Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 24, 2009 9:52 pm

Plus costurile de intretinere a garniturii care ar trebui sa fie mult mai mici la un desiro folosit la cea pentru ce a fost proiectat. ;)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Mie Mar 25, 2009 7:48 am

Dr2005 scrie:dar chestia e că au roĂži monobloc Âşi când se tocesc trebuie schimbate... Âşi costă, aÂşa că stau prin depouri în parcul rece.
Totusi, varianta rotilor monobloc e destul de raspandita la trenurile de generatie noua. In medie, care e durata de viata a unei osii monobloc? Si la metrou sunt folosite roti monobloc, si acolo uzura e mult mai mare din cauza curbelor si acceleratiilor/franarilor mult mai aspre si nu se plange nimeni de neeconomicitatea lor.
Ultima oară modificat Mie Mar 25, 2009 8:55 am de către dave, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Mar 25, 2009 7:53 am

Nu Âştiu care e durata de viaĂžă a unei roĂži monobloc... probabil depinde de anumite condiĂžii. Însă e clar că tot trebuie înlocuite la un moment dat.
karpaty scrie:e vorba si de conditii , una e sa circule un TE vai de capul lui de pe vremea lui pazvante si alta e sa circule o rama desiro care are conditii decente ..........
Care condiĂžii? Că în afară de aer condiĂžionat Âşi priză de laptop... ce găseÂşti în Desiro găseÂşti Âşi în TE. În rest... mă îndoiesc că pe călător îl interesează tipul roĂžilor, materialul din care e făcută caroseria, tonajul Âşi alte detalii mai mult sau mai puĂžin tehnice.
E vorba de rentabilitate... una e să circule un TE cu 50 de călători, alta e să circule un Desiro tot cu atâĂžia.
----
Metroul e cu totul altceva... Âşi nu a avut parte de Necolaiciuc, deÂşi Âşi acolo se fură în draci, ba chiar principalul hoĂž a ajuns iar director (UdriÂşte, cel care a adus primele Bombardiere, ,,uitând" în Astra Arad Âşi Electroputere o groază de rame ce tocmai fuseseră modernizate acolo... uitând să le Âşi plătească).
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Mie Mar 25, 2009 3:38 pm

Adevărul: Trenul nu va mai Âşuiera între Bihor Âşi Sălaj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute în conservare face legătura între Oradea Âşi Zalău, pe tronsonul Săcuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barcău, ÂŞimleul Silvaniei, SărmăÂşag, ultimul nod feroviar important al Sălajului. Pe această rută, sunt în acest moment în funcĂžiune două garnituri zilnice de tren, care transportă navetiÂştii dimineaĂža Âşi după amiaza. Un număr de peste 150 de angajaĂži deservesc aceste traseu, care însumează peste 100 km. Cea de-a doua rută este Ilva Mică - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservită de circa 100 de angajaĂži. Oana Brânzan, purtător de cuvânt în cadrul SNCFR ne-a declarat că nu poate comenta eventualele închideri prevăzute în planul de restructurare, decât după finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
[Link Removed for Guests]
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Mie Mar 25, 2009 10:56 pm

O stire de ultima ora despre Metrou.Se propune schimbarea numelor unor statii,
adica o corelare cu realitatea ? :roll: se cer propuneri de nume...Cititi :
[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Mie Mar 25, 2009 11:01 pm

Pai ce sa corelezi cu realitatea? Aparatorii Patriei se afla in zona Aparatorii Patriei! Sau realitatea e ca nu mai avem aparatori ai patriei? Sa-i zica atunci "Jefuitorii Tarii", sau "Clanu Camataru" ca parca e mai "corelat cu realitatea". A innebunit lumea, zau...
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Joi Mar 26, 2009 8:13 am

Da, am auzit si eu stirea prin care se indica asa zisa necesitate de schimbare a unor nume de statii. Este o aberatie, si in tm sunt o gramada de strazi care au denumirea schimbata. Daca in situatii in care numele facea referire la personaje care istoric nu mai cadrau sa zicem ca este ok, desi istoric acele personaje au existat si schimbarea numelui unor strazi nu schimba cu nimic situatia, sunt si cazuri in care au fost afectate fara motiv si denumirile istorice. S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.

Parerea mea este ca tara arde si baba se piaptana.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Mar 27, 2009 2:47 am

Apă’ră’torii Patriei e şi un (sub) cartier. Policolor şi Laromet există’, ba chiar Policolor zică’-se c㒠a donat vopseaua pentru ea. Despre laromet nu comentez mai mult, c㒠oricum o s㒠se deschid㒠prin 201x.
Industriilor nu are absolut nicio denumire cu Str. Industriilor (care e în partea opus㒠a oraşului, la Republica). S-ar putea numi Zona Ind. Militari, c㒠Coca-Cola sau Urbis ar cam suna a reclam㒠mascată’.
Pă’cii şi Armata Poporului ... iar nu au nicio legă’tur㒠cu denumirirle actuale (Bd. Pă’cii şi Bd. Armata Poporului au fost demult unite în Bd. Iuliu Maniu). Denumiri mai actuale pentru ele ar fi: Lujerului pentru Armata Poporului (c㒠doar e chiar la ,,intersecţia Lujerului": Str. Lujerului x Bd. Iuliu Maniu) şi Autogara Militari sau Valea Cascadelor pentru Pă’cii. Dar, parc㒠vezi c㒠Armata Poporului o s㒠ajung㒠Sir sau Cora Militari, dac㒠cotizeaz㒠ă’ia cum trebuie şi unde trebuie.
Semă’nă’toarea s-a demolat de mult, iar ce a ră’mas a ajuns Sema Parc, unde sunt mai multe întreprinderi de toate dimensiunile cu diverse activită’ţi. Nu prea vă’d cum s-ar putea redenumi staţia aia, c㒠nu prea e nimic acolo. Poate doar Regie (de la campusul de peste gârlă’).
Timpuri Noi... de ce? Dac㒠fabrica a că’zut prad㒠rechinilor imobiliari, dup㒠100 şi ceva de ani de producţie, Podul Timpuri Noi tot acolo e...
Linia de Centura .... linia propriu-zis㒠e câţiva km mai încolo, deci e clar c㒠staţia trebuie redenumită’. Dar cum? Acolo e doar Complexul R.A.T.B. Titan (format din autobază’, depou, liceu, şcoal㒠de şoferi şi o secţie a URAC pentru revizia autobuzelor). îns㒠eu nu-i vă’d pe cei de la Metrorex redenumind o staţie cu numele ,,concurenţei". Mai ră’mâne doar ,,Sat Că’ţelu", c㒠ă’la începe de acolo.
IMGB şi Dep. IMGB... pă’i altceva nu e pe acolo, decât ce a mai ră’mas din IMGB + depoul Metrorex cu acelaşi nume.

[quote=stageexp"]S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.[/quote]
Nu ştiu ce eroi erau pe la voi... s㒠îţi scriu câteva nume de ,,eroi din istoria românilor" ale că’ror nume erau date pân㒠la Revoluţie stră’zilor: Emil Bodnă’raş, Leontin Să’lă’jean, Ho Åži Min (chiar aşa era scris), Alexandru Moghioroş, Vladimir Ilici Lenin, Gheorghe Gheorghiu-Dej, I.B. Tito ş.a. şi, peste toţi ă’stia, mai aveam şi Bd. Victoria Socialismului. Se mai adaug㒠şi ceva denumiri de factur㒠comunistă’, gen Piaţa Muncii (actuala P-ţa. Eudoxiu Hurmuzachi... chiar, pe asta de ce nu o redenumesc?), Apă’ră’torii Patriei (denumire care s-a pă’strat), Armata Poporului, Bd. Pionierilor etc.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Mar 27, 2009 2:57 am

cristiCFR scrie:Adev�rul: Trenul nu va mai �uiera �ntre Bihor �i S�laj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute �n conservare face leg�tura �ntre Oradea �i Zal�u, pe tronsonul S�cuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barc�u, �imleul Silvaniei, S�rm�ag, ultimul nod feroviar important al S�lajului. Pe aceast� rut�, sunt �n acest moment �n func�iune dou� garnituri zilnice de tren, care transport� naveti�tii diminea�a �i dup� amiaza. Un num�r de peste 150 de angaja�i deservesc aceste traseu, care �nsumeaz� peste 100 km. Cea de-a doua rut� este Ilva Mic� - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservit� de circa 100 de angaja�i. Oana Br�nzan, purt�tor de cuv�nt �n cadrul SNCFR ne-a declarat c� nu poate comenta eventualele �nchideri prev�zute �n planul de restructurare, dec�t dup� finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
[Link Removed for Guests]
De ce nu se scot la licitaţie s㒠le ia privaţii? Sunt convins c㒠RegioTrans şi Via Terra atât aşteaptă’!!

Pe de alt㒠parte, nu pot s㒠nu remarc numă’rul extrem de mare de angajaţi.... pă’i pentru o gar㒠cu 2 trenuri pe zi ai nevoie de mai mult de 3 angajaţi?
Pe Să’cuieni - Să’rm㒺ag sunt 15 staţii care trebuie s㒠aib㒠angajaţi (gă’ri, Hm-uri şi hc-uri). Gă’rile ar trebui retrogradate la rangul de hc şi s㒠ră’mân㒠acolo doar un ceferist pe tură’, ca la Scă’eni.... c㒠ă’la e suficient (să’lile de aşteptare probabil au lacă’t, deci nu ai nevoie de femeie de servici), la 2 trenuri pe zi ai timp s㒠schimbi macazele, s㒠vinzi câteva bilete şi apoi s㒠îi scrii ordinul de circulaţie mecanicului.
15 th_ 4=60, hai s㒠punem 70 c㒠poate în unele staţii o fi nevoie de mai mulţi. Deci... de ce sunt 150?

Pe Ilva Mic㒠sunt doar 2 (două’) perechi de trenuri: Acc de la Buc. Nord şi un P. Pentru 5 staţii cu 4 trenuri pe zi nu ai nevoie de semnale (implicit de cei care le manevrează’) şi nici de 30 de angajaţi în fiecare gară’, care s㒠frece menta. 1 pe schimb e suficient pentru tot. Sau hai s㒠zicem 2, c㒠tece şi un Acc. Deci... 2 angajaţi th_ 3 schimburi th_ 5 staţii = 30. Hai s㒠zicem 35, ca s㒠nu lucreze toţi şi în week-end. Deci în niciun caz 100. Dar... chefereul, e mai uşor în mintea îngust㒠a unor s㒠desfiinţezi ceva decât s㒠încerci s㒠îl faci rentabil. îmi aduc aminte când am mers pe Bă’beni Alunu... c㒠în afar㒠de o halt㒠dă’ră’pă’nată’, toate staţiile aveau cantoane de intrareşi ieşire (cu personalul de rigoare), şefi de gară’, macazii, vânză’tori de bilete etc., de erau mai mulţi angajaţi în gar㒠decât că’lă’tori în tren. Åži trenul... un LDH cu 3 vagoane, când se putea merge lejer cu o singur㒠Malaxa 900.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Mar 27, 2009 3:03 am

Sper s㒠nu m㒠înjuraţi c㒠pun şi al 3lea mesaj consecutiv (dac㒠scriam totul într-un singur mesaj, mai mult de 90% din cititori nu îl mai citeau pe motiv c㒠e prea lung).

Am impresia ca ni se mai pregateste ceva...

Iata ce e afisat pe infofer ca va circula din 1.04.2009. Speram sa nu fie pacaleala.

Imagine
paall

Mesaj de paall » Vin Mar 27, 2009 7:36 am

si in GARA de Nord este afisat. Nu este nici o pacaleala.

Din ce era pus pe afisele din gara de Nord reiese ca trenul face rebrusare in Pantelimon ( toate au stationarii de 7-9 minute )

Deja stim ca va fi compus din Desiro , de ce nu circula duminica ?? Duminica nu se duce nimeni la Dragonul Rosu ??

Pantelimon Sud ( Dragonul Rosu h )
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Mar 27, 2009 10:22 am

Ma gandeam sa intreb de ce nu s-ar face o oprire si la PO Carpati, da vad ca nici in Baneasa nu operste...
In loc sa bage cat mai multe opriri, ei sar ditamai gara.
Macar sa circule, mai vedem un tren pe acolo, pacat ca nu circula duminica.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Mar 27, 2009 1:06 pm

La. Buc. Basarab h. si P.O. Carpati nu au oprit niciodata trenurile spre Baneasa... pentru ca nimeni nu s-a gandit sa puna peroane si la linia respectiva.

Am senzaţia c㒠sezonierele de anul ă’sta o s㒠plece din Obor, aceste P-uri asigurând transbordarea.

Nu a existat şi nu exist㒠Dragonul Roşu h., ci Pantelimon Sud h. (sau Pantilimon Sud h. cum e în mersul tipă’rit, chiar dac㒠halta s-a înfiinţat la solicitarea celor de la Dragonul Roşu.
paall

Mesaj de paall » Vin Mar 27, 2009 1:49 pm

Am vrut sa scriu ca pe afisele din Gara de Nord in dreptul statiei Pantelimon.Sud h este trecut in paranteze ( Dragonul Rosu h. )

Se poate verifica afisele din Gara. Greseala mea a fost ca nu am precizat asta, iar trenurile au stationare in acea halta de 2 minute lucru nemaintalnit la trernuri P in halte unde nu sta mai mult de 1 minut.
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Sâm Mar 28, 2009 9:38 pm

Luati de aici ,nici pe diorama nu se poate asa de nasol :
[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat