Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Iun 03, 2008 1:19 am

la cat de multe stau pe tusa, cred ca mai degraba o sa puna piesele ramase ok pe EA-ul accidentat pe o cutie cat de cat intreaga...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Iun 03, 2008 9:03 am

cristiCFR scrie:[Link Removed for Guests]
Ce ma intriga este faptul ca Clujul nu este luat in vedere in acest proiect desi la Cluj exista linia de incarcat auto, exista si o rampa, cei drept cam ruginita, insa investitia necesara ar fi destul de mica constand in asfaltarea unui drum lung de 150-200 m si reconditionarea rampei.
Ultima oară modificat Mar Iun 03, 2008 11:20 am de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Irish_Railways
Mesaje: 189
Membru din: Vin Feb 29, 2008 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de Irish_Railways » Mar Iun 03, 2008 11:07 am

sogard_2003 scrie:O chestiune noua:
Serviciu de transport al autoturismelor

[Link Removed for Guests]
Iata stirea si la Oradea.

[Link Removed for Guests]
"...Doar un pui de pitigoi, intr-un varf de fag pitic
Sta cu penele valvoi si, facand pe suparatul:
-Ce sa fie? Nu-i nimic. A trecut Acceleratul... "
[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Mar Iun 03, 2008 7:19 pm

6 vagoane de marfa produse la MEVA Dr.Tr. Severin si ROMVAG Caracal au fot trimise la teste in Elvetia la Kerzers.Este vorba de doua vagoane Eanos,doua Falns si doua Shimmns,ultimele patru fiind inmatriculate la DB.

[Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Iun 03, 2008 10:58 pm

Super tare!!

sa intelegem ca DB va face o comanda mai mare la Romvag?

Observ de asemenea ca vagoanele au boghiuri y25 de generatie veche, cand de mult timp au aparut generatii mai noi ale acestui tip de boghiu, a nu se intelege ca vreau sa sugerez cum ca y25 ar fi boghiuri proaste, dimpotriva.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Mie Iun 04, 2008 2:27 pm

Un articol interesant peste care am dat intamplator pe net:
[Link Removed for Guests]
Chiar daca exista poate zeci de astfel de pasionati in tara, ma bucura de fiecare data cand vad asa ceva, pentru ca stiu cat e de greu sa duci un lucru la bun sfarsit, mai ales cand multi prefera azi o cale mai usoara.
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Mie Iun 04, 2008 2:29 pm

Loko de epoca la Oradea.
A avut cineva din zona ocazia sa le traga in poza?
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Iun 04, 2008 2:37 pm

stageexp scrie:Un articol interesant peste care am dat intamplator pe net:
[Link Removed for Guests]
Chiar daca exista poate zeci de astfel de pasionati in tara, ma bucura de fiecare data cand vad asa ceva, pentru ca stiu cat e de greu sa duci un lucru la bun sfarsit, mai ales cand multi prefera azi o cale mai usoara.
Personal il cunosc pe Marius, am vazut si macheta EA-ului, foarte frumos realizata, poate il convingem sa ne-o prezinte si aici.

Felicitari!
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Iun 04, 2008 4:04 pm

stageexp scrie:Loko de epoca la Oradea.
A avut cineva din zona ocazia sa le traga in poza?
[Link Removed for Guests]
Iata un site mai detaliat despre ele: [Link Removed for Guests] . Din pacate, versiunea in maghiara ofera mai multe detalii, insa eu nu cunosc limba maghiara.

---
5 actuala (nu mai situ ce numar a avut... a fost redenumita asa la renovare) a fost revopsita si ,,renovata", insa doar estetic (nu este functionala).

3 si 4 sunt intr-o starea foarte proasta, fiind localizate in autobaza:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

5 se afla pe platoul betonat din spatele halei depoului de tramvaie (unde au pozat-o in stil ,,paparazzi" cei de la ziar, facandu-ma sa imi aduc aminte cum ma urcam si eu pe gardurile depourilor RATB acum cativa ani):

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Mie Iun 04, 2008 5:30 pm

Insfarsit o veste buna! 8)

Felicitari celor ce-au demarat procedurile de clasare ale celor 3 locomotive si sa sa speram ca incurand le vom vedea functionale.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Joi Iun 05, 2008 1:58 am

Putin probabil sa le mai vedem mergand (cu motoarele lor, nu tractate) vreodata... pozele de pe site-ul amintit mai sus arata ca in ultimele lor zile suferisera deja multe improvizatii locale. 5 a fost revopsit acum cativa ani, dar la partea tehnica nu s-a umblat deloc.

Din 3 si 4 nu stiu daca vor mai avea ce sa claseze. Desi nu exista, deocamdata, intentia de casare a lor, se observa ca majoritatea componentelor ,,s-au evaporat" de pe ele de cand sunt in conservare.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Joi Iun 05, 2008 10:36 am

Si o veste proasta!!!

Trecand dupa vre-o doua luni prin Busteni, am zarit ca fabrica de hartie, cu traseu de linie industrila, cu catenara pentru acea linie, cu totul s-a evaporat. Acolo va fi un mare mall (mall of daramarea)
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Joi Iun 05, 2008 12:23 pm

Si o veste buna rasarita dintr-una proasta:

Din fericire, ultima locomotiva ramasa la fabrica de hartie Busteni, cea mai veche locomotiva electrica de linie ingusta existenta in Romania (cel putin asa e situatia actuala) va avea o soarta mai buna decat cladirea fabricii. Se pare ca pana la urma va ajunge expusa undeva in Busteni, ca o amintire a vremurilor trecute...
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iun 05, 2008 1:26 pm

mai fratilor, fabrica aceea nu era monument istoric? chiar asa, darama fiecare cum il taie capul? :(
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 359
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Joi Iun 05, 2008 1:34 pm

cam asa ii in mult prea frumoasa noastra tara, ne distrugem tot ce avem de valoare istorica si construim malluri, si la arad exista asemenea cazuri :(
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat