Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Lun Iun 20, 2011 11:49 am

Cred ca erau necesare astfel de vagoane, am vazut si am pozat langa Campina marfare CFR Marfa care transportau pietris pe.... platforme! Evident nu direct in platforme ci pe acestea erau puse niste containere speciale cu descarcare laterala. Sper sa reusesc sa pun si cateva poze.

Totusi intreb urmatorul lucru: la noi in tara nu mai exista vagoane cu autobasculare ? Am vazut acum 4 ani pe bucuresti - constanta acest tip de vagoane si mi s-au parut foarte practice. ce s-a intamplat cu ele ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Iun 20, 2011 2:26 pm

O gramada romanesti au stat in Ilia, si in Timisoara Nord au stat cu anii citeva incarcate cu piatra.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Iun 21, 2011 8:35 pm

Vagoane Faccpps sunt abandonate prin toate staţiile. Cele cu revizia expirat㒠nu mai sunt funcţionale (s-a furat tot, începând cu suspensiile), de fapt nu vor mai fi funcţionale în veci, dar CFR SA şi CFR Marf㒠le fac inventarul anual (!), au acele C-10 pe ele. Vagoanele funcţionale de la CFR SA au fost vândute la licitaţie în contul datoriilor, iar cele de la CFR Marf㒠au ajuns RollingStock/GFR, deci putem afirma c㒠nicio societate de stat nu mai are Faccpps-uri. CFR Marf㒠chiar a trebuit s㒠reactiveze nişte vagoane mai vechi pentru că’rat piatr㒠+ improvizaţia cu cutii puse pe platforme.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4871
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Iul 19, 2011 11:10 pm

Vagoane de cereale in revizia Grivita:

Imagine

Activitate la podul de la Putna Seaca dintre Focsani si Marasesti distrus in urma inundatiilor din 2005.

Imagine Imagine Imagine


Exces de zel din partea unui militian din gara Marasesti. Cum IC-ul Bucuresti - Iasi se desparte de Bucuresti - Suceava am coborat din vagon cu gandul de a face ceva poze.
Eu pe peronul 3 cu aparatul pe umar, ma vede militianul si zice catre mine sa nu ma apuc sa fac poze. Eu nu il bag in seama si ma uit in continuare la manevre apoi ma duc la peronul 1 ca vazusem o placa cu zona de siguranta feroviara pusa pe un stalp de la copertina.

Imagine

Se face ora de plecare pentru trenul meu, ma urc si stau in usa. Se vede rapidul 941/944 Mangalia-Satu Mare / Sighetu Marmatiei si fac 2 poze, imediat ma trezesc cu militianul langa usa vagonul ca se ia de mine, "nu ai voie sa faceti poze pentru ca e obiectiv strategic si daca nu te linistesti iti dau amenda la legea 61, inchide usa".
Cum eu am insistat cu aparatul in mana individul ma face nesimtit si da se se urce in vagon, eu nu ma misc si stau in continuare in usa si atunci tipul apasa pe buton si inchide usa.

Poza facuta inainte de a veni militia peste mine:
Imagine

Cum nu stiam ce zice in legea 61 am cautat pe net:

" Lege nr. 61/1991 (republicata 2011) pentru sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice"

Ma intreb ce dracu am incalcat atunci cand am facut poze din usa vagonului.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Iul 20, 2011 8:31 am

Depinde de politist, cum unii stiu ca nu te pot amenda pe legea 289/2005 privind acceseul in zona feroviara, altii au ramas la obiectivele strategice si pentru ca uneori poti indrazni sa ii contrazici, se iau de tine pe legea 61, ordinea publica, asta e motivul pentru care nu trebuie sub nici o forma sa ridici tonul. pot invoca pe legea 61 tulburarea linistii.

Dar exista un topic destinat interdictiei de a poza.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Sâm Iul 23, 2011 11:28 pm

Am prins un marfar spre Oradea, destul de lung, cu 3 DA-uri:

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Dum Iul 24, 2011 5:48 pm

In general cele care merg spre Alesd au 3 locomotive
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4871
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Iul 26, 2011 7:50 am

O aparitie indedita la noi in tara, Euroturk Express Bonn - Cerkezköye (Istanbul)

http://www.youtube.com/watch?v=x50dDXad ... re=feedlik

Vagoanele:
http://www.euroturkexpress.com/PageDetail.aspx?PId=13

Plecarile si sosirile:
http://www.euroturkexpress.com/Default.aspx

Vagoanele au fost cumparate de la OBB, stiu ca un numar de 15 cusete au fost vandute, de asta uneori pe Dacia vin alte tipuri de vagoane, respectiv Bcmz-uri.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Iul 26, 2011 8:25 am

Mda, adica turcii isi pun masinile pe vagon, urca la cuseta si la drum.

fain, dar de ce il trage Servtransul, are regim de marfar?

Dar 400 de minute intirziere?
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Mar Iul 26, 2011 11:38 am

DanTm trenul circula in Romania pe trasa de operator privat de marfa de aia vine cu masina de Servtrans.Odata ce vine pe trasa de marfa bineinteles ca are rangul cel mai mic va da prioritate la celelalte trenuri
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Iul 26, 2011 12:51 pm

48 de ore este destul de mult.
Am cerut un bilet cu 2 adulti, 4 copii si o masina mic㒠(marimea unei familii de turci tână’ră’).
Total 2246 Euro, la care se mai adaug㒠pă’pica de pe drum, sucul la copii, etc...
Iar cu avionul Lufthansa, am fă’cut o că’utare pe net şi mi-a dat de la Dusseldorf la Istambul cu tot cu taxe 1476,22 Euro
Cu avionul la cantitatea asta de persoane ieşi cu o economie de 800 de euro, cu care îţi închiriezi în Turcia o maşina pe 3 luni, dar faci numai 4 ore nu 48 de ore.
Avantajul trenului e c㒠poţi că’ra la bagaje cu cadouri de rupi maşina/trenul, şi nu plă’teşti taxa de greutate, pe când la avion te rupe cu 1 pân㒠la 10 euro/kg (depinde de companie) suprataxa pe bagaj.
Al doilea avantaj al trenului este faptul c㒠au şanse mici să’-şi lase oasele prin Serbia/Bulgaria rupţi de oboseal㒠dup㒠2-3000 km de condus, cu trenul ajungând întreg şi mai odihnit în patria mamă’.
Tare ideea turcilor.
Poate se gândesc şi ai noştri la o navet㒠Madrid-Bacă’u-Chişină’u
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Iul 26, 2011 1:28 pm

Vagoanele de calatori trebuie sa fie neaparat la siguranta, asadar manevreaza in Videle sau intra pe racordul Radulesti si schimba acolo locomotiva?
Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Mesaj de didinul » Mar Iul 26, 2011 9:39 pm

Ăsta circul㒠odat㒠pe an sau cum?
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4871
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Iul 26, 2011 10:04 pm

De la Bonn la Istanbul :
13;20;27 august - zilele de sambata

De la Istanbul la Bonn:

16;23;30 august - zilele de marti.

Si tot asa si in lunile urmatore.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Iul 26, 2011 10:13 pm

Dar cum circula in rang de marfa daca e mai degraba de calatori?
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat