Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
catalin_gym
Mesaje: 148
Membru din: Joi Dec 20, 2007 12:00 am
Localitate: Resita - Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin_gym » Mar Mai 27, 2008 4:11 pm

Un tren a deraiat în apropierea gării MogoÂşeni din BistriĂža-Năsăud
[Link Removed for Guests]

Se intampla deja destul de des.Problema sa fie acele persoane ce au grija sa mai fure cate-un surub sau... infrastructura invechita?
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mai 27, 2008 4:24 pm

Da, mult prea des.

Nu reusesc sa imi dau seama din imagine, de ce se misca asa tare sinele la imbinare, chiar pe finalul filmului, cand arata trenul trecand cu viteza mica.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Mar Mai 27, 2008 8:16 pm

EA-ul care a deraiat parea a fi 40-0826-4. :?
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Vin Mai 30, 2008 8:03 am

No comment!

[Link Removed for Guests]


PDI
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Vin Mai 30, 2008 11:12 am

Un bun exemplu de cat poate mintea unui jurnalist care din lipsa de articole si in goana dupa senzational da cu pietre si noroi in CFR inainte sa se  informeze corespunzator asupra problemei... [img][Link Removed for Guests][/img]

Postati si voi un comment , este scandalos [img][Link Removed for Guests][/img] [img][Link Removed for Guests][/img]
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Vin Mai 30, 2008 12:36 pm

E scandalos, dar din pacate e real...

E inca un semnal de alarma ca a venit timpul sa se mai modernizeze ceva si la CFR. Oricat de dragi mi-ar fi automotoarele Malaxa, nu pot sa nu ma pun in locul calatorului obisnuit (care nu e pasionat ca noi si nu vede in autmotorul ala toata istoria lui de peste 7 decenii de existenta) si sa nu-mi doresc sa circul cu un vehicul rapid, confortabil, fiabil si accesibil ca pret.

E drept ca nici calatorul roman nu stie sa aprecieze ceea ce i se ofera. Degeaba ne chinuim sa imbunatatim conditiile din trenuri, daca cei care merg cu ele nu au educatia necesara pentru a respecta munca unor oameni si nu inteleg ca de ei depinde ca trenurile sa devina unn loc civilizat.

Realitatea trista e ca personalul CFR devine tot mai putin... tinerii nu mai au nicio motivatie sa se angajeze in CFR... angajatii existenti sunt din ce in ce mai obositi si au pierdut mandria de a fi CFR-ist... E tragic, dar si noi avem o vina: ne multumim sa comentam problemele si restul... Sa ne gandim ce-ar zice un ministru al transporturilor daca s-ar trezi brusc cu o mare de oameni in fata ministerului, oameni care si-ar spune civilizat doleantele (fara circ, strigate, politica, etc...) si ar veghea la indeplinirea lor. Dar asa, daca nimeni nu cere, cei de "sus" au ajuns sa creda ca pot face orice, ca oricum noi acceptam totul si nu ne intereseaza deloc ceea ce fac ei...

Cu riscul de a fi considerat "visator" sau "politician", va spun ca unica noastra sansa de a imbunatati ceva la CFR este sa ne solidarizam, sa invatam sa cerem ceea ce ne doare, sa nu mai asteptam nepastori ca altii sa ne rezolve problemele si sa le aratam lor, celor care au un mana puterea, ca nu suntem indiferenti si ne pasa de soarta noastra.

Ia ganditi-va ce ar fi zis redactorul ziarului in care a aparut articolul de mai sus daca s-ar fi trezit cu unii din membrii forumului nostru, care i-ar fi solicitat un drept la replica, o intalnire oficiala si o discutie in care i-ar fi explicat politicos si varianta noastra.
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Vin Mai 30, 2008 1:23 pm

vehicul rapid, confortabil, fiabil si accesibil ca pret.
Intr-adevar , dar la cat de civilizati sunt o parte din calatori, nu va tine , prin urmare CFR nu risca sa bage ceva scump la personale ca sa fie distrus in cateva saptamani.
Solutia ar fi ca oamenii sa se civilizeze , dar ma tem ca va curge multa apa pe Dunare pana se va intampla acest lucru... :lautar:

Va dau un exemplu foarte bun :
La modernizarile anterioare la 900 si 1000 au pus o bucata de mocheta pe scaune , in cateva saptamani nu se mai gasea nici una in motor , le rupeau si infundau WC-ul cu ele... atunci de ce sa mai puna , pentru ca sa le rupa iar ?

Incarcari inoire al parcului de automotoare au fost , de ex cel initiat de Faur cu automotorul cu 1 echipament de tractiune AD20 si cu 2 echipamente de tractiune AD2x19 concepute cu banci antivandalism(sipci de lemn de esenta tare :evil: ) si viteze de 90 km/h cu 2 remorci din care CFR inexplicabil a preferat sa comande numai 2 AD20 si 2 AD2x19 si o gramada de remorci... , acum toate retrase si zacand pe undeva prin balarii daca nu chiar casate :(
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Mai 30, 2008 2:14 pm

Si la cum arata liniile secundare, chiar daca ar baga Desiro, ar merge lafel de repede (adica incet, din cauza restrictiilor) si pe alocuri s-au zguduii lafel de tare (sau ar intra in revizie de doua ori mai repede).
Avatar utilizator
shakal
Mesaje: 38
Membru din: Mie Apr 16, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de shakal » Vin Mai 30, 2008 4:16 pm

cristiCFR scrie:
vehicul rapid, confortabil, fiabil si accesibil ca pret.
Intr-adevar , dar la cat de civilizati sunt o parte din calatori, nu va tine , prin urmare CFR nu risca sa bage ceva scump la personale ca sa fie distrus in cateva saptamani.
Solutia ar fi ca oamenii sa se civilizeze , dar ma tem ca va curge multa apa pe Dunare pana se va intampla acest lucru... :lautar:

Va dau un exemplu foarte bun :
La modernizarile anterioare la 900 si 1000 au pus o bucata de mocheta pe scaune , in cateva saptamani nu se mai gasea nici una in motor , le rupeau si infundau WC-ul cu ele... atunci de ce sa mai puna , pentru ca sa le rupa iar ?
Cristi,

In alte tari firma de transport plateste o asigurare pentru toate problemele ce pot exista...
In RO, guvernul nu face asa ceva...
Pe langa asta, am mers cu un Desiro pana in SB si avea o toaleta de mai bine iti faceai treburile in statie decat acolo.

Oamenii de la curatenie lasa de dorit, vagoanele - mare parte din ele - lasa de dorit, investitiile lasa de dorit....si cand calatorii se obisnuiesc cu asta si ei, la randul lor vor lasa de dorit..

Oricat am vrea sa ne "mandrim" cu CFR-ul nostru, cam tot ce tine de al lasa de dorit. Ce a spus reporterul in reportajul lui este perfect adevarat.

Hai sa luam un mic exp. k sa nu te superi:
Imagineaza-ti ca iti plac lifturile la fel de mult k trenurile...
...te duci la un prieten intr-un bloc turn, cu un lift de 30 de ani vechime, care nu mai are usi la cabina si care merge poticnindu-se....
Intrebare: mai ai curaj sa te urci in el ??? ...desi acela e singurul model pe care mai exista in tara sau in lume...

Sa existe siguranta, fiabilitate, curatenie... e ceva normal !!!!
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Vin Mai 30, 2008 6:24 pm

Poate nu ai inteles bine , el spune acolo ca nu au fost modernizate de cand au fost fabricate , nimic mai fals. :-? , exemplul ales din pacate poate fi asociat doar cu o drezina , cu 900 in nici un caz.
Daca ai fi citit topicul dedicat ai fi vazut ca se MODERNIZEAZA cu motoare noi volvo , computer de bord , comanda multipla...
[Link Removed for Guests]
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 134
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Vin Mai 30, 2008 7:04 pm

Si la ce bun? Mai bine să se mai lucreze la linii, că la noi si liniile sunt varză dacă e să-mi amintesc că vara trecută am fost la Alunu cu Dragos(Dr2006) si pe linia Băbeni-Alunu se merge al naibii de încet(cred că maxim 20 km/h). Apropo de automotoare. Malaxele n-au nicio vină, dar dacă liniile sunt cum sunt...
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Dum Iun 01, 2008 11:24 am

O chestiune noua:
Serviciu de transport al autoturismelor

[Link Removed for Guests]
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Lun Iun 02, 2008 10:52 pm

[Link Removed for Guests]
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Lun Iun 02, 2008 10:57 pm

[Link Removed for Guests]
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Mar Iun 03, 2008 12:09 am

Sper sa repare ca lumea EA-ul pentru a mai tracta trenuri ca-i pacat sa mai pierdem inca o locomotiva... :-x
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori