )
R 826 Brasov-Buc.Nord = 12:38 - 12:40 ( 1 ora si 20 min intarziere )
P 3002 Brasov-Buc = 14:15 - 14:16 ( 4 ore si 10 min intarziere )

P 3024 Brasov-Pl.Sud , R 347 Wien-Buc.Nord la ora 14:50 nu trecuse.

In PL.Vest mai erau doar cei care asteptau rude sa vina cu trenurile si doar 6 persoane care mergeau la Fetesti si Constanta in rest gara era pustie.

De 14032 Regiotrans Brasov-Buc-Constanta nu stiu ce sa zic am lipsit doar 10 min de langa linie timpul care l-am facut cu tramvaiul de la gara pana acasa. 12:20 - 12:30 Se poate ca atunci sa fi trecut Regiotrasnul ca tot era bariera pusa. Se poate ca in acelasi interval sa fi trecut si Isterul , dar tare mie teama ca Regiotrasnul nu a mai plecat in cursa azi.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 09, 2009 2:58 pm

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Oct 09, 2009 3:08 pm

Åži, totuşi, Regiotransul a avut cel mai mult de pierdut, C.F.R. Că’lă’tori are oricum 99% blatişti.

Tot apropo de C.F.R., chiar dac㒠se ruga privatul în genunchi de ei şi le plă’tea cât s îşi cumpere o locomotiv㒠nouă’, tot nu ar fi asigurat maşin㒠de ajutor.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Oct 09, 2009 3:30 pm

Da, era foarte bine in comunism, ca ti se taiau tie curentu, gazele, apa, cumparturile, bunurile de consum si tot ce se mai putea, de iti nenoroceai sanatatea, da mergeau trenurile, care erau adevarat secret de stat, ca te umlfa militia imediat daca te apucai sa pozezi, sa discuti sau sa critici ceva. Toti astia care se mai trezesc vorbind ca cat de bine era in comunism ar trebuii banati o luna, pentru infatilism sau mistocareala.

Eu sunt tare curios ce se intampla daca era locomotiva vreunui operator dinasta mono-locomotiva, adica cu o singura locomotiva, ca avem destui. Ce facea ala? Il asteptau pana cumpara sau inchiria una?

Cat despre deblocare cu alteceva, nu urnesti un tren blocat in panta cu orice. Eu am vazut o masina de ciuruit Plasser care vroia sa impinga pe un LDE130, inca o masina de ciuruit si doua G-uri pe panta de la iesirea din Revizia Infra Bucuresti, si nu a putut, a trebuit sa-si porneasca 130-ul motorul.
Privatii nu se ajuta intre ei, ca doar e concurenta, si nici nu ii doare de cateva ore in plus.
Tu crezi ca CFR-ul (tu stii care anume, oricum nu conteaza) are o locomotiva gata de inchiriat cu oamenii pe ea in buza fiecarui depou, gata de drum, ca sa inchei un contract deinchiriere in 10min si sa iti ajunga tie oriunde in 3 ore?
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Oct 09, 2009 3:37 pm

Frate lasa ca n-a murit nimeni in comunism ca nu avea curent, stai linistit.
Luau dracului o locomotiva de la un tren sosit in Brasov de pe L 200 si mai 1-2 LDH de la manevra si descongestionau linia.

Sau ce pe liniile electrificate nu mai sint diesele. Atunci pacat ca au taiat aburoasele, expuneau pe o linie cu macaz una in diverse statii si uite le puteau folosi.

Adica stau cu totii ca nu au ce face? e treaba CFR Infrastructura sa asigure trasa asa cum s-au inteles cu ceilalti operatori.
Ce in mai putin de 5 ore nu s-a gasit un diesel?
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Oct 09, 2009 3:52 pm

shoppy scrie: Toti astia care se mai trezesc vorbind ca cat de bine era in comunism ar trebuii banati o luna, pentru infatilism sau mistocareala.
Shoppy cred ca ar trebui sa lasi administratorii forumului sa decida ce e de facut impotriva lucrurilor care te deranjeaza mai ales impotrica celor care sustin ca in comunism era mai bine...
Referitor la comunism, nu ma bag ca nu l-am prins decat vreo 4 ani....
Sustin in continuare ideea ca atunci cand era monopol CFR-ul era mai bine, iar asta nu o spun numai eu.

Florin, ce ai zis tu e foarte adevarat, unde e concurenta apar si lucruri mai bune, problema e ca la noi e exact pe deandoaselea.... Ma gandesc la saracii pasageri... uite asa cfr-ul mai pierde din calatori...
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”