Br 44...."Jumbo"

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.
cosmin78
Mesaje: 5794
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Ian 05, 2008 12:08 pm

intre 44 si 50 diferentele sunt mari,incepand de la nr de cilindrii si pana la puterea
locomtivelor..seria 44 beneficiind de suprafete de ardere si evaporare mai mari
ca la 50,kiar daca diametrul pistonului este inferior seriei 50,insa de la 1910/2100
HP si pana la 1650 ai Br50 este destul
o treaba care ma nedumereste
Br 44 ...1´Eh3,adica 1 osie alergatoare,E=5 osii cuplate,h3=???
Br50 1´Eh2,aceeasi configuratie insa....h2=???
ce reprezinta h asta?
Ultima oară modificat Sâm Ian 05, 2008 12:35 pm de către cosmin78, modificat de 2 ori în total.
Cosmin
[Link Removed for Guests]
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Sâm Ian 05, 2008 12:13 pm

Salut Cosmin!

BR41 are cazan identic cu BR03, d'aia PIKO a folosit chiar aceeasi carcasa la cele doua modele, desi.....armaturile... BR 01 are un cazan mai mare, asemanator cu 44. In general nemtzii (de la DRG incoa') au avut locomotive "pereche" marfa-calatori. Asa e de exemplu si 50 cu 23. Cazan identic are si 38 cu 57. In "lumea" modelelor conteaza mai mult aspectul exerior, numarul de tevi fierbatoare, suprafata gratarului, etc. nu insemna prea mult decat in masura in care schimba vizibil aspectul exterior, si asta cand firma respecta dimensiunile si detaliile modelului real. De ce crezi ca matza se uita flegmatica la acel BR50 PIKO care e un 44 in toata regula daca e sa masuram diametrul cazanului, (asa ca MPU e iertat pentru confuzie :wink: )

Imagine



PDI
Scrie răspuns


Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat