Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
060-DA-001
Mesaje: 127
Membru din: Vin Mai 22, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de 060-DA-001 » Vin Sep 02, 2011 4:10 pm

Trebuie sa vii tu cu notite

Vaslui -Ploiesti Sud R 664

Ploiesti Sud - Ploiesti Vest A 1532

Ploiesti Vest - Brasov A 1745

Brasov - Baile Tusnad P 4015
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Lun Sep 05, 2011 12:41 am

vad ca acum infofer.ro are si o versiune mobile!
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Sep 05, 2011 8:14 am

Pai eu asa m-am dus cu notite, dar imi lipsea acceleratul intre Ploiesti Sud si Vest.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Sep 10, 2011 3:48 pm

Bmz 21-91 OBB in compunerea 347 "Dacia"

[Link Removed for Guests]

Este in locul lui 21-90 009 care a ramas in Viena, probabil defect.
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Dum Sep 11, 2011 11:58 pm

nu stiu, exista vreun thread de trainspotting?..

in fine, azi avand drum spre tg jiu, la trecerea de cale ferata din jupanesti am vazut un tren international, ciudat pentru mine. mergea pe sensul filiasi - tg jiu, si avea vagoane MAV, CD, PKP, si unele pe care era un logo Wc. se intampla pe la ora 10.36. stie cineva despre ce tren e vorba?

si un filmulet :
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Sep 12, 2011 2:06 am

Probabil era trenul R 1470 ,,Nessebar" (Varna-) Giurgiu Nord - Arad - Curtici (-Budapest şi mai departe). A circulat doar în sezon, doar duminica. Ieri a circulat pentru ultima oară’.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Lun Sep 12, 2011 12:41 pm

Pe vremurile de mult apuse erau trenuri sezoniere internaţionale. Opreau în unele gă’ri din RO doar pentru revizii, schimbă’ri de locomotive, rebrusare.

La Cluj, vara marfa care o gă’seai la polonezi la nudişti o gă’seai pe lâng㒠gară’.
10 minute cât stă’tea trenul, nu reuşea (nu vroia) miliţia să’-i goneasc㒠pe oamenii de afaceri (bişniţari) de lâng㒠tren.

Era un tren care venea din Polonia pe la Halmeu, fă’r㒠s㒠schimbe boghiurile, deoarece venea pe ecartament european 1435, pe la Cerna nad Tisou, şi mergea pân㒠la Burgas (BG).

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
CRT
Mesaje: 31
Membru din: Joi Apr 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de CRT » Lun Sep 12, 2011 6:06 pm

R1470 intr-adevar

[Link Removed for Guests]

Tare cum la CD, MAV si PKP dormitoarele DDR-iste sunt inca folosite chiar si in 2011 in timp ce la CFR ele ruginesc langa Basarab pentru ca un anumit nene sa poata sa aduca 71-31 vechi de 40 de ani si domnii din MT si mai sus sa-si poata trage ditamai parandaratul.
Avatar utilizator
valahul
Mesaje: 176
Membru din: Dum Aug 23, 2009 12:00 am
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesaj de valahul » Joi Sep 15, 2011 7:20 pm

Ce mai vedem la CFR in luna septembrie:
la inceputul lunii septembrie am fost la casa de bilete cu 2 zile inainte de plecare sa procur biletele cu doua optiuni , aceea de mini-grup si anticipat pentru un traseu ales de mine si legaturile cele mai bune pe acel traseu, dar surpriza :roll:
nu am primit nici una nici alta, doar bilete la pret intreg pe motiv ca nu puteam lua minigrup ca erau prea multe intreruperi de traseu si nici anticipat pe motiv ca nu erau 3 zile pana la data plecarii.
stie cineva in ce conditii se pot procura bilete cu reducere 10% pentru anticipat si 10 % minigrup(2-5) ? cu cate zile inainte :?: :!:
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de karpaty » Vin Sep 16, 2011 11:58 am

valahul scrie:Ce mai vedem la CFR in luna septembrie:
la inceputul lunii septembrie am fost la casa de bilete cu 2 zile inainte de plecare sa procur biletele cu doua optiuni , aceea de mini-grup si anticipat pentru un traseu ales de mine si legaturile cele mai bune pe acel traseu, dar surpriza :roll:
nu am primit nici una nici alta, doar bilete la pret intreg pe motiv ca nu puteam lua minigrup ca erau prea multe intreruperi de traseu si nici anticipat pe motiv ca nu erau 3 zile pana la data plecarii.
stie cineva in ce conditii se pot procura bilete cu reducere 10% pentru anticipat si 10 % minigrup(2-5) ? cu cate zile inainte :?: :!:
13 % reducere la cumpă’rarea cu anticipaţie peste 21 zile;
10 % reducere la cumpă’rarea cu anticipaţie de 11 pân㒠la 20 de zile;
5 % reducere la cumpă’rarea cu anticipaţie de la 6 pân㒠la 10 zile

astea sunt reducerile pentru anticipat

iar la mini grup se acorda 10% pentru 2 adulti dar sa fie achizitionat cu cateva zile inainte de plecarea trenului
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Vin Sep 16, 2011 12:12 pm

La mini grup oferta este valabila numai in cursul saptamanii..
Avatar utilizator
valahul
Mesaje: 176
Membru din: Dum Aug 23, 2009 12:00 am
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesaj de valahul » Vin Sep 16, 2011 4:43 pm

karpaty, adrian78hd - multumiri pt raspuns! pt mini grup 2-5 pers. mi s-a spus de catre casiera ca nu poate oferi deoarece traseul este unul fragmentat (ori nu avea cunostinta).
traseul a fost: TG JIU-BUCURESTI-TARGOVISTE
-TG JIU-CRAIOVA P2084 (desi aveam varianta unui desiro A1696 "sobolan" am refuzat); a mers bine pana la CARBUNESTI,a fost tras pe linia 1 deoarece a venit acc din urma si conform regulilor cfr are prioritate, cand sa ia liber de plecare dupa acc, surpriza :roll: 8O stationeaza 15 min. pt a intra din sens invers un tren de marfa (ceva militar kafor).
INTREBARE : de cand are prioritate marfarul in fata unui personal si acc :?:
Vine nasul pt controlul biletelor si il intreb: cum recupereaza 15 minute pana la CRAIOVA pt ca aveam legatura de acolo Rapidul de SEVERIN, vine si raspunsul nasului : nici o problema o sa vb cu operatorul de la CRAIOVA sa retina trenul.
pana la FILIASI a mai acumulat 15 min. intarziere,restrictii de viteza cauzate de infra. jalnica; am luat hotararea de a schimba trenul in FILIASI desii aveam pana la CRAIOVA pt ca la cum merge CFR riscam sa nu mai ajung la destinatie.
in gara FILIASI am avut o surpriza placuta sa fie la R792 DROBETA binecunoscuta TRANSMONTANA,am avut parte de vag. bou-vagon fara aer conditionat deoarece nasul si nasica nu stiau sa-l seteze de la panoul electric; asa am putut scapa de nasica cu acea mustrare verbala pt ca nu aveam bilet legal decat din CRAIOVA si in mom in care a inceput sa controleze de la FILIASI pana la CRAIOVA a fost distrasa de calatorii care erau iritati fiindca in vag nu funct.aerul conditionat; nasul a facut tot posibilul sa avem aer si pana la urma a chemat un electrician de la CRAIOVA de unde am putut ajunge in conditii decente la BUCURESTI.
INTREBARE: controlorii nu fac cursuri de calificare pt aerul conditionat (electronica) :!: :?: cum poti sa dai drumul la tren fara sa verifici daca functioneaza sau merge replica "lasa ca merge si asa" :!: :?:
Pt a nu mai pierde din calatori datorita proastei legat.intre trenuri sa nu existe o perioada lunga de timp si asteptare (stiu ca s-a disc si pe forum); in cazul meu pt 20 min trenul de TARGOVISTE nu il pot prinde si trebuie sa aleg, merg in GARA BASARAB sa iau cu schimbare in TITU unde ajung mai tarziu cu 1h si jumatate decat daca as prinde legatura la minut sau merg la microbuz (am decis de ceva timp sa nu mai aleg acest mijloc indif. de conditiile oferite de C.F.R.)
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Sep 18, 2011 2:37 pm

S㒠v㒠povestesc o mic㒠că’lă’torie... am trecut puţin prin Ungaria zilele astea (la Szeged, la ,,Trolibusz Nap"=Trolleybus Day). Am mers cu Dacia, singur în compartiment la AVA 200 pân㒠în Arad şi 2 cehi/slovaci/polonezi de acolo. Am coborât la Beckescsaba s㒠iau un personal de Szeged... M41 + 2 saloane (ceva gen 21-47, dar mai curat), plin vreo 30%. La întoarcere compunere asemă’nă’toare, umplere vreo 90%... de fapt, se circul㒠aşa şi nu cu automotor pentru c㒠se lucreaz㒠la podul peste Tisa şi sunt, de fapt, 2 trenuri, unul cu locomotiv㒠şi vagoane de Beckescsaba şi unul cu locomotiv㒠şi vagoane de Szeged + autocarele Neoplan de transfer (şi Ikarusul 256 de rezervă’). Revenim... din Bekescsaba a trebuit s㒠iau Isterul... vreo 3 dormitoare/cuşete relativ goale + WR care nu avea de vânzare nici mă’car şerveţele (d'apoi mâncare, ap㒠sau mă’car cafea) + 2 (DOUĂ) saloane 21-86 (plus înc㒠2 vagoane MAV pentru Lokoshaza). Vagoanele erau pline vreo 70%, devenite 95% de la Arad (s㒠vezi cum fugeau toţi la ultimul vagon). 13 ore de manele (DA, manele din telefon de la unii), bebeluşi care plângeau, copii care alergau pe acolo, mirosuri de usturoi şi cârnaţi stă’tuţim c㒠unii că’lă’tori avea casoleta cu ei şi candea tot vagonu şi, pe alocuri, că’ldur㒠mare c㒠pă’rinţii se plângeau c㒠climatizarea nu e bun㒠pentru copii, c㒠e prea frig. Sincer, aş fi preferat suburbanele MAV, dar pline tot cu că’lă’tori unguri şi deservite de personal MAV, c㒠acolo era linişte, disciplin㒠şi cură’ţenie şi bud㒠pe care, scuzaţi expresia, puteai s㒠pui curu' liniştit, c㒠era curată’, parfumat㒠şi nu era înfundat㒠cu mucuri de ţigar㒠şi gunoi. Nu mai zic c㒠la MAV încă’peam bine mersi 4 oameni pe 4 scaune, fă’r㒠s㒠ne amorţeasc㒠picioarele.

Cu ocazia asta declar c㒠nu mai circul în viaţa mea cu Isterul mai mult de Bucureşti - Braşov şi retur şi că’, data viitoare când merg la Sezeged, voi prefera s㒠stau 3 ore în Beckescsaba s㒠aştept Dacia pentru întoarcere.
Ultima oară modificat Lun Sep 19, 2011 8:19 am de către Dr2005, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
redeme
Mesaje: 53
Membru din: Lun Iun 13, 2011 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de redeme » Dum Sep 18, 2011 2:58 pm

Mie în ICE nişte nemţii şi-au trântit bagajele exact în dreptul meu (s㒠fie siguri c㒠nu m㒠mai ridic din acel loc :-D ; ce s㒠faci dac㒠cinci valize f.f. mari nu încap în spaţiul destinat... :mad: ), ca s㒠nu mai spun c㒠o persoan㒠avea impresia c㒠locul pe care stau îi aparţine, deşi scria clar rezervarea pe un mic display LCD deasupra locurilor 8O

în schimb, în privinţa locului destinat picioarelor, nu exist㒠grad de comparaţie ;-) Oare era chiar atât de greu pentru CFR s㒠fac㒠nişte vagoane cu mai puţine locuri şi cu mai mult spaţiu?!
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Dum Sep 18, 2011 4:16 pm

E gandirea brontozaurilor comunisti cat mai multi calatori in putin spatiu!!
Cred ca cele mai confortabile locuri pentru mine au fost la clasa a 1 a vagon 36-16 au incaput si picioarele mele cu ai mei 1.92 scaune curate masuta pliabila cu din PAL sau melamina priza am ramas surprins pacat ca acolo eram doar eu si personalul CFR care merge cu autorizatie..
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”