Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Mesaj de didinul » Mar Iul 26, 2011 10:14 pm

Foarte tare, sper s㒠ţin㒠figura! Nu prea vă’d bine maşinile alea fă’r㒠plas㒠de protecţie.
Avatar utilizator
13cristi13
Mesaje: 46
Membru din: Joi Ian 21, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de 13cristi13 » Mie Iul 27, 2011 12:06 am

O prezenta inedita, dupa parerea mea, azi (26.07.2011) in gara Cluj Napoca. Locomotiva 41-0029-3. Atentie la farul central!

Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Mie Iul 27, 2011 9:09 pm

M-ati lasat mut cu EUROTURK.... :roll:
060-DA-001
Mesaje: 127
Membru din: Vin Mai 22, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de 060-DA-001 » Joi Iul 28, 2011 11:24 pm

adrian78hd scrie:DanTm trenul circula in Romania pe trasa de operator privat de marfa de aia vine cu masina de Servtrans.Odata ce vine pe trasa de marfa bineinteles ca are rangul cel mai mic va da prioritate la celelalte trenuri
Domnul meu, aberati !

Nu are nici o legatura locomotiva cu rangul trenului, poti face contract de tractiune la un tren cu orice OTF cu licenta de transport feroviar de calatori.
Servtrans Invest are o astfel de licenta.
Cei de la Mav de Rusalii, daca tii minte, au fost dusi pe sighisoara de un EA al Transferoviar Grup.

Aceste trenuri circula in rangul III.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Aug 01, 2011 1:43 pm

Cugetare fara poze

Incetisor incetisor, drumul de fier catre Predeal din directia Bucuresti incepe sa prinda contur. Ieri am coborat din Predeal cu IC532 pana in Bucuresti Nord.

De pe traseu, in predeal am stationat 10 minute desi nu a venit nici un tren de jos singura explicatie ar fi dezlegarea locomotivei de ajutor.

La Sinaia am stat iar vreo 8 - 10 minute ca sa urce trenul cu vagoane DB si cu Ludmila in capat.

La Valea Larga am asteptat 4 minute un tren rapid sau IC.

In cele din urma inainte de Campina cu vreo 8 kilometri am inceput sa acceleram.

Campina am traversat-o cu 60 km/h

Acceleram si ajungem cu 12 minute mai devreme in Ploiesti Vest. Recuperam timpul castigat prin stationare 12 minute + 3 minute de garare normala.

In cele din urma ajungem in Bucuresti CULMEA cu 3 minute mai devreme.

Eu zic ca e o imbunatatire si sper ca la toamna sa se reduca semnificativ timpii de mers.

Despre drumul de la Teius la Brasov nu zic nimic ca e dezastru.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4870
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Aug 01, 2011 2:39 pm

Ai facut cumva poza/notat compunerea trenului? Ma intereseaza ce vagon Business era in compunerea IC-ului 532.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Aug 01, 2011 2:44 pm

Dupa 5 zile de festival si bere numai la compunere nu am mai avut rabdare sa ma uit. te pot ajuta daca imi zici care sunt diferentele caci azi am vazut ca exista business standard si business exclusiv. care e diferenta intre cele doua ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4870
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Aug 01, 2011 5:58 pm

50 53 85-76 004-4

Business Exclusiv.
Fotolii de piele, ecrane LCD, spatiu generos.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Business Standard.
Fotolii cu material textil.

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine

Zona Bar:

Imagine Imagine Imagine

Fac prezenta la aceste vagoane, trebuie sa fie 8 bucati. Cand mai ai ocazia te rog sa notezi seria de la vagon/vagoane.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mar Aug 02, 2011 12:34 pm

Aaa nici nu stiam ca cele doua tipuri sunt in acelasi vagon ! E posibil sa il pozez duminica ! Daca o fac promit ca iau la puricat fiecare vagon in parte ! Mersi mult pentru pozele postate.

Amicul meu care a calatorit vineri cu acest vagon a fost dezamagit de scaune deoarece nu au posibilitatea de reglaj automat :-D .

Eu am calatorit de la Deva la Sibiu cu rapid 373 care avea in compunere 4 vagoane dintre care unul era de clasa 1 cu scaunele rosii si aveau reglaj automat la scaun ! Am ramas placut impresionat. La exterior era vopsit in schemele noi albastru cu gri.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Aug 04, 2011 5:21 pm

Dragilor am o intrebare, ultima data cand am trecut prin gara Campina am observat ca se refac liniile in totalitate , mai exact si liniile industriale din zona, a aparut si o nou rampa chiar.

Ceea ce m-a uimit foarte mult este faptul ca s-a montat sina noua pana la Placa Turnanta !! Stie cineva daca urmeaza sa fie folosita acea placa turnanta in vreun scop ? Stiu ca era abandonata !
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
feroviar
Mesaje: 12
Membru din: Joi Mar 03, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de feroviar » Vin Aug 12, 2011 2:45 pm

Rampa aceea este veche insa chiar si asa nu a fost refacuta pe intreaga ei lungime.
Am observat ca pe linia catre Campinita, cea care deserva rafinaria Steaua Romana, nu se mai poate pleca decat de la liniile 1,2,3 si 4 ale garii Campina. Probabil ca intr-un viitor nu foarte indepartat linia va fi dezafectata.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Aug 12, 2011 3:00 pm

Rafinaria mai exista ? Mai este ceva acolo ce poate deservi linia aia ? Stiu ca la traficul de calatori nu era folosita.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Sâm Aug 13, 2011 9:55 pm

De la rusi vine faza:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=306523
Welcome, da mai bine nu :-D
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Dum Aug 14, 2011 2:05 am

de la ucranieni
Bafta tuturor! Andrei
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Aug 14, 2011 10:27 pm

Deci s-a pus capă’t definitiv trenurilor între România şi Ucraina, mai ales la ce ,,prietenie" e între cele dou㒠state (vezi Insula Åžerpilor şi statutul minorită’ţii române - sau ,,moldoveneşti" cum îi zic ucrainienii).
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat