Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Kleinmodellbahn Esx & Ggs "CFR"

shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Ian 22, 2009 10:38 pm

La prelata e vorba de solutia constructiva:
- in realitate nervurile sunt pe dinauntru si prelata se sprijina pe ele, la model nervurile sunt pe dinafara si prelata atarna de ele
- in realitate prelata se pliaza orizontal pe partea inferioara a vagonului, pe model ea este valurita
Cat despre peretele lateral, nu m-am coborat pana la carligele de prindere, in realitate sunt 2 profile de rezistenta orizontale, la model sunt 3. Iata si o poza in care se vede peretele lateral:
[Link Removed for Guests]
(pune-ti si voi pozele voastre, eu unu nu am vazut decat un singur model de Rils)

Cat despre aversiunea userului CfrMarfa, nici eu nu o inteleg. E adevarat ca intr-o lume perfecta un producator ar trebuii sa dea o lista de defecte pentru fiecare model, deoarece exista modelisti care stiu ce inseamna Ggs, Rils, asa cum alti modelisti stiu ca WBamee de la Cfr Calatori are 2 usi si nu 4. Dar cum asta nu se intampla pe nicaieri, nu o sa avem noi pretentii. Producatorii fac ce pot, pasionatii care se pricep spun unde e bine si unde e gresit, cine vrea cumpara, cine nu vrea nu cumpara, cine se repede cu capu inainte se fraiereste pe barba lui.
nelutu
Mesaje: 250
Membru din: Dum Dec 28, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Fogia
Contact:

Mesaj de nelutu » Joi Ian 22, 2009 11:24 pm

Salut,

E dificil sa multumesti pe cineva care nu pune exact ce vrea.
Unde-i problema? La prelata? La robineti? Cei care sa nu sunt de acord cu acest model sa spuna clar unde-i buba!!!
@CFRMarfa Minitechnik a facut mai multe pentru modelismul feroviar din Romania decat Roco si Tillig la un loc.

Si daca tot veni vorba de prelata...

[Link Removed for Guests]

Este doar incercarea de a accentua acest det liu tocmai pentru a nu semana cu o cutie ci cu o prelata.
ionut07
Mesaje: 274
Membru din: Sâm Feb 20, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de ionut07 » Joi Ian 22, 2009 11:38 pm

Se gasesc fotografii,inclusiv cu detalii gen inscriptii pe placa de metal, pe [Link Removed for Guests]
Si pentru ca tot a venit vorba de detalii, stiti cum s-a MODIFICAT acest vagon? Cu multa munca! Gasiti un vagon Rils de la Rivarossi, nu conteaza inmatricularea, oricum este acelasi vagon vopsit in mai multe feluri( apropo de respectarea realitatii ), comparati un vagon original cu unul modificat. Portiuni din vagon au fost frezate, fiecare vagon a fost mascat pt. vopsire in negru la baza sasiului. Toate manetele,carligele,scarile au fost realizate din metal fotodecupat, apoi vopsite, desprinse una cate una din culee, pliate unde a fost cazul si in cele din urma lipite una cate una cu penseta. Toate astea de un singur om, Marius patronul firmei Minitechnik. Eu personal am vazut vagoanele astea de la stadiul in care au venit de la Hornby si pana au fost gata de vanzare.Si au fost destule.Omul asta in primul rand este pasionat de modelism si in al doilea rand a ales sa traiasca din pasiunea lui, nu cred ca este o rusine. La pregatirea pe care o are, putea sa aiba un job fara bataia de cap pe care o are asa. Toate astea nu se vad, asa ca eu am decis fara sa-l intreb daca vrea sau nu sa scriu aceste lucruri. Un amanunt, vedeti la ce pret se vinde vagonul Rivarossi pe baza caruia s-a facut varianta CFR si comparati cu pretul cerut de Minitechnik. Daca constientizati volumul de munca depus la MODIFICAREA acestui vagon o sa va dati seama ca pretul unui vagon este mic. Cred ca exista oameni care merita respect si unul din ei este si Marius!
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Ian 24, 2009 1:20 am

si ca sa continuam pe tema topicului....astept de cateva zile bune 2 vagoane de la Piko vor fi transformate in Gbs si as
avea nevoie de fotografii concludente pentru realizarea decalurilor...cine ma poate ajuta?multumesc frumos!


edit by ForumAdmin:

sa facut curatenie aia, discutiile off topic pot continua [Local Link Removed for Guests]
Cosmin
[Link Removed for Guests]
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Sâm Ian 24, 2009 4:06 pm

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
colectia subsemnatului
All aboard !
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Ian 24, 2009 10:05 pm

catalin,

multam frumos :grin:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Ian 25, 2009 12:59 am

Buna seara,

imi cer scuze ca polez acest topic, dar vreau sa amintesc anumitor persoane anumite pasaje din regulamentul acestui forum.
Florinn scrie: ...

2. Discutiile care nu au o minima legatura cu acest domeniu, pot fi permise in masura in care sunt acceptate de moderatori si administratori. Moderatorii/administratorii au dreptul de a inchide sau de a sterge discutiile fara legaturi cu acest hobby sau alte subiecte acceptate fara a da (in mod necesar) explicatii in cazul in care discutia respectiva nu aduce un plus de valoare forumului/site-ului

...

8. Sunt interzise subiectele de discutie sau postarile care prin natura lor sunt menite sa produca scandal.(...)
...

16. Moderatorii/administratorii au dreptul de a inchide sau de a sterge discutiile fara legaturi cu modelismul fara a da (in mod necesar) explicatii in cazul in care discutia respectiva nu aduce un plus de valoare forumului/site-ului

.....
Avand in vedere faptul ca aici s-a facut deja de mai multe ori curatenie de catre unii dintre admini si tot nu a fost suficient, va anunt ca orice alt mesaj considerat a fi neconstructiv in tema acestui subiect, postat in cadrul acestui subiect va atrage de la sine "banarea" pe un termen de timp definit sau nu.

Va rog sa incetati in a da cu noroi in firma minitechnick care a facut in modelismul romanesc mai multe decat ceilalti la un loc.

p.s. acest mesaj va fi sters dupa ce va fi luat la cunostinta de cei care trebuie sa o faca.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
CFRmarfa
Mesaje: 70
Membru din: Mie Sep 14, 2016 8:06 pm
Localitate: NL
Contact:

Mesaj de CFRmarfa » Dum Ian 25, 2009 1:38 pm

Florinn scrie: Avand in vedere faptul ca aici s-a facut deja de mai multe ori curatenie de catre unii dintre admini si tot nu a fost suficient, va anunt ca orice alt mesaj considerat a fi neconstructiv in tema acestui subiect, postat in cadrul acestui subiect va atrage de la sine "banarea" pe un termen de timp definit sau nu.

Va rog sa incetati in a da cu noroi in firma minitechnick care a facut in modelismul romanesc mai multe decat ceilalti la un loc.

p.s. acest mesaj va fi sters dupa ce va fi luat la cunostinta de cei care trebuie sa o faca.
(..)

Pe ce criteriu imi indepartezi imaginea postata Florine? Doar pentru ca nu ai simtul umorului in cea ce priveste texul din ea?
Pentru ca in rest imaginea de mai sus este 100% constructiva! Mai precis arata exact acolo unde trebuie sa tai vagonul ca sa-l aduci la lungimea corecta. Mod de lucru:
-1 Se taie pe verticala exact pe locul dungilor galbene.
-2 Fasiile de vagon intre dungile galbene indicate de sageti se indeparteaza.
-3 Bucatile ramase se lipesc in aceeasi ordine una de alta.
-4 Dupa operatiune avem un vagon cu lungimea corecta pentru un Ggs CFR.

Mult succes la operatiune !
Nicu
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Ian 25, 2009 1:43 pm

Raspunsul e simplu,

pentru ca se face misto de o anumita firma, asta nu aduce nimic constructiv.

Posteaza imaginea fara ceea ce ai scris mai sus pe ea.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Dum Ian 25, 2009 8:39 pm

Iata pagina oficiala cu datele tehnice ale vagonului Gbs:
[Link Removed for Guests]
Vagonul se poate inscrie in seriile 1501-1504 sau 1570. Tabelul ABC de sarcini autorizate are doar linia S, valorile sunt 17,5 - 21,5 - 25,5.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Lun Ian 26, 2009 5:23 pm

Si de la mine doua:
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Inca una de la lokbob:
[Link Removed for Guests]
(a revenit RFR)
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Sâm Ian 31, 2009 11:53 pm

Inca un Gbs aici, cu o sigla mare a CFR Marfa:
[Link Removed for Guests]

Cosmin, cum stai cu decalurile, ai descifrat tot? Daca vrei pot sa te ajut cu dimensiunile si continutul exact la cele documentate in Compendiu.
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Feb 01, 2009 12:17 am

Multam.Fotografiile sunt destul de clare si sper ca, la atelierul unde se vor face modificarile,decalurile vor iesi bine...desi ar cade bine si
schema din Compendiu.In link-ul de mai sus am vazut si un Gas cu acelasi numar de nervuri ca Gbs-urile de la Piko :grin:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Feb 04, 2009 12:00 am

Iata schemele:
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Feb 04, 2009 12:09 am

super!multumesc!
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Vagoane ”