Stiri

Scrie răspuns
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Dum Oct 04, 2009 5:27 pm

Pai chestia e inscriptionata probabil de cei din depou sau de catre mecanici. Stiu bine EC-ul ala si n-a avut asa ceva cand a iesit din Reloc.

Mie unul mi se pare cel putin nesimtita asemenea serie scrisa pe tot botul ( imi imaginez cum ar fi aratat o placuta cu asa ceva ). La nemti sau in alte tari civilizate, acest numar UIC e trecut discret pe laterala masinii, la vedere ramanand placuta de serie cu care masina a fost inzestrata initial...

Maine poimaine o sa treaca aia si pe aburoaice sau pe DA-001 si s-a dus dracului si locomotiva istorica si tot.
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Dum Oct 04, 2009 5:54 pm

bobicele delfini sint 461...pe 051...intr-adeva scrie pe lateral modernizat reloc/promat..la fel ca si pe 058....poate o mamica a delfinelor bobice....pe 095 nu-mi amintesc sa fi vazut inscriptia in lateral cu moderrnizat reloc/promat.. :?:095 e inscriptionata tot seria 46 8O ???
Ultima oară modificat Dum Oct 04, 2009 6:00 pm de către florrin12, modificat 1 dată în total.
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Dum Oct 04, 2009 6:00 pm

Da, 051 este tiristorizata, deci poate fi incadrata ca seria 46. Cu inmatriculare si vopsire normala mai sunt 052, 058 si 068.

095 e un EC banal, putin fiabilizat si vopsit cu capete /trapez rosu.
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Dum Oct 04, 2009 6:01 pm

vopsire normala adica marlboro/coca-cola... :(
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Lun Oct 05, 2009 8:43 am

"Tren privat spre Bă’ile Felix"
mai multe aci: [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Oct 05, 2009 8:54 am

,,Aceştia au solicitat o atenţie mai mare în privinţa contractelor CNCFR cu operatorii privaţi, deoarece unii ar folosi trenuri necorespunză’toare, la mâna a doua, aduse din Vestul Europei." :-D :-D :-D :-D

Ce operator de transport (indiferent de tip şi prorpietar) NU are locomotive şi/sau vagoane la mâna a 2a din afară’? Poate doar Servtransul, dac㒠putem numi ,,corespunză’toare" trenurile de că’lă’tori din LDH seria 81 (fă’r㒠încă’lzire) şi Dimitrov.

TFG tocmai şi-a adjudecat o linie re-adus㒠în stare de funcţionare de că’tre... Via Terra-Regional :evil: Adic㒠unu' face munca şi altu' vine dup㒠aia cu trenurile. S㒠vedem ce o ieşi, c㒠TFG a mai luat multe alte linii, pe care apoi le-a pierdut pentru c㒠nu a operat pe ele.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Oct 05, 2009 9:48 am

Pai la mana a doua sau nu au cam aceeasi vechime cu majoritatea trenurilor CFR, asa ca nu vad ce e de comentat aici.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Lun Oct 05, 2009 11:57 am

Lasa frate de ce sa vin eu cu un mertz sau opel din germania de vreo 10 anisori, cand pot sa merg cu dacia din '80 (motor frantuzesc ma-ntelegi). Calitate romaneasca la prima mana.
Cam asa e si la trenuri. Sa-mi zica mie cutzu ca o locomotiva din germania si la mana a treishpea e muuuuuuult mai prejos decat o locomotiva rromaneasca ce probabil o fi fost fabricata cat de cat bine, dar modernizata si reparata de nea gigi ... numai calitate marfa.
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Lun Oct 05, 2009 7:24 pm

Am intrebat la Marub si cei de la TFG nu aduc pe Oradea-Felic automotorul hidraulic de acolo :( . Mie de ala imi era dor.
Pe celelalte linii normal ca-i diferenta daca in loc de Malaxa 900 baga un X4500 si mai umbla la infrastructura sa ridice viteza maxima cu cativa kilometrii, ba e diferenta de la cer la pamant intre nepasare si cineva ce chiar munceste!
A treia problema legata de EC-uri, am vazut azi o chestie haioasa, 43-0052-1 avea deasupra placii cu cifre tiparite numarul 91-53-0-460-052-0. Deci doua serii intr-una. :grin:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Mar Oct 06, 2009 10:02 am

Si....acum alta...CONFERINTA FEROVIARA EUROPEANA la Bucuresti,azi 06 Octombrie 2009....daca topicul ramine aici sau trece la "Summit feroviar 2009" ce are in cuprins expozitia feroviara de la Gara de nord................???
Pe Antena 3 se intrebau prezentatorii....cu ce venim in fata Europei ??? ...Paii venimmmm.......
-Venin cu un"multilateral" pregatit ministru si o armata de "stropitori de cerneala si pasta la "M.T." .....am simtit si vazut cu ochii mei,acum citiva ani,cind am fost la un test pentru autorizare in transport special......doamne,cum se mai uitau la noi..... si ce "gaze"(ca sa nu zic altcumva) aveau in ei....pina si ultima "dactilografa" era un dumnezeu..... Concret : de un an asteptam o modificare a OG 43/1997 care sa ne faca viata mai usoara....si s-a modificat dar numai pe 3-4 articole ce fac vorbire de niste termeni de valabilitate si emitere de AST-uri.....
-Venim cu "matura" prin patura de jos in tot ce inseanmna calea ferata....mai sus nu ne bagam...ca astia sint "sfintii' care te maninca pina ajungi la Dumnezeu.....
-Venim cu restrictiile tot mai numeroase pe tot mai multe sectoare.........
-Venim.......
-Venim...restul spuneti voi........
Oare vom avea sau ne va fi :oops: fata de "Ioropa" ????
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mar Oct 06, 2009 10:30 am

Pai cine mai da importanta acestor evenimente cand toti stiu ca contractele se dau pe multa spaga, undeva de la 20% din pretul total in sus si apoi vine unul ca mine sau ca altul si zice "Ce jeguri sunt vagoanele refacute la Pascani"! E normal, doar fura cei de la minister jumatate din suma si atunci ei fac niste modernizari ieftine la pret de 3 ori mai mare. Asa toti au Ferrari si Lexus, doar noi calatorim in conditii de 2 bani vechi :-x
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Oct 06, 2009 11:03 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Oct 06, 2009 11:12 am

Cite forumuri atitea opinii,
Mai intreb si aici, de ce se face vilva cu linia asta Oradea -Holod ca este inchisa, trebuie refactionata.
[Link Removed for Guests]

Apoi as intreba pe desteptii de la sindicatele CFR care fac afaceri banoase chiar cu CFR

LVT, vagoanele care sint acum clasa Biznis, automotoarele Duwag 92 ce . . . sint?
idiotii dracului.

La cfr totul e nou? cladiri, poduri, terasamente, catenare, vagoane, locomotive?
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mar Oct 06, 2009 12:58 pm

Pai Duewag sunt singurele automotoare aduse noi pe vremuri, acuma avem Desiro care-s 10 clase sub ele din orice punct de vedere
In ceea ce priveste liniile, asa se inchiriaza, Oradea-Holod, Mintia-Gurahont, Subcetate-Caransebes, etc...era o lista pe undeva. Nu le dau pe bucati ca vor multi bani, nu le mai ajunge pe timp de criza sa-si imparta putine fonduri, vot tot grosul de dinainte :-x
Iata imparteala:
BURSA ROMANĂ DE MARFURI (B.R.M.), cu sediul în Bucuresti, Piata Presei Libere nr.1, sector 1, cod poştal 013701, organizeaza reluarea procedurii de licitatie deschisa, urmat㒠de strigarea libera a pretului, prin care Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” S.A cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, cod postal 010873, având Cod Unic de Inregistrare 11054529, în temeiul prevederilor Legii nr.357/2005 privind bursele de marfuri, Regulamentului BRM si HG 1409/2007 privind conditiile de inchiriere a unor parti din infrastructura, ofera preluarea prin "inchiriere a unor sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, numă’rul total de secti ce se propun pentru închiriere este 45 de sectii de circulatie (1272 km) din care

-24 sectii cu transport feroviar mixt ,

-6 sectii cu transport feroviar de marfa si

-16 sectii pe care nu se desfasoar㒠trafic feroviar.

Sectiile nou introduse in lista sunt:
Campina-Campinita-Telega
Chileni-Voslobeni
IL.Caragiale-Ditesti-Moreni
R1-R2 Ditesti
Caransebes-Boutari-Hateg-Subcetate
Simeria-Hunedoara
Mintia-Brad-Vata-Gurahont
Holod-Oradea Est
Dobresti-Rogoz
Ulmeni Salaj-Cehu Silvaniei
Abrami-Popesti
Baia Mare Sud-Baia Sprie
Sebes Alba-Petrestii de Padure
Dornesti –Siret
Gura Putnei-Nisipitu
Dangeni-Saveni
Saligny Vest-Cernavodă’

Totodata, în documentatia de licitatie Conditiile generale de participare, s-au modificat şi au urmă’torul continut:

„ La procedura pot participa persoane juridice sau grup de persoane juridice inregistrate în Romania, conform legisatiei in vigoare, fiecare dintre acestea fiind autorizata in calitate de gestionar al infrastructurii feroviare si/sau operator de transport feroviar de Autoritatea Feroviara Romana – A.F.E.R. pentru activitatile preluate si care fac obiectul procedurii si carei indeplinesc condtiile de inscriere si calificare aratate in continuare, în documentatia procedurii.

Operatorii economici participati, au obligativitatea de a prezenta acte doveditoare din care sa rezulte ca nu au datorii catre CNCF”CFR”-SA (sau filiale ale acesteia cu statut de societate comerciala) din contracte încheiate anterior sau din contracte de închiriere în derulare.

Nu sunt admise la procedura societatile comerciale care au avut litigii cauzate de deficiente majore de calitate, dovedite sau nu si-au onorat obligatiile contractuale fata de ordonator în cadrul contractelor incheiate anterior sau nu si-au onorat obligtiile asumate în urma procedurilor desf㒺urate la sediul B.R.M. sau al Terminalelor din teritoriu si stabilite în Hotararile de adjudecare.”



Durata contractului de închiriere este de 5 ani.

Se pot depune oferte pentru una sau mai multe sectii de circulatie. Documentatia procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 30 lei/ caiet sectie, la care se adaug㒠TVA.. Tariful de acces la procedur㒠este de 300 lei, la care se adaug㒠TVA, şi poate fi achitat la casieria B.R.M.

Garantia de participare la procedura, conform listei sectiilor de circulatie din Caietul de sarcini, se va constitui cumulat (in situatia ca se oferteaza pt.mai multe sectii) in favoarea B.R.M. pan㒠la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii al BRM este: RO10 INGB 0001 0081 6693 8930 deschis la ING BANK sucursala BUCURESTI.

Procedura se va desfasura la sediul B.R.M. si pot participa persoane juridice romane, care au calitatea de operatori de transport feroviar, conform conditiilor Documentatiei procedurii.

Criteriul de atribuire este „oferta cu cel mai mare pret ”.

Informatii privind desfasurarea procedurii se pot obtine zilnic la sediul BRM, telefon 021/317.47.45; 021/316.17.59, sau la fax 021/317.28.78.

Persoane de contact: Anca Bucureanu, mobil 0372.196.576,

Mihai Andries-mobil 0372 196510
[Link Removed for Guests]
Imagine
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Oct 06, 2009 1:32 pm

Da, daia DB da Duewag-uri la pret de fier vechi si cumpara Desiro noi, ca a innebunit conducerea DB...
Ultima oară modificat Mar Oct 06, 2009 2:04 pm de către shoppy, modificat 1 dată în total.
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator