Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1830
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Sep 04, 2008 2:37 pm

Pacat ca pe Bucuresti - Giurgiu se remorcheaza cu 1 sau 2 Gimi si nu cu Sulzer, dar asta e, se pare ca organizatorii vor doar sa fie remorcati in cele mai bune conditii, nu ii intereseaza locomotiva.
Pina la urma calatorii platesc calatoria si vor sa se respecte mersul.
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Sep 04, 2008 3:53 pm

Chiar voiam sa punctez si eu acelasi lucru, de fapt afacerea care se cheama actualmente "Orient express" pune accent mai degraba pe latura preponderent turistica a "hotelului pe roti" si mai putin pe latura de istorie feroviara care ne este noua draga.

Nu confundati aceasta operatiune cu altele care sunt in mod specific orientate spre pasionatii istoriei transportului feroviar de genul 'Eisenbahn Romantik" unde cei ce platesc chiar isi doresc sa vada locomotive cu aburi autentice in functiune!

Sunt convins ca 95% dintre domnii si doamnele care formeaza clientela actualului Orient Expres nici nu fac macar diferenta intre un Sulzer, un "Taurus" sau o locomotiva CFR Pacific, asa ca un incident de genul unui lagar topit la locomotiva CFR 231.065 ar fi privit in primul rand prin prisma intarzierilor pe care le-ar genera si nu ca un risc asumat din dorinta de a vedea "la lucru" o anume tehnologie!
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Joi Sep 04, 2008 4:34 pm

shoppy scrie:Dar Nohab-ul de la colegii unguri cum a circulat? Deci se poate.
Ia uite ce au pus colegii unguri sa traga anul asta :
Imagine
(index.hu-magĂĄnvasutak)
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Sep 04, 2008 4:37 pm

hehehe... un Traxx faza 3 :)
toate cele bune,
HR
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Joi Sep 04, 2008 4:39 pm

Horia_Radulescu scrie:hehehe... un Traxx faza 3 :)
Si nici macar nu e o locomotiva a MAV-TR. E o locomotiva privata.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Sep 04, 2008 5:16 pm

Chiar cap de serie, daca descifrez bine.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Joi Sep 04, 2008 6:06 pm

Intr-o zona renumita s-a intimplat din nou un accident: [Link Removed for Guests]
Pinditi stirile de seara!
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Sep 05, 2008 10:03 am

[Link Removed for Guests]
:lol: voi ati vazut vagoane cu cupa?
Bine ca n-o fost mai rau!
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Sep 05, 2008 11:37 am

Amatori rau astia de pe net, sa vedeti pe prostv titlu pompieristic "Un stalp de inalta tensiune de 27.000V s-a prabusit peste un tren de calatori aflat in miscare". (este acelasi accident, escavatorul (adica mini-escavatorul) a fost proiectat intr-un stalp al catenarei pe care l-a trantit)
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Vin Sep 05, 2008 11:09 pm

:-D :-D :-D
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Sep 09, 2008 3:31 pm

De vreo 25 minute, 60-0757-9 arde pe macazul de intrare în gara Podoleni, ataÂşată la trenul P5453 Bacău-Bicaz, blocând astfel toată secĂžia (inclusiv un tren P Piatra NeamĂž-Bacău, care staĂžionează în gară). Nici vorbă de MiliĂžie sau pompieri în zonă sau, din întâmplare, de o locomotivă de ajutor.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Sep 11, 2008 2:42 pm

buna baieti,

mare noutate: dupa ce au primit sute de vagoane UIC-X ex DB, UIC-Z ex DB AG ex DR si alte traznai de 40-50 de ani vechime, venerabilele Silberlinge originale din 1959 ajung si ele la CFR pentru a incepe o noua cariera glorioasa pe sine romanesti!

la Viena a fost vazut pentru inceput ABn 417 50 80 31-33 335-6 alaturi de alte Silberlinge originale, cu destinatia Bucuresti-Grivita!

sa vedem cand apar primele modele de Silberlinge CFR ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Sep 12, 2008 1:58 am

Acestea sunt asemănătoare cu 21-47urile noastre. Le aÂşteptăm pe... IC (că probabil pe acolo o să intre) :-D Ne poĂži da niÂşte date tehnice (dimensiuni, nr. locuri, tipul încălzirii, tipul boghiului, viteza maximă etc.)?

Acum cateva luni am vazut in Rev. Basarab niste 22-34 ex-DB. Nu stiu ce s-a intamplat cu ele.

Poate Âşi-o mai modifica Âşi CFR orarul odată cu aducerea acestor vagoane. Sunt convins că nemĂžii Âşi austrieicii care vin acum în România să se plimbe cu tramvaiele, troleibuzele Âşi autobuzele cu care mergeau când erau copii... nu văd de ce nu ar putea să vină Âşi pentru vagoane. :lol:
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Vin Sep 12, 2008 12:11 pm

"Un mecanic de locomotivă Âşi un angajat al societăĂžii Heidelberg din judeĂžul NeamĂž Âşi-au pierdut viaĂža, astăzi, într-un accident feroviar petrecut în curtea societăĂžii. Verificările preliminare arată că unul din trenurile implicate în incident a rămas fără frâne."
Sursa Realitatea.net!!!

3 locomotive ale unui tren de marfa a luat foc intre Dragasani si Zavideni pe linia 201 Piatra Olt - Podu Olt. Incendiul a fost stins imediat de pompieri.

Sursa:
[Link Removed for Guests]

Sper sa nu se mai intample nimic azi!!!
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Sep 12, 2008 2:53 pm

buna Dragos,

Silberlinge sunt vagoane usoare, realizate pe structura metalica si acoperite cu tabla inoxidabila (de unde si numele); ulterior au fost revopsite in diferitele schieme DB si DB AG.

este vorba de vagoane UIC X pe 26,4m, unele au fost climatizate ulterior... cele mai multe merg pe boghiuri MD Leicht, insa exista si pe MD33 sau MD36 sau chiar pe GP200 (cele modernizate in fosta DDR)
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori