Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Oct 07, 2008 9:03 am

Accident de tren in Ungaria, soldat cu patru morti.

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

de remarcat faptul ca ministrul ungar al transporturilor, Pal Szabo, si directorul companiei cailor ferate, Istvan Heinczinger, au demisionat in urma accidentului feroviar. Premierul a acceptat ambele demisii.

La noi nu am fi vazut asa ceva. Au lipici pe scaune.
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Mar Oct 07, 2008 2:04 pm

Doar nu or fi prosti sa renunte la salariile banoase pe care le au :-D
In alta ordine de idei , de ce sa demisioneze ministru sau directoru pentru incompetenta unor angajati = lasitate.
Mai bine sunt concediati si anchetati respectivii angajati, au facut-o o data, o mai pot face inca o data, indiferent de ce director sau ministru va fi, asta daca vor fi gasiti...
Dupa primele investigatii, cauza accidentului pare sa fi fost o defectiune a unui semafor de pe traseu.
Foarte ciudat sa se blocheze semnalul luminos al blocului de linie automat pe verde, altfel nu imi inchipui cum a trecut de el...
Stiti cu totii principiul de functionare al blocului de linie automat.
In acest caz vina poate sa cada :
1. Pe echipa de intretinere cale care raspundea de tronsonul respectiv.
2. O mana criminala.
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Oct 07, 2008 2:15 pm

Cristi,

seful, directorul, etc, este si el direct raspunzator de munca subordonatilor.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Mar Oct 07, 2008 2:36 pm

Da Florin , dar depinde de situatie.
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Oct 07, 2008 3:05 pm

Daca-s morti si raniti...ce situatie mai urita trebuie?
Oricum e si responsabilitatea sefilor la mijloc...doar n-or lua bani numai pentru ca stau lipiti pe scaune!
Avatar utilizator
Mauritius
Mesaje: 428
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Mauritius » Mar Oct 07, 2008 3:08 pm

Au demisionat pentruca gandesc altfel , se poarta altfel si demnitatea si raspunderea pe care o au ii obliga sa lase pe alti care poate vor fi mai competenti .
Raspunderea pentru vieti omenesti este suprema , ministrul a gresit , nu si-a luat toate masurile sa schimbe personalul cu unul competent (cand vine la conducere este obligat sa verifice fiecare pozitie ierarhca si are dreptul sa schimbe tot pana este sigur ca nu vor aparea gresli).
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Oct 07, 2008 3:16 pm

Din cite am inteles nici p-acolo nu se obisnuieste a demisiona, deci e un caz mai aparte. La noi, la Valea Calugareasca a fost de vina surubu' care n-a stat cuminte la locul lui, nici vorba de demisii la nivel inalt.
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Mar Oct 07, 2008 4:15 pm

Acuma, e discutabil.
Demisia este o treaba de onoare, pentru ca un ministru sau un sef din minister nu are cum sa fie vinovat direct, pana la cel care nu a actionat in consecinta sunt o gramada de "straturi" de decizie.
Pentru anumite situatii (vorbesc in general acum) cu caracter reprobabil, este normal ca un ministru sa demisioneze, pentru neconformitati de natura tehnica, nu.
Trebuie vazut cine este vinovat de o anumita situatie, acela trebuie sa raspunda, iar ierarhic daca este cazul si superiorii sai directi pot primi penalizari de diferite feluri, administrative sau financiare.

De exemplu daca se imbata cineva sa zicem "acarul paun", acela va fi direct responsabil, cei insarcinati cu verificarea activitatii sale de asemenea, dar ar fi complet inutil ca cineva din minister sa demisioneze.
Eu sunt de principiu ca lucrurile nu trebuiesc duse la extrem.

Pe principiul ca fiecare trebuie sa-si faca treaba acolo unde este pus. Nu trebuie sa asteptam ca lururile sa se miste doar in varfurile piramidei, pentru ca sistemul sigur nu va functiona.
sesamcave
Mesaje: 717
Membru din: Vin Apr 01, 2016 8:06 pm
Localitate: Timisoara.
Contact:

Mesaj de sesamcave » Mie Oct 08, 2008 1:11 am

[Link Removed for Guests]

Se pare ca cineva NU a fost multumit de "spertz" !!!!
Se asteapta acum anul 2009, an cu clienti potentiali"mana-sparta" !!!! ;)
Parerea mea !
Marius.
HO...HO...HO.....si HOe...HOe...HOe...dragii mosului....
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Roco Multimouse.....Am aceasta centrala ...
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Oct 08, 2008 9:16 am

Ce am citit azi in ziar (cu un titlu stupid)

[Link Removed for Guests]

" Autostrada "ferata"

Contractul de constructie a liniei feroviare de mare viteza Constanta-Bucuresti-Budapesta va fi semnat în 2009, proiectul fiind în stadiul de pregatire a caietului de sarcini pentru realizarea studiului de fezabilitate, potrivit ministrului Transporturilor, Ludovic Orban. &8222;Cel mai probabil nu voi apuca sa semnez contractul, dar acesta se va semna anul viitor. Este totu§i nevoie de vointa politica pentru realizarea acestei linii&8221;, adeclarat Orban, dupa un seminar pe tema transportului, organizat de Asociatia Industriei Feroviare din România. În septembrie, autoritiile de la Bucuresti au anuntat ca România si Ungaria ntentioneaza sa solicite, cu sprijinul Austriei, finantare comunitara pentru
studiul de prefezabilitate aferent proiectului."

... an electoral.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Oct 08, 2008 10:38 pm

Am facut 2 subiecte separate:

[Local Link Removed for Guests]

si

[Local Link Removed for Guests]

Spor!

Daca simtiti nevoia si de alte subiecte le deschidem.
Ultima oară modificat Mie Oct 08, 2008 10:51 pm de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Oct 09, 2008 12:22 am

Discutiile la modul general despre expozitie cat si despre celelalte exponate au fost mutate [Local Link Removed for Guests].
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Vin Oct 10, 2008 10:41 am

Buna dimineata,
Iata ce mai scriu ziarele de Sibiu :

[Link Removed for Guests]
( lasati si voi un comentariu :aplauze: )
[Link Removed for Guests]
(poate, poate...)

[Link Removed for Guests]
(suna interesant)

[Link Removed for Guests]
(vad ca "desteptii" nu se lasa )
:cafea: :cafea: :cafea: :cafea:
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
ASB
Mesaje: 162
Membru din: Vin Iul 13, 2007 12:00 am
Localitate: Bacau
Contact:

Mesaj de ASB » Vin Oct 10, 2008 8:18 pm

In 1928, acceleratul ajungea in 3 ore la Constanta. Acum face 7 ore
Din ziarul Gardianul:
[Link Removed for Guests] :(
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Oct 10, 2008 8:35 pm

De acord cu tine doar ca trebuie sa corectam anul pentru ca suntem pasionati de trenuri nu jurnalisti de ocazie: nu e 1928 e 1933. Este vorba de expresul Carol I, Bucuresti-Constanta, care a fost dat in exploatare in 22 mai 1933. Tot traseul era acoperit in 2 ore si 57 minute.
All aboard !
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”