Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Pepo
Mesaje: 45
Membru din: Joi Aug 16, 2007 12:00 am
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Pepo » Lun Aug 23, 2010 9:37 pm

nu stiu care.era mai departe de mine
Nepos

Mesaj de Nepos » Mar Aug 24, 2010 1:11 pm

Pe relatia Comanesti - Siculeni terasamentul a fost maturat de ape in dreptul haltei Bolovanis pe 29.Iunie 2010. Circulatia nu este restabilita nici in prezent. Pe relatia (M Ciuc) - Siculeni - Lunca de Mijloc circula o locomotiva 060- EA cu 2 vagoane 21-47, si parcurge distanta dus-intors de 3 ori pe zi.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Aug 27, 2010 11:08 am

Dupa Comarnic pamantul se duce la vale:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Vin Aug 27, 2010 12:44 pm

Grav.. pe acolo e cam greu cu apa care curge continuu si in ultima perioada ploile au cam facut ravagii. Sunt curios daca o sa consolideze cineva solul acolo.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
TATRA
Mesaje: 559
Membru din: Mie Iul 07, 2010 12:00 am
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de TATRA » Sâm Aug 28, 2010 6:08 pm

Proiecturi si succesuri!!!
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Aug 31, 2010 12:49 am

Salut

Niste poze si un filmulet, facute de mine in ultima perioada:

31 august - iesire din Arad, la intersectia cu linia de tramvai:

[Link Removed for Guests]

31 august - iesire Sibot spre Alba Iulia, se pare ca se lucreaza in sfarsit la noul pod peste raul Cugir, asta dupa cel vechi a fost afectat de ape iar traficul s-a desfasurat ani buni pe un singur fir:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Nu am inteles exact ce face acest utilaj acolo:
[Link Removed for Guests]

Un EA GFR in Coslariu:
[Link Removed for Guests]

Renumitul tren cu un vagon, in Teius, uneori acesta este tras de un EA:
[Link Removed for Guests]

Tot in Teius multe LDH ale CFR Marfa se odihnesc:
[Link Removed for Guests]

28 august - Predeal:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Infrastructura:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1830
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Aug 31, 2010 9:50 am

dantm scrie: E posibil ca din cauza curburii Pamintului distantele sa apara eronate pe bilete? :-?
Adica un pe un bilet emis de Timisoara Nord, pentru Bucuresti Nord -Vaslui sa fie 341 km iar pe unul emis in Vaslui pentru Bucuresti Nord sint 339 km.

Nu e mult dar s-ar putea intimpla pentru alte rute la limita zonei tarifare nu-i asa si atunci sa emita bilet pentru zona imediat superioara?
Am vazut ca nimeni nu a comentat chestia asta, dar zilele trecute am executat un nou drum pe aceasta ruta. De data asta pe biletul luat din Timisoara Nord pentru distanta Bucuresti Nord - Vaslui scrie 339 km in schimb pe cel emis in Vaslui scrie 341 km :aplauze:

In linii mari calatoria a decurs astfel: am plecat din Gara de Nord cu R 694. Trenul a fost compus din vagoane d'astea cu Expres nu le stiu seria si un vagon hermafrodit cu compartimente si salon 20-76 ca mi-am notat seria. Normal am prin loc intr-un compartiment in care mai era si o fetita de pina in 2 ani. Va mai amintiti ca mai demult am mai povestit despre calatorii in vagoane cu acesti copii foarte mici.

Normal a mica incepe sa se agite, n-are stare insa ghinion, nu functioneaza clima, apare partida trenului care ne anunta: doar in vagonul asta nu merge clima, puteti sa va mutati in oricare alt vagon :grin: Lumea se buluceste sa se mute dar surpriza, pe traseu urca alti calatori care au locuri rezervate acolo :-( asa incit: ,,asezati-va linistiti la locurili voastre! alo!" Unii au trebuit sa se intoarca in vagonul fara clima.
In fine pe hol am bafta geamurile se deschid, dar cei din salon s-au cam fiert in functie de cum au reusit sa nu se ,,faca curent"

La eurogara Drobeta trenul prezinta 6 minute intirziere, in megafoane aud ca rapidul pereche este anuntat cu 30 de minute intirziere.
Sosim la Balota, asteptam rapidul, ma dau in vorba cu partida trenului:
- domle mai pune ceva ca eu am legatura la 23.00 din Bucuresti?
- aa domne intr-o zi am avut 70 de minute
- pai si eu ce fac daca pierd legatura?
- sa speram ca nu mai pune, dar dupa Caracal incolo sa ma cauti, zice seful de tren, sa vad citi am sa anunt 8O 8O
- ceeee si ce crezi ca o sa tina trenul?
- intr-o zi am avut 17 si l-a asteptat trenul ala pe asta 30 de minute zice seful de tren, un tip tinar si de treaba.

In fine plecam si din Balota, la intrarea in Filiasi in stinga e un marfar si din locuintele de linga linie vad un tip cu un butoi, ahaa fura carbuni ma gindesc. Nu, cind trecem pe linga el, de fapt golea tomberonul pe pasarela vagonului de marfa. O lume nebuna. trenul pleaca din Filiasi la ora cind avea sosirea in Craiova.

Pina spre Rosiori Nord nu se mai intimpla nimic special in tren.
Dupa Rosiori, vine seful de tren cu un carnetel si intreaba calatorii daca au legatura cumva la R 663. Cei care aveam sintem rugati sa mergem spre capul trenului, urmind a ne spune si linia daca va fi posibil.

In apropierea capitalei plec spre capul trenului care avea 25 de minute intirziere, ma intilnesc cu partida care imi spune sa merg la linia 11 peron.

E prima data cind intilnesc aceasta abordare la personalul de tren.
(ca paranteza as intreba daca nu exista posibilitatea de a sti deja cite persoane au bilete luate direct pentru trenuri de legatura?)

La intoarcere in tren 2 familii cu copii mici:( precum si deja cunoscutul supracontrol intre Buzau si Ploiesti Sud, din Bucuresti Nord am luat A 1793 pina la Pitesti. Am remarcat ca trenul nu e prea plin dar pare a fi folosit si de navetisti.
Pentru prima data de cind circul cu trenul am avut ,,sansa" de a vedea plantele erbacee ajungind pina la geamul trenului. Desigur pentru ca sagetile sint mai joase.Cu arborii si arbustii sint deja familiarizat.
In statia Golesti am vazut citeva DA in culori clasice de marfa intr-o remiza, iar in gara era plin de vagoane portauto ale firmei Touax.

Din Pitesti nu am mai astepta legatura spre Curtea de Arges, ci am plecat cu microbuz.Trebuie sa admit ca in zona sistemul de transport intre localitati, cu microbuze, e mult mai bine pus la punct si mai ieftin decit cel cu autobuze de aici de la mine din zona.

Am remarcat ca in gara Curtea de Arges cel putin 2 linii sint ocupate de cisterne ale CFR Marfa.

In fine pentru intoarcere am ales un accelerat din Pitesti in jurul orei 13.00 casa prind legatura cu IC 593 in Craiova. totusi pentru siguranta am sunat la (o gramada de pretini, daar am facut rost de pe internet de nr cui trebuia ) informatii in Pitesti, Slatina Craiova dar nu mi-a raspuns nicaieri.In final de Bucuresti am aflat ca de fapt acceleratul nu circula fapt pentru care am luat un microbuz.

In gara Craiova recent renovata, primul lucru unde e biroul ,,Bagaje de mina" unde e toaleta, gara recent renovata cu calorifere pe tavan nu are pictograme, desi sint gari abandonate dar pline de pictograme. intr-un final gasesc un WC intrebind in stinga si in dreapta, apoi bagaje de mina, intreb la informatii, gara nu are, pai atunci pot sa las bagajele aici, nu, de ce ?
pai pe unde le bagi, pai uite pe usa asta, nu ca e usa de la politie si de fapt nici n-am voie.
Aha, intreb o casiera, e posibil sa le las aici, nu pentru ca am semnat ca nu primim, si apoi vin atit sefii cit si politia sa vada. dar cum de o gara asa mare nu are? pai nu prevede asa ni s-a spus, ca oamenii nu stau pe aici ci doar schimba trenurile, de aia si banci sint asa putine.
Ahaaaa
M-am luminat insa ma de asteptat cam 3 ore si era mai comod un drum prin oras.
Se anunta 593 cu 15 minute intirziere de la ora sosirii, in drum spre peron constat ca pasajul subteran e renovat doar la intrare in continuare pina la iesirea la liniile 2-3 e infect si plin de pisat.
dar surpriza de fapt 593 soseste cu doar 5 minute intirziere, pe care le pastreaza pina la Timisoara.
In tren, ati ghicit un bebe plinge pina baga in alarma (sau disperare) citeva pasagere in calitate de femei si mame care merg sa vada ce si cum.
Nu ar fi posibila constructia uni vagon cu un loc unde sa stea copii, sa fie schimbati cei mici etc?

Nu am facut poze pe traseu.
dobrotel
Mesaje: 1
Membru din: Mie Iun 17, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dobrotel » Mar Aug 31, 2010 10:46 am

Diferenta de km probabil ca apare din cauza traseelor usor diferite dintre R si IC intre Marasesti si Tecuci.
Trenurile rapid si accelerat folosesc racordul de la Marasesti iar trenurile 561/562 racordul de la Tecuci (Tecuci Nord).
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Aug 31, 2010 11:51 am

lol, asta chiar e tare, credeam ca distantele sunt intotdeauna standard, cel putin intre statiile apropiate: gen bucuresti - ploiesti vest, unde nu exista optiune de via
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Aug 31, 2010 11:53 am

:D Am mai scris pe undeva....
Distante ca si distantele, dar timpii sa vezi.
Uita-te pe mersul trenurilor: Cluj-Buc si retur.
Aceeasi KM, dar diferenta pe tur/retur de peste juma de ceas :)

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1830
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Aug 31, 2010 12:01 pm

interesantul scrie::D Am mai scris pe undeva....
Distante ca si distantele, dar timpii sa vezi.
Uita-te pe mersul trenurilor: Cluj-Buc si retur.
Aceeasi KM, dar diferenta pe tur/retur de peste juma de ceas :)

E.
daca ai avea un livret ai vedea ca pe un fir o fi 100 km/h iar ,,la circulatia pe firul din stinga intre x si y vit max 70(50) km/h"
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Mar Aug 31, 2010 1:30 pm

macleod scrie:lol, asta chiar e tare, credeam ca distantele sunt intotdeauna standard, cel putin intre statiile apropiate: gen bucuresti - ploiesti vest, unde nu exista optiune de via
Distantele nu sunt egale, daca intre A si B, drumul parcurge un arc de cerc, pe exteriorul lui distanta va fi mai mare decat pe interior ! Si eu m-am mirat cand am studiat un atlas rutier german prin anii '70 si nu intelegeam de ce difera distantele pe autobahn dintre aceleasi localitati, dar am fost lamurit de neamt, precizia primeaza ! Probail ca a ramas si la CFR lectia preluata de la nemti in vremurile de glorie!
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Aug 31, 2010 2:06 pm

asa pana la urma nici nu poti sa mai faci calculul, ca poate o iei pe linia a 3-a de la gara a 5-a si se mai adauga cativa zeci de metri, sau mergi numai pe exteriorul curbelor si iarasi mai baga romanu mana in buzunar
precizia e buna, dar nu cand e vorba de chestii care ar trebui sa fie cat mai fixe, tocmai pentru a nu crea probleme aiurea; asa sa ma duc si eu sa le cer iarna celor de la cfr reducere de 600m pana la timisoara, ca cu atata se contracta sinele la frig (era si o problema de asta prin culegeri etc); si psst, sa nu auda guvernu poc, porc ca se dilata sinele, ca ar fi in stare sa bage bonus de 10% taxe de dilatare, mama lor de canalii
revenind la oile noastre, ar trebui sa fie o chestie medie, indiferent ca mergi pe prima linie, pe a doua, iei macazu din prima sau a treia; in fond nu suntem geologi sa ne intereseze ca america se departeaza cu 2-3 mm sau cm pe an, pentru noi tot prea departe este; asa ca in concluzie mi se pare inca penal sa fie considerate distante diferite; aia cu timpul de deplasare mi se pare penala, dar dupa cum zicea si dan, are e explicatie perfect plauzibila, asa ca tine
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Sep 01, 2010 5:51 am

Dane, 20-76 NU are climatizare... decât 19-76, cel de clasa I. Mă’car are geamuri.

WCul gă’rii din Craiova nu e în gară’... ieşi pe peronul liniei 1 şi mergi vreo 50m spre... Timişoara şi e undeva pe stânga. Acum 10 luni, când am avut ultima oar㒠nevoie de el, era foarte curat, chiar m-am mirat c㒠poate exista aşa ceva într-o gar㒠la doar 1 RON (faţ㒠de ce e la Piteşti sau Ploieşti Sud, de exemplu). înc㒠vreo 100m mai încolo e şi WC gratis la intrarea într-o clă’dire care nu ştiu ce rol are...
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1830
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Sep 01, 2010 8:21 am

Explicatia cu distantele este buna si logica. Pina la un punct.
Daca ne uitam in mersul trenurilor o sa vedem ca pina la Bucuresti Baneasa Bucuresti Nord Gr B Bucuresti Nord gr A e aceeasi distanta desi intre Nord si Baneasa e ceva distanta.La fel si pentru Ploiesti daca retin bine, plus ca distantele pe racorduri nu par atit de lungi incit sa afecteze distanta totala. Ma rog ...

Acuma 20-76 n-are climatizare? parca pe usa scria ceva sa tinem usa inchisa ca e incalzit si climatizat, sau poate era ventilat.
in tot cazul daca n-are climatizare are ventilare, daca n-are ventilare are geamuri care se deschid.Se deschid daca cineva nu comenteaza ca e curent.


Am gasit pina la urma WC -ul din gara Craiova, eu ma mirasem de lipsa pictogramelor, ca a fost odata o moda sa se umple toate statiile de pictograme, acum asta noua n-are nici una .Probabil ,,nu prevede" acuma cu normele astea...
WC -ul era curat si cu un afis: Intrare 1 leu inclusiv ceferistii, multumim pentru intelegere.
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori