Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Mai 08, 2009 6:58 pm

ba da, EL15 foste EL161 actualmente EL161 sau Seria 161... se mai inseala si "consilierii", multumesc de precizare! :-D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Sâm Mai 09, 2009 1:06 pm

foste El 15 2191-2196 NSB, apoi foste 91-96 MTAS...parca...actuale 161 Hector Rail...dar sint numai 6 locomotive...
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Sâm Mai 16, 2009 11:46 am

Au inceput si la noi
[Link Removed for Guests]
Am auzit ca vor sa inchida linia dintre Sibiu si Medias (prin Copsa Mica).Inexplicabil pentru ca trenurile de acolo sunt foarte circulate.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Pok
Mesaje: 132
Membru din: Vin Dec 28, 2007 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de Pok » Sâm Mai 16, 2009 6:35 pm

Acuma, sincer, chiar mai are rost ca cineva s㒠caute raţiuni (logice) de interes public în spatele deciziilor actualilor (sau foştilor [sau celor dinaintea lor]) guvernanţi? Tot Românu' care ajunge la conducere caut㒠să’(-şi) împart㒠caşcavalu'. Åži atât. Poate C.F.R. marfă’/că’lă’tori/infrastructur㒠s㒠fie mai profitabil decât o bancă’, atât cât nu este proprietatea „privatului” (atent selectat) nu se vor osteni să’-l distrugă’. Atâta timp cât astfel de discuţii pentru marea majoritate a populaţiei par bă’tă’i de câmpii şi discuţii care nu duc la nimic, nu vă’d cum lucrurile se vor schimba vreodată’.
Aşa c㒠luaţi faptele la cunoştinţ㒠şi putem închide subiectul. :-(

Tră’iasc㒠parteneriatul public privat (în care privatul încaseaz㒠câştigul, iar statul - adic㒠tot plă’titorul de taxe - acoper㒠cheltuielile/pierderile)!
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Mai 17, 2009 8:29 pm

salut,

atata timp cat nu se vor forma initiative publice care sa incerce sa impiedice ceva (vezi in tarile vecine) nu trebuie sa ne miram ca una din cele mai vechi linii de pe teritorul actual al Romaniei si cea mai veche din Siebenbuergen risca sa fie inchisa, desi se circula pe ea bine mersi... :(

nu cred ca la CFR Calatori numarul de oameni care circula pe o linie conteaza, ci cat de mult aduc acestia...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Dum Mai 31, 2009 10:50 am

O stire din Timis

[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Mar Iun 02, 2009 10:07 pm

Priviti imaginile cu atentie , incredibil :

[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Lun Iun 08, 2009 11:31 am

La 110 km pe ora , vedeti aici :

[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Iun 09, 2009 3:40 pm

ei, mai aveam pe unul care calatorise pe un parbriz de 403 (ICE 3), la 160 pe o ABS...
toate cele bune,
HR
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Iun 10, 2009 10:33 am

La ala de pe ICE a fost o prostie intentionata, la asta a fost prostie pura :grin: .
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Iun 10, 2009 3:09 pm

asta asa e...

pentru a evita intrebari, in germana:

ABS (in acest context, nu auto unde e Antiblockiersystem de la Bosch) = Altbaustrecke, linie de constructie veche

NBS = Neubaustrecke, linie noua de mare viteza ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
goguta
Mesaje: 96
Membru din: Dum Aug 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de goguta » Vin Iun 12, 2009 9:24 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
alexalexustm
Mesaje: 31
Membru din: Mie Mai 27, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de alexalexustm » Lun Iun 15, 2009 5:55 pm

Timisoara Nord : [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Iun 16, 2009 8:52 am

Cum... cind am vrut sa pozez vagoanele abandonate la capul reviziei au aparut o ceata de ceferisti si pe boschetarii astia nu ii vede nimeni????????
Pacat ca nu au dat foc la vagoane noi sa aiba dracului ceva pagube mai serioase.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Iun 16, 2009 4:09 pm

mda...

daca le ardea un 22-96 cu peretii aceia din aliaj cupru/magneziu ar fi ars doua saptamani de n-ar mai fi avut nevoie Timisoara de iluminat public noaptea...

din pacate erau 47/57 amarate pe care nu le mai dorea nimeni...
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori