Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Sep 25, 2009 4:03 pm

Eu nu inteleg pentru ca nu ma pricep prea bine la asta, dar imi permit sa intreb ceva: De ce se practica acest mod de tractare al vagoanelor? Am vazut trenuri care au si in mijloc si la capat locomotiva ? De ce se practica asa ? Am vazut ca americanii trag si cate 100 de vagoane cu 4 - 5 locomotive toate puse in fata.... sa ma lumineze si pe mine cineva va rog.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Vin Sep 25, 2009 4:07 pm

Dragos, in primul rand se practica asa ceva pentru a distribui forta de tractiune cat mai uniform de-a lungul trenului. Acest mod de tractiune reduce oarecum si posibilitatea ruperii de tren.

Gandeste-te ca daca ai tren de 3300 de tone si-l tragi "de nas" cu trei masini, pe Livezi sau pe Balota ai toate sansele sa cedeze cupla. Asa, pui o masina in fata, pui 1650 t, mai pui una, care va ajuta si la impingerea primei parti si va trage in "colaborare" cu cea din spate urmatoarele 1650.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Sep 25, 2009 4:15 pm

Pai bine si nu s-a facut nimic, ca la cate probleme apar... mai bine faceau doua trenuri cu tonajul injumatatit si cu asta basta ... parerea mea ....
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Vin Sep 25, 2009 4:18 pm

Pai da, dar daca faci doua trenuri, platesti, ca trasa costa :grin: Mai bine faci unul si trimiti toata marfa odata. Mai ales ca se poate :)
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Sep 25, 2009 4:27 pm

Sulzer1150 scrie:Pai da, dar daca faci doua trenuri, platesti, ca trasa costa :grin: Mai bine faci unul si trimiti toata marfa odata. Mai ales ca se poate :)
Mai bine zis se putea, ca vad ca au inceput sa sara :evil:
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Vin Sep 25, 2009 4:28 pm

Se poate zice si asa :-D
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Vin Sep 25, 2009 5:45 pm

sogard_2003 scrie:Pai bine si nu s-a facut nimic, ca la cate probleme apar... mai bine faceau doua trenuri cu tonajul injumatatit si cu asta basta ... parerea mea ....
E primul care aud ca deraiaza din cauza asta.Deci nu e un motiv de ingrijorare.
Ca fapt divers,in 20 ani vechime,am avut vreo 3 cazuri cel putin, in care s-a defectat locomotiva din cap,iar trenul a fost "tractat" doar de impingatoare pana in statia vecina pt a se elibera linia curenta...
Deci parerea mea e ca faza cu impingatoarea cu viteza mai mare pica..
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Sep 25, 2009 8:47 pm

Una e cand iti zic aia din cap "ba, la noi a bagat defectare, vezi ca ai ramas singur, stai asa pana se comprima toate tampoanele ca sa iei toata sarcina, si dupaia da-i usor pana la prima", si alta e cand nu sunt in stare sa se coordoneze.
Daca ar putea sa faca fiecare cum il taie capu fara sa se intample nimic, atunci nu am mai avea instructia de remorcare.
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Vin Sep 25, 2009 9:08 pm

De acord c㒠nu e totuna dac㒠îl iei uşurel sau îl bruschezi...Dar eu tot ră’mân la pă’rerea mea :-p
în fine,o s㒠vedem oficial, cândva,dup㒠benzile locomotivelor(ceva gen cutie neagr㒠de la avioane) ce viteze au avut..
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Sâm Sep 26, 2009 1:16 pm

ionutz72 scrie: în fine,o s㒠vedem oficial, cândva,dup㒠benzile locomotivelor(ceva gen cutie neagr㒠de la avioane) ce viteze au avut..
Exista asa ceva ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Sâm Sep 26, 2009 2:56 pm

Da, există’. E o band㒠cerat㒠pe care imprim㒠mai multe ace.Se înregistreaz㒠cam toate caracteristicile din mers ale locomotivei:viteză’,indusi,Ametru,etc mai puţin convorbiri radio..
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Sâm Sep 26, 2009 6:51 pm

La Prima.TV s-a prezentat expozitia de trenulete de la Sinaia in cadrul "Festivalului de distracţie"!
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Sâm Sep 26, 2009 7:11 pm

sogard_2003 scrie:Eu nu inteleg pentru ca nu ma pricep prea bine la asta, dar imi permit sa intreb ceva: De ce se practica acest mod de tractare al vagoanelor? Am vazut trenuri care au si in mijloc si la capat locomotiva ? De ce se practica asa ? Am vazut ca americanii trag si cate 100 de vagoane cu 4 - 5 locomotive toate puse in fata.... sa ma lumineze si pe mine cineva va rog.
Americanii nu au pantele de 25 la mie sau mai mult cum sunt la noi intre Brasov si Predeal si in plus au cu totul alt sistem de cuplare (cuple automate) care probabil rezista la cu totul alte solicitari.

Stiu ca in Canada este un traseu ce strabate muntii si este pe acel traseu un tunel in spirala, trenurile sunt atat de lungi incat locomotiva iasa din sub coada trenului care inca nu a intrat in tunel, pe acel traseu se folosesc si locomotive intercalate la mijlocul trenului, pe langa cele 4-5 din fata, si lucru inedit, trenul are doar 1-2 mecanici, toate locomotivele sunt comandate prin radio-comanda :grin: , nu stiu cum functioneaza si in tunel, dar se pare ca la ei nu e nevoie de 100 de mecanici.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Sâm Sep 26, 2009 7:42 pm

Daca infrastructura e praf, iata ce se intampla cu vagoanele:
Pro TV scrie:De la CFR au ajuns sa fure pana si angajatii, nu doar hotii de fier vechi. Patru lucratori de la Revizia de Vagoane Galati sunt cercetati penal dupa ce au vandut la un centru de colectare mai multe tevi din niste vagoane.
--------------------------------------------------------------------------------
Mai grav este ca n-au dezmembrat niste harburi scoase la casare. Le-au ales din opt vagoane de calatori care ar fi urmat in scurt timp sa plece la drum. Prin conductele furate, cele opt vagoane de calatori erau alimentate cu energie electrica si termica.

Tevile din cupru le-au facut cu ochiul celor patru angajati de la departamentul Revizie Vagoane. Dupa ce le-au demontat, le-au vandut la un centru de colectare a fierului vechi. Au primit pentru ele doar 300 de lei, desi valoreaza de o suta de ori mai mult.

Toti patru sunt cercetati acum in stare de libertate pentru furt calificat si o infractiune speciala, la regimul transportului. Cele doua capete de acuzare i-ar putea face pe judecatori sa-i trimita dupa gratii in urmatorii 15 ani.
[Link Removed for Guests]
Imagine
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Sâm Sep 26, 2009 7:51 pm

Saracii americani!Am vazut un documentar de la ei cu o naveta de carbune,15 000 de tone,cind a trecut muntele avea 3 in fata si 4 impingatoare.Sa vezi acolo problema la un tren de o mila cind fata cobora si spatele trebuia sa impinga serios.Se descurca fara probleme,doar asta fac zilnic.
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”