Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Pepo
Mesaje: 45
Membru din: Joi Aug 16, 2007 12:00 am
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Pepo » Mie Iun 30, 2010 11:42 pm

30.06.2010 Ploiesti Vest:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Pepo
Mesaje: 45
Membru din: Joi Aug 16, 2007 12:00 am
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Pepo » Mie Iun 30, 2010 11:44 pm

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Loco are nr 1116-023-1
Avatar utilizator
FAGARAS
Mesaje: 63
Membru din: Mar Dec 02, 2008 12:00 am
Localitate: GOVORA BAI
Contact:

Mesaj de FAGARAS » Vin Iul 02, 2010 8:17 pm

poate circula taurusul in Romania sau are montata o instalatie de indusi pt Ro
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Sâm Iul 03, 2010 1:39 am

Probabil are indusi pentru Romania, Ungaria si Austira, poate si Germania.
Altceva m-a surprins, ca de la 1 iulie au crescut pretul biletelor, chiar ziceam ce scumpire neasteptata si neanuntata, apoi am vazut ca e doar cu procentul maririi TVA, de la 19 la 24%, mai precis cu 4,2%(nu ma intrebati de ce nu cu 5% ca habar n-am dar asa se calculeaza).
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Sâm Iul 03, 2010 10:27 am

INDUSI la noi, PZB90 la restul,iar in Germania instalatie de control continuu al vitezei :grin:
060 DA
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Sâm Iul 03, 2010 1:59 pm

srazvi scrie:Probabil are indusi pentru Romania, Ungaria si Austira, poate si Germania.
Altceva m-a surprins, ca de la 1 iulie au crescut pretul biletelor, chiar ziceam ce scumpire neasteptata si neanuntata, apoi am vazut ca e doar cu procentul maririi TVA, de la 19 la 24%, mai precis cu 4,2%(nu ma intrebati de ce nu cu 5% ca habar n-am dar asa se calculeaza).
Duce undeva pe la 6% defapt...
Cateva exemple:
Un bilet pret intreg tren persoane zona 20 km cl.a2-a de la 2,70 lei la 2,90 = 7,4%
Un abonament lunar tr.persoane cl.a2-a zona 20 km de la 56,70 la 60,90 = 7,4%
Un bilet pret intreg tren persoane zona 800 km cl.a2-a de la 46,60 la 49,00 = 5,1%
Un bilet pret intreg tr. persoane zona 100km cl.1 de la 15,00 la 15,80 = 5,3%
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Sâm Iul 03, 2010 2:39 pm

Mie mi se pare perfect normal, cum exista vreo portita de marit preturile la noi se maresc cat se poate, dincolo de orice logica economica, doar prostul de roman plateste, nu ?
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Sâm Iul 03, 2010 2:44 pm

Corect, benzina si motorina deja tind spre 5 lei cea mai ieftina si parca mai ieri erau 4 lei. Sa ziceam ca la CFR au resimtit si ei marirea motorinei, mai ales ca platesc si taxa de drum care-i 60% acuma din pretul motorinei, cu accize cu tot :lol:
[Link Removed for Guests]
Imagine
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Sâm Iul 03, 2010 3:13 pm

Depinde ce intelegi prin avantajos.
Daca merge doar una si restul sunt tractate, posibil sa consume curent mai putin (ca e doar o locomotiva), dar o sa fie chinuita destul de mult, ca restul de locomotive sunt destul de grele.
Daca merg amandoua sau amantrei, atunci da, forta de tractiune va fi mult mai mare, garnitura se va misca mult mai usor, dar sincer stau si ma gandesc daca sunt in stare mecanicii de pe locomotiva sa faca in romania un 'consist', ca din cate stiu se facea ultima data cam manual, se regla viteza prin walkie-talkie, ceea ce e cam penal. Iar sistem automat de reglat viteza intre locomotive, poate la taurusi sa alti vecini, sau poate le-au modernizat destul de mult romanii ... ma cam indoiesc, ca doar trebuie vandute cat de curand toate la fier vechi, prietenii 'stie' de ce ...
Si revenind la oile noastre, la doua sau trei locomotive functionale, curentul consumat va fi clar mai mare, cel putin la prima vedere. Dar cred ca singura metoda sa vezi exact ce si cum e sa faci experiment (vezi cum e la masini, unde subturat nu inseamna neaparat ca iti consuma mai putin, ba poate chiar dimpotriva).
Deci cuvantul avantajos e cu doua taisuri, depinde la ce te referi.
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Dum Iul 04, 2010 12:12 pm

Ce mai vedem pe la cfr? Pai poate nu se potriveste la acest topic dar azi, prin gara Santana a trecut un 060 DA al Transferoviar Grup care tracta: surpriza: locomotiva cu aburi din depoul Arad, seria 142. In cabina aburoasei, care era legata cu tenderul de diesel, se afla un om care avea grija ca totul sa decurga in regula. Din cate stiu aburoasa e dusa la depoul din Dej. Nu am reusit sa fac poze. Poate altii sunt mai norocosi. In cateva ore va fi in gara din Oradea. Sa o vedem expusa alaturi de restul locomotivelor. Respect
Cu respect,
Cristian
Avatar utilizator
Elef
Mesaje: 435
Membru din: Vin Mai 18, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Elef » Dum Iul 04, 2010 12:24 pm

Sa inteleg ca se cam termina cu ideea de reparat pt 142.044( ii invidiez pe cei care in anii '90 au vazut-o functionand).Va deveni un glorios exponat static si va putrezi descompletata precum cele de la Sibiu sau Resita.....
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Dum Iul 04, 2010 4:31 pm

Deci, dupa informatiile primite locomotiva 142 va fi expusa la Oradea. Locomotiva a plecat din Santana (mai exact prin Santana) pe la ora 12.10. Ma bucur ca totusi va fi mai aproape. Ma scuzati ca nu am stiut unde va ajunge exact. Eu stiam initial de Dej. Totusi poate e mai bine in Oradea. Respect tuturor.
Cu respect,
Cristian
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Dum Iul 04, 2010 7:21 pm

Nu vad nici un motiv sa te bucuri, macar la Dej ajungeau mai putini cocalari si colorati la ea decat in gara la Oradea. Oricum SFT niciodata nu a avut grija de ce detine :skul:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Mar Iul 06, 2010 12:47 pm

....CE MAI VEDEM pe....calea ferata...... Vineri 02.07.2010, ora 15:10,pe DN 6, intre Tr.Severin si Strehaia.....cu aprox 10 km inainte de Ciochiuta....."navigam" virtos cu trei trailere daneze in "spinare" ce aveau "limitatorul" de viteza "aranjat" - fugeam cu 105 in loc de 90 km/h - cind pe calea ferata paralela cu noi, de dupa un pilc de arbori mi-a aparut in dreapta o "frantuzoaica" de la GFR......Viteza mea ca si surprinderea au fost mari,motiv pentru care am "reusit" numai amarita asta de poza......

[Link Removed for Guests]......am sperat ca ne vom opri la bariara de la Ciochiuta,ca sa ma destrabalez in pozat,dar pina ce am trecut de pasaj,"frantuzoaica" inca n-a ajuns aici ...... :(
Avatar utilizator
mity
Mesaje: 1048
Membru din: Lun Feb 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de mity » Mar Iul 06, 2010 1:05 pm

Åži când te gândeşti ca locomotiva franţuzeasc㒠pozat㒠mai sus, din gama BB 9200, tră’gea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.

Dup㒠ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi tră’gând un marfar obscur la GFR.

Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
[Link Removed for Guests]
Imagine
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori