Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
CRT
Mesaje: 31
Membru din: Joi Apr 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de CRT » Mar Mar 19, 2013 2:28 am

@Gam3
Daca vagonul respectiv mai e acolo o sa incerc sa aflu ce numar are.

Vagoanele la care se facea referire mai sus
http://www.youtube.com/watch?v=ns3RVN6xWHY
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Vin Mai 03, 2013 9:50 am

marti, undeva intre strehaia si severin cam pe la ora 19.00, am vazut un tren de calatori al CFR tras de ceva similar cu Siemens Eurosprinter ES64F4, de culoare alastru ciel, cam murdara ce-i drept. Locomotiva era singura la tractiune, insa am mai vazut-o si acum o saptamana tot prin regiune (in zona Filiasi) ca a doua locomotiva dupa o EA, tot la CFR calatori. Parca auzisem la un moment dat de utilizarea a 6 locomotive in parteneriat cu nu-stiu-cine pentru a nu mai schimba locomotiva la trecerea granitei , cred ca este una dintre ele.

in alta ordine de idei, pe linia tg jiu - carbunesti - filiasi am vazut la tractiune o EA de la GFR care avea "caroseria" EA-urilor exportate in fosta Yugoslavie..
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Mai 03, 2013 10:06 am

Caroserie ? Nu vorbesti cumva de o anume schema de culori ? Eu stiu ca e o singura caroserie, poate difera farurile.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Big_boy
Mesaje: 441
Membru din: Vin Ian 09, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Big_boy » Vin Mai 03, 2013 10:30 am

Poate te referi la locomotivele MAV din seria "Bombardier Traxx"
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?n ... highlight=
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1690
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Vin Mai 03, 2013 10:49 am

Legat de EAurile Yugoslave, difera si caroseria, pozitia usilor fiind in oglinda fata de cele de la CFR.
Dor de duca, sa te-aduca...
Imagine
http://r161trains.wordpress.com/
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Vin Mai 03, 2013 11:19 am

@Big_boy - ai dreptate, arata precum Traxx-ul postat de tine
@Sogard_2003 intr-adevar, diferentele nu sunt majore, sunt cele spuse de radu161, la care as adauga farul central - de fapt doua faruri suprapuse care ies deasupra acoperisului locomotivei.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4874
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Mai 07, 2013 9:43 pm

Macazuri de fuga noi care stau in boscheti de ani de zile.
Statia Unirea

Imagine Imagine ImagineImagine

In Valea Florilor sunt montate.
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Sâm Iun 08, 2013 12:46 am

In urma cu ceva timp, ajungand in zona liniei Buda-Slanic, am observat ca au fost improspatate niste indicatoare fixe care fac parte din instructia de semnalizare si fac referirea la limitarile de viteza.

Mai precis la o bariera de langa Plopeni:
Imagine


Semnalizarea limitarilor de viteza se facea in trecut conform instructiei trecand pe o tablita alba cu culoarea neagra doua indicatii:
-viteza
-locul de unde incepe limitarea

A fost prima oara cand am vazut o limitare de viteza 0. Cel putin asa cred ca reprezinta indicatia.

In cazul de fata avem 0 sus si 0 jos adica in acel punct inteleg ca trenul opreste.

Banuiesc ca trenul opreste inainte de trecerea la nivel iar seful de tren coboara cu steguletul sa opreasca circulatia auto pentru ca trenul sa porneasca mai departe, la fel ca in cazul convoaielor de manevra.
Daca este asa, inseamna ca am ajuns departe. In locul barierelor automate la noi trenul opreste la bariera, asteaptand sa se elibereze intersectia. Interesant nu? Calea ferata Buda- Slanic are cel putin 5-6 treceri la nivel. La cel putin 2 am intalnit aceasta situatie.

Daca stau sa ma gandesc ca la "viteza redusa" cu care se circula chiar si pe directa pe aceasta linie plina de restrictii de viteza, se mai adauga si oprirea trenului la bariera atunci ma intreb cine mai merge cu trenul?

Si inca ceva. Daca in dreptul indicatorului limitarea este 0, cum mai are voie trenul sa depaseasca indicatorul? :lautar:
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2738
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Sâm Iun 08, 2013 8:31 am

Florin:

1. o sa ramai surprins. La orele de varf automotoarele TFC care opereaza acum linia chiar au clienti. Si sunt dintr-o specie deosebita, sunt calatori platitori. Acuma, ca platitor de taxe si impozite ma bucura mai mult sa vad un automotor jumatate plin cu calatori platitori decat un DA cu rama de TE plina de blatisti.
S-a realizat chiar si o minune, graficul trenurilor este corelat cu schimburile de la rafinariile Ploiestiului, sport pe care CFR il uitase voit in ultimii ani ca sa faca jocurile transportatotilor rutieri.

2.TFC opereaza si curse directe Slanic-Bucuresti Nord. Asta in eventualitatea in care bucuresteanul dornic de turism de week-end cu familie se hotoraste sa nu se mai ingramadeasca pe DN1. Dar, imi pare ca statul bara la bara pe DN1 ramane una din distractiile favorite ale unora, motiv pentru care cursa de Bucuresti e goala.

3.spre diferenta de alti ani, desi se merge incet, se circula. Podul cu necaz care a tinut inchisa linia multi ani este refacut. Zgomotul rotilor de tren se aude iara la Slanic.

4. trecerile de nivel sunt desfintate. Bariere nu mai exista. De aici si explicatia pentru oprirea trenului la trecerile de nivel. Nu se pune problema de eliberat traficul din intersectie. Care trafic pe Slanic ?

Sunt cel putin 4 puncte (din memorie) unde trebuie sa traversezi cf si ca sofer de masina obisnuita (nu foarte inalta sa domini cu privirea buruienile) e destul de "emotionant". Fara aceasta oprire a automotorului si tinand cont de cati tauni sunt pe drumuri fiecare cursa ar fi un joc de popice. Chiar si pentru un sofer prudent -asa cum ma consider- asigurarea e foarte dificila datorita reliefului din zona.

Prefer deci sa se opreasca automotul si subsemnatul, sa ne asiguram decat sa ajungem popice.

Nu zic ca e normal dar e o situatie de preferat inchiderii liniei si "evaporarii" ei.
All aboard !
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Sâm Iun 08, 2013 6:06 pm

Catalin, multumesc de informatii.

Este imbucurator ca se circula civilizat si cu calatori platitori pe aceasta linie.
Am observat ca trecerile sunt defiintate, dar n-am precizat. Sunt de acord ca decat inchisa linia, sau vorba ta "TE cu blatisti", este mai bine asa.

Sunt curios cine a facut in teren modificarile de semnalizare, CFR Infrastructura sau cei de la TFC si daca aceste limitari speciale se regasesc in instructia de semnalizare.
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Iun 10, 2013 8:56 am

2. Bucureşteanul amator de turism de week-end merge cu duba/maşina personal㒠sau st㒠cu orele prin Ploieşti, c㒠trenurile Slă’nic - Bucureşti NU circul㒠în week-end.

4. Când s-a retras CFR Că’lă’tori s-a furat tot... în primele zile ale TFG-ului erau paznicii de barier㒠cu parapeţi şi lă’zi pe care le puneau în mijlicu' drumului când venea trenul. Dup㒠aia au ajuns la concluzia c㒠mai bine concediaz㒠omuleţii ă’ia şi pun trenul s㒠oprească’, e mai ieftin şi, oricum, haltele au fost mutate pe trecerile la nivel, deci trenul oricum opreşte. Interesant e la Plopeni, unde trenul nu mai opreşte la peron, ci pe trecerea la nivel de la capă’tul dinspre Slă’nic, deci la vreo 200m de peron.

Nu ştiu dac㒠se regă’sesc în instrucţia de semnalizare aceste modifică’ri, dar sunt aprobate prin OMT.
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Dum Noi 10, 2013 12:54 am

Ieri am observat ca intre Buftea si Brazi (pe m 300/500) in mai multe zone (nu peste tot) se inlocuiesc stalpii de semnalizare, atat cei BLA cat si cei de intrare/iesire in/din statii.
Stalpii, cu tot cu focuri instalatii etc., nou nouti, sunt deja plantati la 1-2m distanta de cei vechi si asteapta sa fie activati. Din cate stiu instalatia de semnalizare nu are mai mult de 10 ani vechime de cand acest tronson a fost reabilitat pentru 160km/h. Care sa fie oare motivul?

In alta ordine de idei pe ambele sensuri de circulatie sunt cel putin 3 restrictii de viteza de cca 30km/h, in special la intrarea in statii.
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Noi 11, 2013 11:11 am

Nu cumva se monteaza TMV ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Lun Noi 11, 2013 11:46 am

Eu stiu ca era TMV montat de atunci. In statii sigur era. O sa ma uit in niste poze mai vechi de pe traseu cand am timp, dar stiu ca odata cu reabilitarea, a fost introdus TMV pe acel segment.
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Noi 11, 2013 5:13 pm

Din ce ai descris tu mai sus , zonele in cauza au probleme, stiu si eu de problemele respective, intotdeauna trenul franeaza acolo destul de mult pana la 30km/h . Nu cred ca asta este motivul franarii , daca ai poze cu catargele si semnalele poate ne ajuta, TMV-ul se poate identifica usor dupa panoul suplimentar ce indica viteza.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat