Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Sâm Apr 11, 2009 7:23 pm

Iata o completare la o stire mai veche :
[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Sâm Apr 11, 2009 10:16 pm

Stii cumva si pe ce linii va opera OBB Cargo?
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Apr 13, 2009 4:21 pm

buna Paul,

ai uitat de 1116 001 care a fost de la Curtici la Arad inca la sfarsitul lui 2001, timp de 2 zile ;) unde au constatat toti ca sistemul Indusi PZB90 e compatibil cu cel romanesc! ea primise atunci o patina de pantograf de 1600mm.

locomotivele 001-025 au fost livrate cu trei pantografe (unul pentru o "alta retea", ZS sau CFR) care s-a demontat ulterior... sa inteleg ca se monteasa iar pantograf cu patina CFR pe 022-025?

eu am fotografiat in decembrie 2008 in Salzburg pe ES64U2-073 cu pantograf CFR si autorizata de Romania, era atunci inchiriata la LTE...

din cate stiu ER-urile sunt toate certificate la CFR, ar putea circula fara restrictii, nu ca la slovaci unde de pe 2016 503 "Maria" a LTE a trebuit demontata instalatia de incalzire a trenului (inutila) ca depasea sarcina pe osie... :)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Lun Apr 13, 2009 6:20 pm

La 1116 192....parca care a fost prezent in Romania la TIB acum citiva ani si pe urma a facut citeva probe pe-aici..atunci din discutia cu mecanicii austrieci care au insotit-o am inteles ca nu a mai fost nevoie de schimbarea patinei pantografului pentru a circula in Romania......la Bosphor Dispolok Taurus stiu ca sint autorizate si pentru Bulgaria...poate al treilea pantograf cu sania mai ingusta e montat pentru a fi folosit acolo...
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Apr 13, 2009 6:40 pm

inca ceva, va rog nu mai scrieti "OBB Cargo" sau "OBB Cargo Austria", filiala OBB de marfuri se numeste Rail Cargo Austria si este cunoscuta in Europa sub prescurtarea RCA!
toate cele bune,
HR
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Lun Apr 13, 2009 8:41 pm

Horia, n-am uitat de vizita la Arad a locomotivei 1116 001 insa aceea a fost una strict protocolara si nu de teste :D. Cat despre 022-025 normal ca li se vor monta pantografe cu patina CFR. ER-urile vor fi 2016 080 si 2016 090.
OT:
Am scris "OBB Cargo" pentru unii care ar putea sa inteleaga ca RCA=raspundere civila obligatorie auto :lol: nu de alta dar poate se simte iar cineva jignit.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Apr 13, 2009 11:17 pm

am inteles, nu ma gandisem la asigurare - si normal, dat fiind ca la noi se cheama altfel ;)

pentru 1116 022-025 este un fel de "reintoarcere la origini" sau mai degraba la starea originala, se va remonta ce se demontase in 2003-2004, sper ca nu au inchis de tot gaurile din plafon de la cei trei izolatori :D

stiam ca 2016 090 face serviciu pe EuRegio alaturi de 096 intre Ungaria si Austria si ca numerele de peste 084 sunt toate pe trenuri ER, fiind autorizate si de Slovacia...
toate cele bune,
HR
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Mar Apr 14, 2009 10:54 am

Update: 1116 022 e in Budapesta :-)
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
Clouseau
Mesaje: 237
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Austria
Contact:

Mesaj de Clouseau » Mar Apr 14, 2009 11:39 am

un articol in limba germana: [Link Removed for Guests]
shoppy scrie:Stii cumva si pe ce linii va opera OBB Cargo?
pe linii cu trafic rentabil (carbuni, petrochimice, Ro-La, etc.)
Chefinspektor Clouseau

Reach for the stars, but keep your feet on the ground
Avatar utilizator
Clouseau
Mesaje: 237
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Austria
Contact:

Mesaj de Clouseau » Mar Apr 14, 2009 2:14 pm

Horia_Radulescu scrie:din cate stiu ER-urile sunt toate certificate la CFR, ar putea circula fara restrictii, nu ca la slovaci unde de pe 2016 503 "Maria" a LTE a trebuit demontata instalatia de incalzire a trenului (inutila) ca depasea sarcina pe osie... :)
dupa cum stiu eu, in loc de incalzire are un rezervor extra pt. combustibil.
Chefinspektor Clouseau

Reach for the stars, but keep your feet on the ground
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Mar Apr 14, 2009 8:30 pm

Horia_Radulescu scrie:buna,

RCA a preluat impreuna cu GySEV de mai multa vreme MAVCargo. de aici insa pana la introducerea de 1116 OBB in Romania e cale lunga, mai ales ca doar 6 (!!!) exemplare de ES64U2 (=1116, Taurus II) sunt pana in ziua asta autorizate in Romania, toate apartinand de MRCE Dispolok fosta Siemens Displok si inchiriate la WLB (Wiener Lokalbahn)!
de fapt sint 15.. [Link Removed for Guests] dar oricum slabe sperante de a fi inchiriate de vreun operator roman...
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Apr 14, 2009 10:19 pm

Pai sigur ca pe liniile rentabile, ca doar nu o sa taraie 3 cisterna de motorina pe saptamana la Bucuresti Calatori...
Dar acea locomotiva, parca Euroruner, cu harta rutelor din Europa pe ea, pe care era desenata si ruta Arad - Brasov - Constanta, mai ajunge pela noi, sau s-a tras demult alta poza peste...
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Apr 14, 2009 11:56 pm

era un EuroSprinter, ES64U2, parca 063 sau 064... s-ar putea sa fie cea cu folie cu "Bulgaria" acum ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Mie Apr 15, 2009 7:19 pm

La Gradina lui Maruta astazi Prognosis isi prezinta frumoasa colectie :
[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mie Apr 15, 2009 7:34 pm

Felicitari, Prognosis! Imagine
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”