Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mie Dec 07, 2011 6:08 pm

E 884..
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
valahul
Mesaje: 176
Membru din: Dum Aug 23, 2009 12:00 am
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesaj de valahul » Mie Dec 07, 2011 8:53 pm

Nu este exclus sa avem amandoi dreptate ?! adrian78hd

Stiu ce am vazut, imi pare rau ca nu am pozat si nr. de pe EA :lol:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Ian 27, 2012 12:10 am

Tabelele din Gara de Nord... citiţi şi v㒠minunaţi:
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Ian 27, 2012 12:21 am

Ce pleca din Gara de Nord pe la ora 20 (cam singurul tren care s-a mişcat azi după’-amiaz㒠prin Bucureşti)... în cap PZH 94-0010-2:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

îl ajut㒠la tracţiune 60-0971-6 CFR Marfă’:
Imagine

Urmeaz㒠trenul de lucru, 80 53 97-01 064-8 UWA, cu ultima revizie în 2003:
Imagine
Imagine

80 53 97-20 007-4 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):
Imagine
Imagine

Intercomunicaţia:
Imagine

80 53 97-20 003-3 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):
Imagine
Imagine

80 53 97-01 112-5 UWA, ultima revizie în 2003:
Imagine
Imagine

Dup㒠el mai era un Sulzer de la CFR Marfă’, dar s-au dus bateriile de la camer㒠:(
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Vin Ian 27, 2012 9:17 am

intrebare: C-97, 1-03, 1-07 pictate pe vagon ce reprezinta (acu era bine de facut masuratori pentru PZH si restul...)
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4954
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Ian 27, 2012 5:11 pm

Dr2005 scrie:Ce pleca din Gara de Nord pe la ora 20 (cam singurul tren care s-a mişcat azi după’-amiaz㒠prin Bucureşti)... în cap PZH 94-0010-2:
Imagine
....
Dup㒠el mai era un Sulzer de la CFR Marfă’, dar s-au dus bateriile de la camer㒠:(
Super captura! Pacat ca nu puteam vedea poze cu acest plug in actiune, trebuie sa fie ceva deosebit.

De la mine cateva poze cu un fost tren pentru zapada, fabricatie URSS. Epava acestui tren se afla la Brasov in zona triajului. Din cate tin minte era o discutie despre acest tren pe raposatul railwayfan.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 125
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Vin Ian 27, 2012 5:52 pm

Salut!Dr2005-Sulzerul din coada pare a fi 60-1140-7.
costi
Mesaje: 67
Membru din: Vin Ian 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de costi » Vin Ian 27, 2012 7:37 pm

O alta epava a unui tren de zapada URSS-ist se afla si in Bucuresti, in zona podului Constanta.
costi
Mesaje: 67
Membru din: Vin Ian 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de costi » Sâm Ian 28, 2012 12:45 am

Si cateva imagini el. Pozele sunt realizate in decembrie 2011.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4954
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Feb 06, 2012 9:44 pm

6 februarie
Trenul IR 1861 Constanta - Iasi sosit cu 13 ore intarziere!

[Link Removed for Guests]

1862 Iasi - Constanta care trebuia sa ajunga azi dimineata la ora 07.20 la ora 20.00 inca nu sosise in Constanta.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Feb 07, 2012 8:38 am

Instalatia din URSS este ,,masina de zapada" sau cum am vazut pe raposatul railwayfan.
Se folosea in gari si triaje pentru eliberarea unei linii fara a arunca zapada in lateral pe celelalte linii, aceast a fiind incarcata in vagoanele acestei ,,masini".

Parca asa era explicatia, nu am vazut una la lucru niciodata.
Avatar utilizator
valahul
Mesaje: 176
Membru din: Dum Aug 23, 2009 12:00 am
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesaj de valahul » Mar Feb 07, 2012 8:53 am

@Dr2005

In poza cu tabela sosiri am citit si nu am vazut bine 8O ce cauta IR 1736 Sofia - Bucuresti 14.54 (325 min. intarziere), via TITU :?: :!:
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4954
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Feb 07, 2012 9:07 am

@dantm
La CFR nici eu nu am vazut, am gasit in schimb o filmare facuta pe langa Moscova:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Feb 07, 2012 2:49 pm

valahul scrie:@Dr2005

In poza cu tabela sosiri am citit si nu am vazut bine 8O ce cauta IR 1736 Sofia - Bucuresti 14.54 (325 min. intarziere), via TITU :?: :!:
Mergea prost tabela.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Lun Feb 13, 2012 8:05 pm

Un reportaj Trinitas, Omul priceput - Mecanicul de locomotivă’!



[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator