Noutati Piko pe 2008
Oricum cu mare regret trebuie sa constatam,la toti producatorii, o scadere constanta a calitatii cauzata de reducerea costurilor, mutarea fabricilor in locuri "exotice" dublata de o crestere foarte mare a preturilor.
Eu am doua vagoane Roco (de Talbot) unul de prin 95 cred ca care avea pretul de 20 DM pe el si 3 luate acuma la 21 euro bucata. Deci pret dublu (vagonul este EXACT acelasi) si calitatea mai slaba la cele noi (e drept ca nu foarte evident dar se vede o diferenta de plastic)
Eu am doua vagoane Roco (de Talbot) unul de prin 95 cred ca care avea pretul de 20 DM pe el si 3 luate acuma la 21 euro bucata. Deci pret dublu (vagonul este EXACT acelasi) si calitatea mai slaba la cele noi (e drept ca nu foarte evident dar se vede o diferenta de plastic)
Ultima oară modificat Lun Ian 14, 2008 12:32 pm de către IonutTrif, modificat 1 dată în total.
Ionut - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca (telefon: 0742 080 666; yahoo id: trifrazvan1977)
O analiza pertinenta a ce se intampla cu Piko si cu piata in general facuta de cineva implicat in domeniu:
[Link Removed for Guests]
Daca deranjeaza pe cineva sursa sau persoana care a scris se poate sterge.
Daca nu, rog sa comentam la obiect si obiectiv.
[Link Removed for Guests]
Daca deranjeaza pe cineva sursa sau persoana care a scris se poate sterge.
Daca nu, rog sa comentam la obiect si obiectiv.
Ionut - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca (telefon: 0742 080 666; yahoo id: trifrazvan1977)
- Florinn
- Site Admin
- Mesaje: 5545
- Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
- Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
- Contact:
Referitor la parerea de mai sus, apropo de scaderea calitatii datorita nevoii de a micsora pretul, pot sa imi exprim nemultumirea in ceea ce priveste produsele Roco, ca un fost mare fan al vagoanelor de marfa Roco, acum sunt extrem de dezamagit de calitatea actuala a acestora, in special cele produse la Arad (am 7 astfel vagoane, toate sunt de o calitate mult mai proasta fata de alte produse roco mai vechi).
Oricum sunt putin cam off topic, putem deschide un subiect pe tema asta daca e cazul.
Oricum sunt putin cam off topic, putem deschide un subiect pe tema asta daca e cazul.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Sincer ma sperie noile preturi de la Piko - o locomotiva cu aburi 200 euro , chiar 209 BR 94 , si cand ma gandesc ca ROCO are locomotive cu aburi la o calitate mult mai buna la acest pret ma apuca tremuratul , spre exemplu am primit de sarbatori cadou de la parinti BR 50 DRG ROCO PROFESIONAL care a costat cu tot cu transport 250 euro iar la calitate detalii parte electrica , motorizare nu se compara cu piko
.
Ce sa mai zic noi sa fim sanatosi , o sa traim si o sa vedem

Ce sa mai zic noi sa fim sanatosi , o sa traim si o sa vedem

[Link Removed for Guests]
Pai, la sugestia autorului, hai sa asteptam 6 luni. Sa vedem daca nu cumva cintam prohodul cam devreme.
Mai este un detaliu totusi. Cred ca se confunda piata modelelor de colectie cu cea a modelelor hobby. Totusi daca vrei sa-ti corupi juniorul (sau junioara in cazul meu) nu-i dai pe mina o garnitura de citeva sute bune de euro. Ii dai si tu acolo o aburoasa Piko Hobby (ca ti-e mila de BR80-ul de la Roco) si niste vagoane de max. 7 euro. Mai bagi si niste R1 sau R2 si gata. Asta daca nu treci direct la startset. Si acum: de unde iei, de unde iei...
Si ultimul detaliu. Nu se spune ca PIKO, pe linga trenulete mai face si jucarii (cam scumpe pentru RO). Mai apar si dezvoltarile pe G si TT etc.
Mai este un detaliu totusi. Cred ca se confunda piata modelelor de colectie cu cea a modelelor hobby. Totusi daca vrei sa-ti corupi juniorul (sau junioara in cazul meu) nu-i dai pe mina o garnitura de citeva sute bune de euro. Ii dai si tu acolo o aburoasa Piko Hobby (ca ti-e mila de BR80-ul de la Roco) si niste vagoane de max. 7 euro. Mai bagi si niste R1 sau R2 si gata. Asta daca nu treci direct la startset. Si acum: de unde iei, de unde iei...
Si ultimul detaliu. Nu se spune ca PIKO, pe linga trenulete mai face si jucarii (cam scumpe pentru RO). Mai apar si dezvoltarile pe G si TT etc.
IonutTrif scrie:O analiza pertinenta a ce se intampla cu Piko si cu piata in general facuta de cineva implicat in domeniu:
[Link Removed for Guests]
Daca deranjeaza pe cineva sursa sau persoana care a scris se poate sterge.
Daca nu, rog sa comentam la obiect si obiectiv.
De cate ori mai trebuie scris ca sa priceapa toata lumea ca orice link spre orice magazin sau forum pus pe acest forum nu deranjeaza pe nimeni.
Informatia este facuta sa circule si nu putem decat sa ne bucuram ca suntem informati.
Legat de subiect puteti trece la dezbateri fara oprelisti dar nu cred ca o sa ajungeti la o concluzie care sa va multumeasca si atunci ramane intrebarea lui tfa2003 "Si acum: de unde iei, de unde iei..."
Spor la dezbatut ca pe mine, sincer, ma depaseste si, in alta ordine de idei, subiectul nu prezinta interes mai bine ma chinui sa-l conving pe Lupul Alb sa nu mai ataseze la o locomotiva DRG de Ep.II vagoane OBB Ep.III ca este mai instructiv si sunt mult mai multe lucruri de invatat decat sa descoperim frecusuri intre producatori, importatori, revanzatori etc care or sa fie mereu la lumina, sa le stie toata lumea, sau nevazute.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
[Link Removed for Guests]
Am si eu niste produse Roco la care consider ca am platit doar brandul. Dar asta e, nu aveam pistol la spate...
Ultima oară modificat Vin Apr 11, 2008 6:02 pm de către tfa2003, modificat 1 dată în total.
Oricum discutia asta e interminabila, dar am stabilit ca intr-adevar sunt anumite produse care sunt excelente la un producator gen Piko sau proste (vezi ultimele vagoanele cisterna) la Roco, dar overall Roco e perte Piko ca si calitate, parerea mea
Ionut - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca (telefon: 0742 080 666; yahoo id: trifrazvan1977)
In legatura cu calitatea produselor Roco, scaderea preturilor asa de mult nu se poate face decit renuntind la anumite operatii. Asa cum cred ca ati observat locomotivele cu abur nu mai sint vopsite cu acel negru semi mat, plasticul fiind negru nemifiind vopsit vezi BR 57. Eu personal prefer ca un model sa aiva detalii decit sa fie vopsit frumos si sa fie ca Trix sau Marklin cu putine piese aplicate. Oricum faptul ca locomotivele cu abur nu mai sint vopsite nu este aea de grav
Sa nu uitam istoria: ROCO, mostenitoare a unei parti din ROWA (in 1975), a avoluat in mediul concurential din occident. PIKO si-a desfasurat activitatea in raiul comunist, cu "inovatii" si materiale nu tocmai de inalta clasa. Asa ca ROCO, a fost peste PIKO dintotdeauna (exceptand cand folosea aceleasi matriteoverall Roco e peste Piko ca si calitate, parerea mea

PDI
-
- Advertisement
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat