Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1870
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Mai 18, 2012 11:30 am

Pai nu sint trotuare rulante in Gara de Nord.

Doar intr-o margine.

Mergind de la opritorul fix spre Basarab, pe partea stinga sint citeva sandramale, abia unde se termina alea cam la jumatatea peronului daca nu mai bine, pe linga gard incep trotuarele mobile.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mie Mai 23, 2012 1:32 pm

Hmmm...


[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Totodata iata ce spun oamenii:

[Link Removed for Guests]

In ziar se pomeneste despre trenuri de marfa care tranziteaza Aradul cu materiale pentru modernizare…asta confirma faptul ca se incep lucrarile de modernizare…

Dar inttrebarea este: de unde vin materialele, din import ? Daca da de ce oare ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
valahul
Mesaje: 176
Membru din: Dum Aug 23, 2009 12:00 am
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesaj de valahul » Mie Mai 23, 2012 2:38 pm

@sogard_2003 - o ce veste minunata :lol:

Se intra in pregatire pt a se moderniza o statie importanta de cale ferata cum este Târgovişte 2012-2014 ?! 8)
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Dum Iun 24, 2012 12:49 pm

Un vagon interesant la Brazi

[Link Removed for Guests]
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Iul 16, 2012 5:13 pm

Am vazut in weekend pe Valea prahovei locomotiva electrica Siemens de la Cargo Trans Vagon, stie cineva daca trece des prin zona , are program fix ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Lun Iul 16, 2012 5:20 pm

Nu are program fix martea trecuta amandoua au venit cu un tren de carbune dinspre Port spre Curtici depinde cum le intra trenurile in tara
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Iul 16, 2012 5:35 pm

Pacat, sambata era cu platforme goale tot ale CTV-ului si cobora de la Sinaia spre Campina. Ar fi fost frumos de pozat daca era cu program fix, asa cred ca trebuie sa te duci la vanatoare :grin:
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Iul 16, 2012 6:30 pm

Ar fi fost frumos de pozat daca era cu program fix, asa cred ca trebuie sa te duci la vanatoare
Mda. Fain.
Asta e diferenta intre fotograful feroviar "pur sange" si acela "de birou". :-D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
mr_doctor
Mesaje: 13
Membru din: Mar Sep 30, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de mr_doctor » Mie Iul 18, 2012 11:30 pm

Duminica, IC 531 (in care ma aflam) a reusit performanta sa acumuleze 5 ore de intarziere intre Brasov si Cluj. Motivul: o furtuna scurta, dar serioasa, intre Apata si (prevestitorul semnalului de intrare in) Augustin. Efectul: pantograful EA-ului distrus si linia de contact rupta pe firul I. Bonus: niscaiva copaci cazuti peste linia de contact, la iesirea din Apata. Ca urmare, circulatia a fost intrerupta 5 ore pe ambele fire intre Apata si Augustin.

Cateva imagini:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Prima drezina venita sa "deznoade firele":
[Link Removed for Guests]

A doua drezina care remedia problemele de la iesirea din Apata (firul II):
[Link Removed for Guests]

Chit ca am acumulat 5 ore de intarziere, s-au miscat destul de bine cu remediatul. A durat un pic pana la sosirea locomotivelor de ajutor (din Brasov; un DA pentru tras trenul inapoi in Apata si un EA care sa o inlocuiasca pe cea cu pantograful rupt), pana cele doua drezine (una venita de la Rupea si una de la Brasov) au rezolvat problemele, dar partea buna a fost ca aia de la vagonul restaurant au epuizat in 2 ore tot stocul de bere si de apa pe care l-au avut (fireste ca odata cu ruptul firului de contact s-a dus si climatizarea din vagoane). Btw, surprinzator, au o bere tare buna la restaurant :D

Nu tocmai distractiv a fost pentru cei din IR 1746, care - initial cu 1 ora intarziere - a fost oprit in Racos, unde a ajuns fix inainte de ruperea firului. Cred ca in final a ajuns in Brasov cu vreo 7 ore de intarziere.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Iul 19, 2012 1:18 am

5 ore ? 5 ore ?!!! Cum naiba 5 ore ??? Esti sigur ca ai o parere buna despre asta ?! :-( :-(
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
mr_doctor
Mesaje: 13
Membru din: Mar Sep 30, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de mr_doctor » Joi Iul 19, 2012 9:15 am

Suna foarte ciudat, iti inteleg nedumerirea :))

Treaba e ca locomotivele de ajutor au venit din Brasov, iar in Apata (deci intre Bv si unde eram noi) nu se putea trece, pe motiv de copaci cazuti pe linie. Ca atare a trebuit sa asteptam sa faca gabarit pentru DA-ul de ajutor (pe firul nostru). Pe urma... noi fiind chiar inainte de Augustin (vedeam prevestitorul in zare), din Apata DA-ul a trebuit sa vina cu 20 km/h, adica a mai pierdut o gramada de vreme (pe vreo 10 km). La fel la tarat trenul inapoi.

Apoi, din ceea ce am vazut, au preferat sa faca in asa fel incat sa dea drumul cat mai repede la ambele fire, intrucat se facuse o coada semnificativa de trenuri in ambele directii (vreo 5 dinspre Sighisoara si vreo 3-4 dinspre BV, inclusiv 346 care sigur o fi ajuns cu vreo 3-4 ceasuri intarziere in Viena, de mandra minune).

Cum au realimentat unul din fire (firul II), au dat drumul la 531. Cand am trecut prin dreptul locului unde s-a rupt linia, lucrarile pareau aproape gata (drezina era inca acolo), deci ma gandesc ca in scurt timp s-a reluat circulatia normal.

In concluzie, fiind "in mijlocul actiunii", mi s-au parut justificate cele 5 ore. In schimb, probabil as fi facut spume sa fiu intr-un alt tren, blocat prin Racos, precum 1746, si sa zac aparent de pomana chiar mai mult de atat, data fiind informarea prompta a pasagerilor pe care o face CFR-ul :D
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Joi Iul 19, 2012 11:56 pm

mr_doctor scrie: In concluzie, fiind "in mijlocul actiunii", mi s-au parut justificate cele 5 ore. In schimb, probabil as fi facut spume sa fiu intr-un alt tren, blocat prin Racos, precum 1746, si sa zac aparent de pomana chiar mai mult de atat, data fiind informarea prompta a pasagerilor pe care o face CFR-ul :D
Daca repartizau un DA la Sighisoara (are depoul Brasov de unde, au 7 bucati) si il trimiteau dupa 1746 sa-l traga prin zona afectata pana la primul sector in tensiune...
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mie Sep 05, 2012 8:52 pm

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

Uaai-z cu 24 de osii în Pascani cu un transformator pentru Cernavodă’,venit de la Zagreb,tras de EA-585. Un astfel de vagon poate transporta pân㒠la 358 de tone, sarcina fiind repartizat㒠computerizat pe 8 boghiuri. 5 septembrie 2012
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Sep 06, 2012 10:14 am

mishu88 scrie:Sarcina fiind repartizat㒠computerizat pe 8 boghiuri
Poti dezvolta afirmatia te rog ? Care este principiul de functionare ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Joi Sep 06, 2012 1:34 pm

Stie cineva ceva de asta?

Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”