Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Noi 19, 2008 5:40 pm

in ce scop?probe,reparatii,achizitionare?
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Noi 19, 2008 10:18 pm

Arad Online scrie:Întârziere de Âşase ore
ARAD - Pasagerii trenului accelerat Arad-Simeria-BucureÂşti Nord au trebuit să aÂştepte, luni noaptea, nu mai puĂžin de Âşase ore în staĂžia din Simeria din cauza unei macarale.


CirculaĂžia feroviară între Simeria Âşi PetroÂşani a fost întreruptă din seara zilelu de luni, începând cu ora 21, până marĂži dimineaĂža la ora 5. Motivul? O macara care se afla lângă calea ferată a fost în pericol să se prăbuÂşească. Utilajul era folosit la demolarea unei foste pasarele de la combinatul sederurgic din Călan Băi.

Dacă unii pasageri care aveau legături la alte trenuri au fost duÂşi cu maÂşini ale PoliĂžiei Transporturi Hunedoara până la staĂžia CFR de la Simeria, cel mai mult de aÂşteptat au avut călătorii acceleratului Arad-BucureÂşti Nord.
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Noi 19, 2008 11:26 pm

Iata de ce avem ce avem la CFR :-x
Financiarul scrie:CFR Calatori a dat 7,5 mil. lei pe automotoare de 700.000 lei
Sursa: Mediafax
Reteta Necolaiciuc merge si in mandatul lui Alexandru Noaptes
Directorul general al CFR Calatori SA, Alexandru Noaptes, este urmarit penal, alaturi de alti doi directori din cadrul companiei, pentru abuz in serviciu. Obiectul dosarului - achizitia supraevaluata a sase automotoare cu remorca, pentru care compania de stat a platit nejustificat 7,5 milioane de lei, de peste zece ori mai mult decat pretul initial. Pentru a se ajunge la acest rezultat, automotoarele au fost trecute prin doua societati-veriga, unde preturile au fost umflate cu pompa.
Managerul general al CFR Calatori, Alexandru Noaptes, este cercetat penal pentru abuz in serviciu contra intereselor publice, cu consecinte deosebit de grave. In dosarul nr. 21/P/2007, intocmit de Directia Nationala Anticoruptie, Serviciul Teritorial Cluj, alaturi de Noaptes mai sunt invinuiti, pentru aceeasi fapta, alti doi directori din cadrul Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori (SNTFC), Vanghele Nacu (director adjunct al Departamentului economic) si Catalin Iosub (director al Departamentului tractiune).
Pe langa cei trei, in vizorul procurorilor DNA se afla alte sase persoane, angajati sau actionari ai firmelor SC Remarul 16 Februarie SA Cluj si SC Activ Invest SRL Cluj. Cei sase, Muresan Vasile, Florisca Simona Elena si Iancu Floare (Remarul 16 Februarie) si Sabo Emil, Urs Claudia si Calin Mitica (Activ Invest), sunt invinuiti de procurori sub aspectul complicitatii la infractiunea de abuz in serviciu. Obiectul cercetarii penale este achizitia, dupa modelul fostului manager Mihai Necolaiciuc, de catre compania CFR Calatori, a unui numar de sase automotoare cu remorca (second-hand, provenite din Germania) la un pret majorat nejustificat cu 2,8 milioane de lei, potrivit procurorilor.
Articolul l-am auzit la Mircea Badea si am zis ca nu-i adevarat :(|) L-am gasit apoi integral la [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Noi 20, 2008 8:55 am

[Link Removed for Guests]
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Joi Noi 20, 2008 10:27 am

Cam asta e, noi ne dam cu parerea ce solutii s-ar putea gasi (cel putin la nivel teoretic) pentru cresterea gradului de confort pe rutele romanesti si pentru aplicarea unor norme elementare care sa duca la curatenie prin gari, iar unii au ca singur scop in viata imbogatirea, bagand in groapa financiara ceea ce a mai ramas din ceea ce a fost odata transportul de calatori.

Oricum si pe vremuri profitabilitatea era data de transportul de marfa pe calea ferata, iar acum dupa separarea marfa/calatori, plus ceea ce se intampla la nivel de infrastructura fac ca lucruirle sa nu fie prea vesele. In astfel de conditii nu se va obtine niciodata profit din aceasta activitate, indiferent de subventiile aplicate sau de alte metode cu caracter economic.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Joi Noi 20, 2008 10:38 am

cosmin78 scrie:in ce scop?probe,reparatii,achizitionare?
Conform Lok-Report [Link Removed for Guests] locomotivele sunt ale Logistik Center SRL Timisoara fiica a Railion. 232 617 a fost vazuta intr-un marfar pe ruta Arad Simeria, si se spune ca vor fi utilizate in zona Deva(probabil la o fabrica de ciment).
Daca veti accesa link-ul, veti avea doua surprize 8O
Uitasem... 232 sunt functionale.
LE1500KW
Mesaje: 203
Membru din: Mar Iun 26, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LE1500KW » Joi Noi 20, 2008 8:27 pm

Azi,20.11.2008 două vagoane cu calcar au deraiat în această dimineaĂžă în apropiere de Medgidia, anunĂžă RTV.

Ele făceau parte dintr-un tren care circula dinspre Capul Midia spre Romcim.

Când trenul a ajuns pe un pod, vagoanele au căzut de pe acesta de la o înălĂžime de câĂživa metri.

Din fericire, nu există victime, însă circulaĂžia feroviară este blocată pe porĂžiunea DorobanĂžu-Medgidia, iar călătorii din trenurile aflate pe acest traseu sunt preluaĂži de microbuze Âşi transportaĂži la destinaĂžie.

Toate trenurile de călători Âşi de marfă care se deplasau spre ConstanĂža sunt sistate în acest moment.

Potrivit reprezentanĂžilor CFR, este posibil ca circulaĂžia să fie blocată pe parcurul întregii zile.

În acest moment se lucreză cu mai multe utilaje în zonă pentru eliberarea liniilor de cale ferată, măcar pe un singur sens.

Directorul general al Regionalei CFR ConstanĂža, Dorin Maier, a declarat că trenul de marfă aparĂžine societăĂžii Unifertrans, iar linia feroviară este închiriată de Rompetrol.
(sursa EVZ) link cu pozele : [Link Removed for Guests] 8O
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Noi 21, 2008 12:07 am

Deci doua vagoane au cazut de pe viaduct(linia era inchiriata) exact pe magistrala Bucuresti-Constanta, noroc ca nu lucra nimeni ca putea pati ceva. Dar si noroc ca nu s-au adunat muncitorii la o tuica sub viaduct :-D
[Link Removed for Guests]
Imagine
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Noi 21, 2008 8:26 am

Daca erau muncitori sub viaduct, sigur auzeau cum vagonul ala merge nu pe sina ci pe traverse, si ar fi fugit mancand pamantul.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Noi 21, 2008 8:43 am

Unde anume este linia asta peste linia 800?
La Medgidia din cite stiu eu doar linia spre Negru Voda trece peste magistrala, iar aceasta nu este inchiriata daca nu ma insel.
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Vin Noi 21, 2008 11:02 am

sunt 2 linii pe acel pod Dane, 1 linie este parte din sectia catre Negru Voda si vine direct din statia Medgidia si cealalta linie este segment de pe sectia Dorobantu-Romcim. Ambele folosesc acelasi pod. Podul este de cale dubla. Daca am timp o sa-ti fac o schita.
"Toate pantografele sus!"
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Noi 21, 2008 11:04 am

Acela este podul, cel spre Negru Voda.
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Vin Noi 21, 2008 12:24 pm

Din cate am inteles eu unde a avut loc accidentul, am facut o schita cu liniile principale din din zona:

[Link Removed for Guests]
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
goguta
Mesaje: 96
Membru din: Dum Aug 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de goguta » Mie Noi 26, 2008 10:57 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Noi 26, 2008 11:25 am

Mersi, uite nu stiam ca pe pod sint 2 linii racordate in statii diferite.Probabil s-a ales aceasta solutie pentru transportul mai rapid al cimentului spre Constanta cind s-au construit canalele, ecluzele, portul nou.Banuiesc ca exista si o antestatie care deserveste combinatul.
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”