Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2788
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Joi Sep 06, 2012 1:55 pm

vezi aici, pe la sfarsitul paginii. Cu mentiunea ca este vorba de trenul cunoscut sub numele de Regal (nu prezidential).

[Local Link Removed for Guests]
All aboard !
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Joi Sep 06, 2012 5:48 pm

Referitor la postarea lui mishu88
Si un G pe patru osii proaspat revizuit... :x de cind nu am mai vazut asa ceva...ai fotografii cu el ?
Transformatorul pe unde o fi venit ? Croatia-Ungaria-Pascani-Cernavoda ?
Multumesc !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Sep 06, 2012 6:18 pm

Ciudat traseu are vagonul Uaai JZ prin tara, din 2006 pana anul acesta de 3 ori a venit prin Cluj - Suceava - Pascani si mai departe nu cunosc si o data, anul trecut a venit prin Arad - Cluj - Brasov si mai departe nu cunosc. Anul trecut a stationat noaptea in Arad, Cluj si Brasov.
Socoteala e doar pentru vagoanele vazute de mine.

Poze din 2006 si de anul trecut aici la fisa vagonului:
[Local Link Removed for Guests]


@florrin12
Un Gas cu revizia in 2011
[Link Removed for Guests]

Daca e bun vagonul pot pune poze mai multe la fisa lui.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Joi Sep 06, 2012 6:19 pm

sogard_2003 scrie:
mishu88 scrie:Sarcina fiind repartizat㒠computerizat pe 8 boghiuri
Poti dezvolta afirmatia te rog ? Care este principiul de functionare ?
Am vă’zut un calculator şi cilindri hidraulici cu acţionare pneumatic㒠în dreptul fiecă’rui pivot de boghiu.

Super tare captura cu Trenul Regal!!
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Oct 02, 2012 10:26 am

Revenind de la Chişină’u

[Local Link Removed for Guests]

La trecerea de nivel de la Roşu (Vatra Dornei) am suprins un mă’rfar ”interesant”
Mă’rfar plin de gunoi austriac de import sau de tranzit (cred). E mai ieftin pentru austrieci să’-şi dea gunoiul la alţii decât să’-l prelucreze ei....

Trecerea la nivel şi maşina:

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Erau 46 de vagoane, nu o s㒠pun toate cele 46 de poze, doar câteva:

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Ș.A.M.D. ....
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Oct 02, 2012 12:37 pm

Ce gunoi duc containere astea?
Ca am trecut pe linga unele care miroseau a rumegus.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Oct 02, 2012 1:13 pm

Eu am dedus c㒠duc gunoi, dup㒠inscripţia ”UMWELTSERVICE” care tradus mot-a-mot înseamn㒠”serviciu ecologic” - deci ceva legat de ecologie, sau gunoi spus mai elegant.

între timp m-a semnalizat Gam3 c㒠e vorba de rumeguş de la Egger Ră’dă’uţi sau Schweighofer Holzindistrie Ră’dă’uţi, un mare procesator de mas㒠lemnoasă’.

De aceea am spus ”Cred”.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Noi 04, 2012 7:34 pm

Ce mai vad pe la Gevaro/CFR.
Marti 30 octombrie ma intorc de la Cluj la Iasi cu vagonul cuseta, insotitorul vagonului ametit spre beat. Nu am avut probleme cu el asa ca pana astazi am uitat

Azi in Iasi la trenul IR Iasi - Timisoara cu plecare la ora 15.27. Ajung la vagon la ora 15.05, lume langa vagonul cuseta pentru ca usile erau inchise. Nu ma agit pentru ca am mai patit asa. Se face 15.15 si lumea devine agitata, vine sefeul de tren si se intereseaza de situatie, incepe sa bata cu cheaia patrata in vagon la fereastra de la cuseta nr 1, nimic. Incearca sa deschida usile vagonului cu cheia patrata, nimic.
Incepe sa dea telefoane. La vagon soseste seful de tura care a luat o piatra de pe linie si a inceput sa bata in vagon. Ceasul e 15.22 si lumea e inca pe peron si vagonul inchis. Nu stiu cum se face dar se deschide usa si apare insotitorul, supriza , e cel cu care am venit de la Cluj la Iasi si iar e ametit. Imi zic ca in 2 minute la cati pasageri sunt pe peron avem timp sa urcam toti si sa plece trenul, da' de unde!

Seful de tura observa ca insotitorul arata sifonat si nu da drumul la tren. Vine impegatul de miscare care era la locomotiva si vorbeste cu seful de tura ca trenul trebuie sa plece, sefu de tura zice ca nu da drumul la tren cu insotitorul respectiv. Se suna la Regioanala, la Bucuresti la Gevaro (insotitorul de vagon este salariat Gevaro), numai la NATO nu s-a sunat. Deja trenul trebuia sa plece de 15 dar nimic, apare si politia TF care cu aceasta acazia am aflat ca nu are ce face pentru ca e o problema administartiva si nu penala! Seful de tren zice ca un controlor sa se urce la cuseta si sa inlocuiasca insotitorul si seful de tren sa ramana singur cu vagoanele clasa. Iarasi telefoane, nu stiu ce nu e bine, cine nu vrea sa semneze nu stiu ce hartie. Ok, acum mai vine un tip care e ceva sef si are o cutie cu fiole si se urca in vagon. Insotitorul desigur ca nu vrea sa sufle. Stam de 45 minute pe loc si nu sunt semne ca vom pleca devreme. Seful de tura merge la vagonul de dormit/cuseta care sunt pentru trenul Iasi-Timisoara de la ora 20 si ceva dar nu a rezolvat nimic nici acolo. Un lucru bun se petrece, pana la urma insotitorul de vagon si un controlor faca proces verbal de predare primire pentru gestiunea din vagon (lenjerie, bere, apa, suc, etc). La o ora de cand trenul trebuia sa plece isi face aparitia alt insotitor care il inlocuieste pe cel care a cauzat atatea probleme. Cred ca a venit de la trenul Iasi-Bucuresti care pleaca la ora 23.35, astfel 2 vagoane, cuseta si dormitorul au ramas sa fie asigurate de 1 persoana.

IR 1765 Iasi-Timisoara a plecat cu o ora intarziere din Iasi din cauza insotitorului de la vagonul cuseta. Este pentru prima data cand vad asa ceva la CFR. Pe vremea cand tatal meu lucra la revizia de vagane schimbul incepea cu fiola. In toti anii astia de cand merg cu vagonul cuseta/de dormit doar de 3 ori am vazut personal Gevaro ametit.
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 580
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Dum Noi 04, 2012 8:44 pm

Numai de trei ori ???? Åži n-a fost deajuns ca s㒠te gândeşti deja la "precedent" ???? Åži da, Florine, pe vremea tată’lui tă’u era D.400 în vigoare, decret care n-a fost abrogat nici astă’zi, numai c㒠.....nu se mai aplică’......printre alte lucruri şi ă’sta e un motiv pentru care CFR-ul nu mai e "a doua armată’"......cum era odat㒠!!! ADICĂ ACEA "INSTITUÅ¢IE" A ROÅ¢II îNARIPATE, de care fiercare salariat era mândru, nevoie mare, c㒠e parte la ea !! Dar, a fost odată’, ca-n poveşti.....
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Noi 05, 2012 12:04 am

Dan,

te-am mai rugat odata ceva:
Florin Oct 30 scrie:Salut,

Dan incearca te rog sa scri si tu normal, adica fara "........", fara "!!!!!!!!!".

Multumesc,
Florin.
Se poate lua in seama asta?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Mar Noi 06, 2012 10:42 am

Astazi este valabil 855 privind consumul , introducerea si transportul alcoolului in unitati si mijloace de transport pe calea ferata de catre angajati sai :!:
060 DA
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Noi 09, 2012 10:12 am

De aproximativ o ora o drezi a si un vagon cu macara lucreaza la intrarea in gara cotroceni.

[Link Removed for Guests]
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1216
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Vin Noi 09, 2012 11:23 am

Era de filmat:))) de aproape...
pe linia respectiva cum ramane cu cei 50 metri de siguranta? stiu sigur masini care stau cu bara din spate la 2 metri de sina:)))
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Noi 09, 2012 2:12 pm

Am filmat, nu e mare chestie, am impresia ca vor sa bage din nou cisterne pentru aprovizionarea CET-ului din Grozavesti cu pacura. Ultima data am pozat un DA GFR (da! ala de discutai tu de el ce provine dintr-un ND2) insa asta era acum doi ani daca nu ma insel.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1216
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Vin Noi 09, 2012 2:16 pm

Cam de 2 ani nu am mai vazut tren si ultima data era un LDH . Mic.
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”