Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Mar Iul 06, 2010 3:41 pm

Am uitat sa precizez ca "frantuzoaica" era "solo" si mergea destul de incet pe sectorul respectiv,motiv pentru care pina am ajuns noi la bariera de la Ciochiuta - bariara manuala ce se "lasa" cu destul timp inaintea trecerii trenului - nu era coborita inca (bariera).
Si de 200 km/h..... :grin: ......un vis frumos inca la noi.... :fluierat: .....apropo : duminica dimineata fiul meu a plecat la mare cu trenul......Brasov plecare orar 05:21 (pe tichet)......faptic ora 05:58......la ora 09: 55 cind l-am sunat sa aud pe unde era,mi-a spus ca inca nu plecase din ......Comarnic....... :-P
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Iul 06, 2010 4:28 pm

Am vazut si eu filmul, plus inca vreo cateva de la sncf si m-a apucat durerea de cap.
Acum mai bine de 50 de ani o garnitura mergea in franta cu 200 kmh viteza maxima si 119 viteza medie pe un traseu de 700 de km.
Dupa 50 de ani, ne bucuram daca avem in rromania unde prinde 120kmh viteza maxima (poate doar pe vreo cativa km spre constanta, daca nu o fi vreun macaz pe drum). De viteza medie nu mai zicem nimic, ca rad si somalezii de noi, alearga mai repede decat trenul nostru.
Deci ... hai sictir ... sa traim bine :-(
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4871
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Iul 06, 2010 5:25 pm

Saptamana trecuta in Arad 2 Tauri:

Imagine
foto Mircea Moisescu


Si astazi in Iasi 60-1233-0 la probe:

Imagine Imagine

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=XWE6dUPBXQc
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Iul 06, 2010 5:28 pm

Care e treaba cu 60-1233-0 ? E el mai cu motz sau s-a nimerit pur si simplu sa fie in gara la momentul respectiv ?
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mar Iul 06, 2010 5:45 pm

Daca tot va era dor de frantuzoaice, am vazut imediat dupa foamea, mergand pe racordul Glgovat o garnitura Rail Force cu niste cisterne:
Imagine
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Iul 06, 2010 6:09 pm

Opa, n-am mai vazut pana acuma, desiro etajat.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:RABe_ ... hausen.jpg

(ca tot ma uitam sa vad ce motoare au desiro, daca se aseamana cu lde sau ldh)
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Navetişti stopaţi de peroane

Mesaj de srazvi » Mar Iul 06, 2010 8:55 pm

Aradon scrie:ARAD - Dac㒠întâmplarea face ca trenul cu care soseşti sau pleci din gara CFR Arad s㒠fie tras la linia 4 sau 5 şi nu eşti tă’nâr şi vioi poţi avea o problem㒠în momentul în care vrei s㒠urci sau s㒠cobori din el.

Distanţa foarte mare între scara trenului şi peron face ca mulţi pasageri s㒠aştepte mâna întins㒠a unui binevoitor care să’-l sprijine în temerara acţiune. Sau poate fi o coborîre sau urcare etapizată’: un genunchi, apoi celă’lalt şi în final se ajunge în tren. Situaţia, chiar dac㒠pare hazlie, e dramatic㒠pentru mulţi că’lă’tori care stau în faţa vagonului calculând care ar fi cea mai uşoar㒠variant㒠de urcare.

Acum la pas, în viitor cu liftul
Conform datelor furnizate de Oana Brânzan, şef birou presa la Compania Naţional㒠de Că’i Ferate CFR SA, un proiect de mare amploare (care va fi derulat între 2011-2013 ) presupune reabilitare/modernizarea liniei de cale ferat㒠Simeria - Curtici - Frontier㒠şi include lucră’ri de resistematizare a liniilor şi modernizarea peroanelor din staţia CF Arad. „Proiectul mai prevede s㒠se construiasc㒠o pasarel㒠pietonal㒠care va facilita accesul direct (prin montarea unor lifturi şi a unei benzi rulante) la peronul de la linia I şi la înc㒠trei peroane intermediare care vor fi realizate la liniile 2-3, 4-5 şi 6-7. Din punct de vedere tehnic, peroanele din staţia CF Arad vor respecta normele europene, ceea ce înseamn㒠că’, dup㒠finalizarea lucră’rilor, acestea vor avea 55 cm înă’lţime, 9,60 m lă’ţime şi 400 m (liniile 2-5), respectiv, 250 m lungime (liniile 6-7). ” a precizat şeful biroului presă’.

Stadiul proiectului
Etapa actuala de analiz㒠şi aprobare a studiului de fezabilitate va fi urmat㒠de cererea de obţinere a finanţă’rii, iar în ultimul trimestru al acestui an este planificat㒠licitaţia pentru execuţie lucari
Desigur, pe langa articol e si o galerie foto:
http://www.aradon.ro/galerie/454005
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mar Iul 06, 2010 11:29 pm

Daca credeati ca ati vazut tot, ei bine veti avea surpiriza, iata ca CFR-ul e folosit si la mutatul mobilei:
http://www.youtube.com/watch?v=rDhdrLANqig
Faza se intampla in gara Oradea la personalul Oradea-Satu Mare si e filmata de Cristi Cernat si uploadat de Dragos Remus, ambii din Oradea, pe care-i felicit cu aceasta ocazie :grin:
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Iul 07, 2010 4:22 am

mity scrie:Åži când te gândeşti ca locomotiva franţuzeasc㒠pozat㒠mai sus, din gama BB 9200, tră’gea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.

Dup㒠ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi tră’gând un marfar obscur la GFR.

Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo
Cele de la GFR sunt BB25000 ... nu cred c㒠sunt acelaşi model.
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Mie Iul 07, 2010 9:24 am

macleod scrie:(ca tot ma uitam sa vad ce motoare au desiro, daca se aseamana cu lde sau ldh)
ce desiro avem noi au transmisie mecanica cu cutie de viteze automata. sunt practic niste autobuze.
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mie Iul 07, 2010 12:01 pm

Lol ... si motorul de tractor era mai bun, si binenteles probabil l-am luat la pret de tegeveu, ca deh, am intrat in marea uniune europeana (citeste doar acronimul).
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Iul 07, 2010 2:38 pm

Type RABe deci sunt rude cu ale noastre malaxe 77 :-D . Oricum sunt niste tramvaie cu scaune de tramvai care ar trebui sa mearga pe linii de lungimea unui tramvai, maxim 50-60 km, dar la noi fiind noi au zis lasa ca merg si pe 600 km :lol:
Din cate stiu in loc de Desiro electric refuzat de greci, CFR-ul a adus ramele Z, care nu sunt prea comode, probabil deviza CFR este de cand se "innoieste": "cu noi, hemoroizii se simt cel mai bine" :-?
Avatar utilizator
mity
Mesaje: 1048
Membru din: Lun Feb 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de mity » Mie Iul 07, 2010 3:39 pm

Dr2005 scrie:
mity scrie:Åži când te gândeşti ca locomotiva franţuzeasc㒠pozat㒠mai sus, din gama BB 9200, tră’gea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.

Dup㒠ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi tră’gând un marfar obscur la GFR.

Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo
Cele de la GFR sunt BB25000 ... nu cred c㒠sunt acelaşi model.
Locomotiva din poza prezentata de dimitrov este:
Imagine

şi nu seamă’n㒠cu cele din clasa BB 25000

Imagine
Imagine
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Iul 07, 2010 7:40 pm

Mai mult, primele le-am gasit la DC iar celelalte la AC
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Joi Iul 08, 2010 1:42 am

A 2a e BB25500, cum sunt cele de la Regiotrans. Sunt mult mai diferite decât par. De exemplu, BB25500 au doar 2 motoare (câte unul pe fiecare boghiu).
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat