Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Elef
Mesaje: 435
Membru din: Vin Mai 18, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Elef » Lun Noi 12, 2012 1:47 pm

Azi pe la 10 drezina era la trecerea de pe str.Moinesti blocata de o masina parcata in gabaritul cai.
Stie cineva ce repara?
Sau mai bine zis de ce repara?
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1211
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Lun Noi 12, 2012 3:33 pm

Este probabil sa fie legat de 2 mari proiecte:
Incarcarea CET-ului local cu motorina via cisterne sau legat de proiectul de metrou din zona Dr Taberei

Eu cu drezina aceea dadeam peste masina respectiva. Punct. Stiam ca este o margine de siguranta la calea ferata.
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
NGABY
Mesaje: 132
Membru din: Lun Mai 11, 2009 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de NGABY » Mie Noi 14, 2012 11:10 am

Poate este vorba de traseele/trenurile care vor circula in regim de transport urban...iar acum incearca sa pregateasca linia/circuitul.
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1211
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Joi Noi 15, 2012 9:41 am

deci traficul la Lujerului/Moinesti va fi RIP:))) ca la Gara Obor. Nu este o problema daca s-ar pune in miscare aceasta intiativa, dar cred ca trebuie lucrat mult si la partea auto.
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Elef
Mesaje: 435
Membru din: Vin Mai 18, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Elef » Joi Noi 15, 2012 10:25 am

Cred ca nu e vorba de vreo pregatire pt trafic, ci doar de recuperat ceva fier vechi.Prevestitorul de la Moinest o fost taiat, sunt curios daca semnalul de intrare (nefuctional de altfel) mai e in picioare...
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Noi 16, 2012 1:33 pm

Acum o să’ptă’mân㒠semnalul de intrare era la locul lui, evident pus pe liber cum st㒠de muuuult.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Sâm Mar 16, 2013 5:04 pm

Vedem c㒠se taie...

în 14.03.2013 fiind în Bucureşti, şi pe la orele 12.40 bişniţa pe care o fac m-a dus la Dragonul Roşu, am vă’zut o garnitur㒠de 15 vagoane de pasageri, pregă’tite pentru tă’iere. Garnitura venea dinspre Bucur Obor. Lumea de prin zonă’, cunoscă’toare zicea c㒠garnitura merge la Că’ţelu la tă’iat.

într-adevă’r unele vagoane nu mai aveau geamuri, unele nu mai aveau compartimentă’ri, erau vai de mama lor. Era vagoane care au avut perioada lor de glorie de prin 1980 pana mai anii trecuţi.

Ceva poze surprinze cu telefon care îi de fiţe, dar nu îi de fotografiat.

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4931
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Mar 16, 2013 5:19 pm

Au fost mai multe garnituri cu vagoane 19-50, 20-50, 39-50 si cateva IVE, cam 40-50 vagoane.
Au fost duse in zona Bucuresti Basarab. In zona ard vagoanele de la vedem pe la TV.

Pe mine m-a sunat un prieten, vineri in Bucuresti Nord erau 16 vagoane tip Y si aratau la fel ca in pozele tale.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Mar 17, 2013 2:27 am

Buna,

Inseamna ca nu mai au bani de conversii in Aee 19-83 si Bee 20-83 si ca soarta ultimelor Y/B de Görlitz nemodernizate este pecetluita...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
lapuseanul
Mesaje: 108
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Baia Mare
Contact:

Mesaj de lapuseanul » Dum Mar 17, 2013 1:23 pm

Cu scuze pt. off topic, dar nu ma pot abtine sa nu observ ce "tare"-i si ala cu mertzanu dupa felu` in care-o parcat...
Lapuseanul
Avatar utilizator
CRT
Mesaje: 31
Membru din: Joi Apr 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de CRT » Dum Mar 17, 2013 5:48 pm

Cele cca 10 dormitoare 60/70-50 care ani de zile au ruginit in curte la Atelierele Grivita au fost mutate de acolo. Cineva spunea ca au intrat pentru transformare in seria 83 (am ceva dubii in privinta asta), altcineva spunea ca au fost mutate tot in Basarab.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Mar 17, 2013 6:00 pm

Buna,
Cineva spunea ca au intrat pentru transformare in seria 83 (am ceva dubii in privinta asta)
Dat fiind ca la seria 19/20-83 este vorba de un vagon salon la care dispunerea scaunelor nu mai are nimic de-a face cu cea a deschiderilor pe fetele laterale ale cutiei, este posibil, desi m-ar mira si pe mine. Lasand la o parte proprietarul vagoanelor (Gevaro, de acum doi ani filiala 100% a CFR Calatori), de ce ar casa 39-50 cu cutie similara cu 19-50 si s-ar obosi sa converteasca WL-uri care zac de mai bine de un deceniu?
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4931
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Mar 17, 2013 7:10 pm

Stiam ca in curte la Atelierele Grivita erau cca 14 dormitoare. Cred ca ne poate lamuri cineva care ajunge in zona Basarab.
Acolo va da si peste 8 vagoane 26-26.

Tot in curte la Ateliere mai este un dormitor tip AB33 in vopsirea DB Auto Zug.

@CRT
Acel cineva iti poate confirma ca in incinta Atelierelor Grivita, in zona unde este locomotiva cu abur se afla vagonul de dormit tip MU 71-31 014? Daca e asa am gasit vagonul care ne lipsea. Vagonul este vopsit albastru cu gri.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Mar 17, 2013 7:16 pm

Buna,

Dupa fotografia din satelit, vagonul gri-albastru de care vorbeste Florin este un MU'73: are acoperis inalt, LüP 26400mm, usi pivotant-pliante cu treapta rabatabila si in partea opusa a cutiei sort spre treapta de manevra, 6 ferestre largi de 1400mm si una ingusta. MU'64 are alta forma a cutiei, sorturi, o fereastra in plus, etc.

Intrucam 71-31 013 si 015 erau inca in anul 2012 vopsite in rosu, vagonul din curte de la Grivita nu poate fi decat 014. Ar fi interesant daca colegul CRT ne-ar putea confirma aceasta ipoteza.

:lol:
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Dum Mar 17, 2013 10:21 pm

interesantul scrie:Vedem c㒠se taie...

în 14.03.2013 fiind în Bucureşti, şi pe la orele 12.40 bişniţa pe care o fac m-a dus la Dragonul Roşu, am vă’zut o garnitur㒠de 15 vagoane de pasageri, pregă’tite pentru tă’iere. Garnitura venea dinspre Bucur Obor. Lumea de prin zonă’, cunoscă’toare zicea c㒠garnitura merge la Că’ţelu la tă’iat.

într-adevă’r unele vagoane nu mai aveau geamuri, unele nu mai aveau compartimentă’ri, erau vai de mama lor. Era vagoane care au avut perioada lor de glorie de prin 1980 pana mai anii trecuţi.

Ceva poze surprinze cu telefon care îi de fiţe, dar nu îi de fotografiat.
Salutare,


Garnitura a fost adusa de 41-0587-0 de la Obor la Nord si preluata de-acolo de 45-0379-3. Sunt sanse mari ca acelea sa fi luat ajuns la Brasov (sper ca la SIRV, nu la Remat), conform imaginilor de pe webcam-ul montat in Predeal si care are vedere la gara (Multumiri lui Marian Andrei si Gabriel Dumitriu de pe Metrouusor pentru informatii).

Am reusit sa obtin si numerele vagoanelor, urmeaza asa :

20-47 (614, 647, 659, 727+ unul neindentificabil)
20-57 (875)
19-50 (010)
20-50 (041, 048, 057, 095, 122, 179)
39-50 (015, 016, 026)

Ma distreaza totusi logica cu care se taie vagoane de maxim 30 ani dar lasam "cadavre de Malaxe" de 75-80 ani in functiune. Si nu suntem Cuba sa avem o scuza...
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat