Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Mai 12, 2010 7:54 am

ionut07 scrie:Domnula dantm, acum sunt lamurit ca de fapt chiar doreati polemica, OK sunteti bun, sunteti cel mai bun, imi cer scuze ca mi-am permis sa va dau un fel de raspuns.
Cat despre off-topic, in cazul in care nu stiti, in Germania si Austria poti calatori cu trenuri tip IC, EC, EN, in vagoanele de clasa fara rezervare de loc, asadar te poti aseza oriunde vrei. In cazul in care apare un pasager care a platit rezervare de loc esti obligat sa eliberezi locul respectiv, fara sa faci comentarii. Am patit o singura data asa si nu am avut curiozitatea sa-i citesc biletul omului.Lumea nu se cearta pe tema asta, nu-ti pune nimeni la indoiala biletul. Personal am calatorit de nenumarate ori de la Viena la Karlsruhe si retur atat cu trenuri IC combinate cat si cu tren EN in acest stil. Cat despre relatia Viena-Bucuresti sau Budapesta-Bucuresti intotdeauna mi-am platit locul.
Nu vreau polemica, dar pina la urma parca lincezea forumul nu?
Am mai avut si eu sansa sa fiu ,,pe afara" prin gari si trenuri.Nu am spus ca am fost curios sa vad biletul cuiva. Cei care aveau bilet acolo, au ajuns la usa compartimentului cu biletele in mina, noi eram pe locurile lor asa incit ne-au aratat NU BILETELE lor ci panoul de la usa compartimentului care avea puse din Austria etichetele cu distantele rezervate in Ungaria.
Am vrut sa fac un fel de comparatie pornind de la lipsa de standardizare numarului de locuri in vagoanele romanesti de tip mai nou.

srazvi,
nu e ciudata racordarea intre 900 si 221, mai degraba e practica. Evita traversarea sau dubla joctiune cu ambele fire ale liniei 900. Sistemul asta o sa il mai vezi si pe la alte ramificatii de exemplu la Ploiesti.Asa un tren de la Turceni spre Filiasi nu taie parcursul unui tren de la Filiasi spre Strehaia.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mie Mai 12, 2010 8:34 am

dantm scrie:In sfirsit am prins un pic de timp sa arunc o privire prin pozele pe care le-am facut cind am fost la Filiasi. Am descris cu citeva pagini inainte cum a decurs sedinta de pozat in Filiasi.
Frumoase fotografii! Observ multe 040-EC în parcul timişorean/craiovean. Acel Gbs dotat cu termopane este crim㒠şi pedeapsă’...
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Mai 12, 2010 10:19 am

Dane, interesante pozele!

Ce am mai vazut eu, infra a scos oamenii la putina miscare, probabil se plictiseau:

Imagine Imagine Imagine

In ultima poza puteti vedea cati stau degeaba, sunt vreo 3-4 care povestesc stand pe balustrada (in centru spate), ce-i daca una dintre cele mai importante treceri e inchisa.

Ldh 84 1023, nu stiu daca e proaspat iesita de la RK sau nu, dar cert e ca e curata:

Imagine

Si ea cu un 20-49, am vazut "compunerea" asta de vreo 2-3 ori, probabil ca vagoanele noi ies la probe:

Imagine Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4871
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Mai 17, 2010 9:25 pm

Arad, saptamana trecuta. Cateva poze facute din avion.

Imagine

Remiza Arad, garniturile RoLA, Astra Vagoane Arad
Imagine

Astra Vagoane Marfă’
Imagine

Astra Vagoane Arad
Imagine

Depoul Arad
Imagine Imagine Imagine

Si o poza de la sol
Imagine

Fotograf - Mixu.
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Mai 18, 2010 11:20 am

Foarte tare, super misto pozele.
Pentru cei care nu prea sunt din zona si nu au posibilitate decat google maps si live cum pisici se numeste, are careva idee de coordonate ca sa stiu ce sa caut ? (nu de alta dar nu cunosc de nicio culoare aradul si nu stiu prin ce zona sa ma uit)
Pentru maniacul din tine:
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Mie Mai 19, 2010 10:00 am

Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Mai 19, 2010 11:00 am

Venind luni pe drum de la Bucuresti (deci cu masina) am vazut pe contrasens in zona de dupa Sibiu mai multe tiruri incarcate cu vagoane 21-47 taiate.
Un vagon era taiat in 3 si transportat cu 3 tiruri. Am vazut cel putin 2 vagoane transportate astfel.
Ma intreb care e povestea lor, e mai rentabil sa le duci la topit pe sosea? sunt "aranjamente"?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mie Mai 19, 2010 11:05 am

Sigur costa mai mult sa obtii autorizatia de circulatie de la AFER.
Trebuie reparat sistemul de frana, tampoane, cuple, etc....
Pe urma, pe vagon poate ieseau din gabarit, sau nu era posibilitate de incarcare.

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Mai 19, 2010 1:39 pm

Dar nu e mai usor sa le duci la topit in vagoane, asta cred ca era intrebarea.
Dar poate ca ele erau cumparate de o firma si duse la fier vechi,cum ar veni nu le vinde CFR direct la fier ci le vinde la o firma care, culmea, le da fier vechi si tot nu iese in pierdere.
O fi ,,aranjamente"?
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Mai 19, 2010 1:44 pm

Probabil iar o afacere tip CFR, le vinde la 10 bani/kg de fier vechi si cei ce le iau si le taie, le pun pe trailer si exporta scot profit de cel putin 10 ori cat au dat pe ele :grin:
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Mie Mai 19, 2010 1:45 pm

banuiesc ca "conducerea simplificata" nu se refera la conducerea mai usoara a locomotivei, ci la faptul ca era doar mecanicul, nu si ajutorul. gresesc? pentru ca daca nu gresesc exprimarea celor de la adevarul mi se pare tendentioasa.
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Mai 19, 2010 10:11 pm

Ideea e buna dar pacat ca nimeni nu verifica inainte daca nu e nici o greseala:
http://www.trilulilu.ro/bazy5000/343ae3dec2e326
Trebuia thank zuzu :lol:
Avatar utilizator
Elef
Mesaje: 434
Membru din: Vin Mai 18, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Elef » Mar Iun 01, 2010 7:37 pm

Saptamana trecuta am fost intr-o scurta delegatie la Galati.
La orele la care m-am dus sa fac poze(deh e delegatie asa ca foarte mult timp nu ramane) nu era mare lucru de pozat(or fi aflat ca vin).
DH de larga venind dinspre gara de larga:
Imagine
Linie incalecata:
Imagine
Locomotive de larga(6 DA-uri + 3DH-uri)
Imagine
62-1398-7:
Imagine
Depoul Galati(2 ludmile,1 Uboot si un EA danez cred):
Imagine Imagine
fantt
Mesaje: 48
Membru din: Dum Aug 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de fantt » Mar Iun 01, 2010 10:56 pm

intr-un articol din ziarul Gandul din 31.05.2010 se anunta ca CFR Calatori va aplica un sistem de vanzare a biletelor in care va oferi discounturi variabile in functie de perioada de anticipatie cu care se achizitoneaza acestea, cel mai mare discount, de 13% (atat la biletul de tren cat si la supliment, pentru tichetul de rezervare loc sau pat nu se aplica) fiind pentru o achizitionare cu anticipatie mai mare de 21 de zile.

Ar putea fi un bun inceput de flexibilizare a politicii tarifare, sa speram ca se va continua in directia aceasta
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat