Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Oct 06, 2009 1:54 pm

E criza...tre' sa traiasca si Siemens.

L.E. [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Oct 06, 2009 2:28 pm

Eu m-am saturat de lista aia, hai sa o clarificam odata:
Boutari -Hateg demontata am pozat eu.
Brad-Mintia, demontata pina la racordul care care permite accesul la Paulis Lunca gr T pe unde Servtrans cara ciment, basca racordul din Mintia spre Arad demontat. am pozat linia demontata.Linia, terasamentul, nu mai sint nici viaductele metalice.

Holod-Oradea Est, se stie ca e undeva o alunecare de teren am vazut pe net o poza cu liniile care atirnau , se pare ca a luat-o o firma nimeni nu spune daca se va repara linia sau ce se va intimpla cu ea.

Dobresti -Rogoz, avem un forumist pe aici care a postat articole cum ca linia a fost demontata si dusa la topit

Baia Mare Sud-Baia Sprie, pe raposatul railwayfan era un articol cum ca linia s-a furat si nu mai exista.Dicolo la forumtrenuri e un reportaj cu liniile demolate pe teritoriul orasului Baia Mare spre baia Sprie.

Gura Putnei -Nisipitu, sint pe aici niste poze cu o linie fara terasament care serpuieste intr-o ripa

Dingeni-Saveni, sint articole pe net ca linia nu e deschisa pentru ca s-a surpat undeva terasamentul sau ce dracu la un viaduct.

Daca sint pasionati in zona ar fi bine sa aduca noutati sau date mai exacte.

Despre celelelalte nu stiu ce sa spun. Ce o tot dam cu lista asta?
La cine sa ma duc in audienta la CFR sa ii povestuiesc ca cum sta treaba in teren?
Sa ii spun ca a uitat sa treaca linia Bazias-Socol, Tandarei -Gura Ialomitei, Agnita -Sighisoara, Dornisoara - Bistrita Birgaului.
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mar Oct 06, 2009 4:35 pm

Nu le da idei ca le baga la viitoarea licitatie :-D Eu vad situatia ca inainte de '89, cand daca luai sa zicem un kilogram de faina erai obligat sa iei si un set de artizanat, altfel nu-ti dadea. Asa si aici, nu8 poti inchiria doar partea care exista si e exploatabila, trebuie toata, desi treisferturi din sectie e de mult scoasa, data la fier vechi. Stai sa vezi la sfarsit cand o sa ceara linia intreaga inapoi :lol:
Traim in Romania si asta face parte din "land of choice" :(|)
[Link Removed for Guests]
Imagine
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Oct 06, 2009 11:03 pm

S-ar putea sa fie o idee buna, maine-poimaine ne trezim ca se apuca Regio sa construiasca cf, cineva trebuie s-o faca si pe asta.
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Mie Oct 07, 2009 10:27 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Oct 07, 2009 10:44 am

srazvi ai dreptate, ca la urma s-ar putea sa ceara linia inapoi, dar cum poti sa dai linia Mintia -Brad la concesiune?

pozat de mine in Valisoara adica statia Ormindea
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

si acum poze pozate de un prieten alta data in aceeasi statie
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

se observa ca viaductul nu mai exista.
Acum intreb ti se pare corect sa concesionezi aceasta linie?Adica ea se mai numeste cale ferata?

Boutari-Subcetate
pozat de mine
statia Portile de Fier ale Transilvaniei
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Sarmisegetuza vedere spre Hateg
[Link Removed for Guests]
spre Boutari
[Link Removed for Guests]
Cantoanele si gara sint acum locuite particulare, stiu asta pentru ca de cind am pozat am mai fost odata pe acolo.

spre Hateg linia este demontata, mai erau direct pe pamint niste talsuri
[Link Removed for Guests]

si o poza facuta la ultimul drum pe linia ferata vedere spre Hateg.Singura problema este ca linia este intocmai ca hainele cele noi ale imparatului.
Probabil ca cei mai ,,in virsta" stiu povestea

[Link Removed for Guests]
Ce anume inchiriaza CFR-ul care linie ferata?
Si mai ales care dobitoci de la CFR nu coresteaza lista aia, sau au interes de smenuit ? sau habar n-au ecartamentul caii.

Tot ne batem noi capul cu liniile de inchiriat.C A R E linii din cele 2 de pe lista?

Sper insa sa mai apuc sa circul cu vagoanele astea de la expozitie trase de Penixul ala nou, sa servesc o cafea in barul ala cacaniu circulind pe ruta Brad-Deva-Subcetate-Hateg -Caransebes, pentru ca am speranta ca se va electrifica in viitor dupa ce toate culoarele si coridoarele vor fi rebilitate.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Oct 07, 2009 11:45 am

Lasa ma sa inchirieze, poate se prind ca au niste linii pe care nu le vrea nimeni, si incep sa se gandeasca de ce, ai poate atunci sa se prinda ca nu mai sunt :grin: .
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Oct 07, 2009 6:17 pm

Inteleg ca cei de la minister n-au mai fost cu trenul de 20 de ani de cand au furat prima data din banii nostrii si si-au luat un Ford Sierra, dar chiar sa pui la o licitatie de inchiriat o linie care nu mai exista imi pare nu teapa, ci o mare nesimtire si inselatorie. Daca vrei sa furi cere taxe mai mari la liniile existente, nu sa bagi in plus 60 km de linie scoasa de 15 ani din uz si fara nici o urma pe teren cum ca pe acolo era o cale ferata. Probabil la CFR inca mai sunt platiti cativa pilosi sa aibe grija de liniile alea si ei raporteaza ca nu e nici o problema sau cum? Ce poti face ca operator feroviar cu o linie scoasa acum 10 ani si data la fier vechi, sa o inchiriezi pentru ce? :lautar:
Astept cu nerabdare sa includa la licitatie si Valcele-Ramnicu Valcea Nord :evil:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 09, 2009 8:33 am

"CFR executat㒠la Cluj pentru 10 milioane de euro"
[Link Removed for Guests]

L.E. [Link Removed for Guests]
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Vin Oct 09, 2009 9:25 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 09, 2009 10:09 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Oct 09, 2009 10:16 am

Gabi_Todoran scrie:...

L.E. [Link Removed for Guests]
De cand are marfarul fir de contact ? ... jurnalistii nu se lasa :-D
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 09, 2009 10:18 am

[Link Removed for Guests]
@florinn
astia provin din ramura SF
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 09, 2009 11:29 am

si inca una: [Link Removed for Guests]
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Vin Oct 09, 2009 11:44 am

Realitatea scrie:Opt trenuri de pe ruta Braşov-Bucureşti au întârzieri de pân㒠la 270 de minute
Binenteles ca firma aia privata nu va oferi nicio despagubire nimanui din cauza traficului blocat, datorat de faptul ca umbla cu toate jegurile de masini... :-x
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori