Intrebari despre BR 01

Magazine , materiale, linkuri utile
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Intrebari despre BR 01

Mesaj de Prognosis » Sâm Dec 29, 2007 6:28 pm

Referitor la aceasta locomotiva! Poate cineva sa-mi dea detalii??

[Link Removed for Guests]
De pilda, spre rusinea mea totala, nu inteleg de ce tenderul nu are carbuni, si de ce este atat de mare?
Apoi sunt curios cand a functionat aceasta masina, unde si ce fel de vagoane a tractat?
Pana cand a fost in serviciu? Ce viteza atingea? Ce putere de tractare avea? Cam cate vagoane si la ce greutate tragea?
Ce semnificatie au numerele consecutive seriei sale adica in cazul meu este inscripotionata 01-523
Ce inseamna acel 523???

As fi indatorat pentru aceste informatii!
[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Dec 29, 2007 6:43 pm

Locomotiva este un BR01 Reko Öl adica functioneaza cu pacura nu cu carbuni de aceea este tenderul asa de mare.
523 este numarul (de parc) al locomotivei.
Pentru restul intrebarilor trebuie sa ma documentez mai bine si iti raspund.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Dec 29, 2007 7:13 pm

incerc sa iti spun si eu ceva,la fel sunt posesorul unui exemplar magnific Roco,
+decodor sunet si generator fum,mi-a placut atat de mult incat am platit 480€ fara
sa clipesc din oki :grin:
este o locomotiva de calatori,a tractat trenuri rapide,deci poti adauga vagoane expres...viteza era limitata la 120km/h,
a apartinut DR-ului.nu stiu precis anul in care a iesit din serviciu.in anii ´60
locomtivele din seria 01.5 erau intr-o stare f.proasta si au fost reconstruite,tot
atunci a avut loc reconversia catorva pe combustibil lichid,pacura.dupa reconstruire
performantele au crescut,kiar a fost nevoie de introducerea unei a 3a valve de
siguranta,mecanici avnd numai cuvinte de lauda.desigur,exista varianta cu tender
de carbuni,variante cu roti Boxpook,patenta americana,insa aceste roti solicitau prea mult calea de
rulare si au fost inlocuite
dupa numarul locmotivei tale se deduce faptul ca este epoca III...
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Multumesc!

Mesaj de Prognosis » Sâm Dec 29, 2007 7:21 pm

As vrea sa stiu si eu care este metoda de ..."deductie"! Este universal valabila pentru locomotivele cu aburi?
in kitul de montare se afla si un manet de inchidere tip volan pe care trebuie sa-l lipesc in bot pe capacul gurii de foc sau cum se chiama usa de vizitare din bot?

De asenemea as cere detalii despre masina BR 55 (G7.1) DR Ep. III. De ce are atat de putine bielete?
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Dec 29, 2007 8:02 pm

pai... 01=seria 523=numarul de parc
daca era epoca IV atunci avea 01 0523-(nr de control) sau 01 1523-nr de control
0 sau 1 se adauga dupa nr de serie in epoca IV in functie de combustibilul folosit,
0 ptr pacura si 1 ptr carbuni,de aceea ai sa vezi locomotive inmatriculate in epoca
IV astfel....exemplu 041 1xxx-nr control sau 044 0xxx-nr control de unde deduci ca
locomotiva x seria 41(041) este pe carbuni(are 1 dupa nr de serie) iar locomotiva
x seria 44(044) este pe pacura(are o dupa nr de serie)
Cosmin
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Dec 29, 2007 8:09 pm

piesa aia daca este in kit trebuie sa aiba un loc anume,vezi daca are o gaura pe
capacul din bot(usa vizita camera de fum),daca are pune-l acolo :grin:
cred ca Br 55 de care vbesti tu vine cu putine biele din motive economice,cred eu,
daca te uiti la modelele fabricatie mai veke,toate au sistemul de biele complet
(sistem de distributie Heusinger sau Walschaerts)
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Sâm Dec 29, 2007 8:20 pm

piesa aia daca este in kit trebuie sa aiba un loc anume,vezi daca are o gaura pe
capacul din bot(usa vizita camera de fum),daca are pune-l acolo
Ei bine, nu are nicio gaura in varful centrul capacului. Este putin aplatizat dar nu are gaura!


Br 55 despre care vb este asta:
[Link Removed for Guests]

Mai am una:
[Link Removed for Guests]
Aceasta are toate bieletele. Insa datorita faptului ca sarea pe macaze si producea un zgomot infernal in raport cu puterea scazuta, am in momentul de fata ample operatiuni de modificare acestei masini! As fi vrut insa sa stiu de ce modelul G este fara bielete! Adica de ce nu le are la fel ca cealalta![/quote]
[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Dec 29, 2007 8:24 pm

BR 01.5 avea viteza maxima 130 km/h respectiv 50km/h cu tenderul inainte.
Am gasit cateva informatii despre BR 01 523 : Inainte de reconstructie avea numarul 01 191 si a fost reconstruita in 1964, a circulat pana in anii '80
Tenderul de pacura avea o capacitate de 13,5 m³

BR 55 (G7.1)
[Link Removed for Guests] foto : Tobias B. KĂśhler
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Sâm Dec 29, 2007 8:27 pm

Aha! Acum inteleg! Asa a fost modelul! Ma intreb insa, unde isi au locul sumedenie de biele si bielute care erau si sunt in general la aburoase! Nu mai avea nevoie modelul G de asa ceva? Explicati-mi va rog!
[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Dec 29, 2007 8:28 pm

Prognosis scrie:
Mai am una:
[Link Removed for Guests]
Asta e G 8
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Sâm Dec 29, 2007 8:32 pm

Deci care este ordinea aparitiei lor si in ce consta diferenta! Exista imbunatatiri la modelul G7.1? care este rostul disparitiei biletelor?
[Link Removed for Guests] foto : Tobias B. KĂśhler
[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Dec 29, 2007 9:00 pm

Sunt doua tipuri diferite de locomotive.Ordinea ar fi G7.1 si apoi G8 iar la G7.1 nu au disparut bielele, asa sunt facute ele.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Dec 29, 2007 9:18 pm

@060-EA

si totusi undeva trebuie sa fie sistemul de distributie....
sa fie acest G.7 cu 3 cilindri? si sistemul sa fie aplicat pe cilindrul interior? :roll:
sau sunt decat cei 2 cilindri si sunt montati "in 2 timpi" completandu-se unul pe
celalalt?cine stie sa ne spuna si noua.... :grin:

@Prognosis

inseamna ca varianta de o ai,in realitate nu are piesa respectiva
Cosmin
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Dec 29, 2007 9:23 pm

am gasit ceva pe net:

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

lol

Mesaj de Prognosis » Sâm Dec 29, 2007 9:42 pm

pentru cine intelege engleza tehnica, e interesant! dar pentru noi astia inculturistii? ce sa facem?
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Tot ce vrei sa stii”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat