Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Apr 13, 2010 2:19 pm

Dar daca s-a activat semnalizarea de avarie la pasaj, dupa ridicarea manuala a barierei se considera ca pericolul a fost indepartat si se stinge semnalul de avarie la pasaj si circulatia se poate relua normal?
Avatar utilizator
ionel32
Mesaje: 141
Membru din: Mie Mar 24, 2010 12:00 am
Localitate: tr severin
Contact:

Mesaj de ionel32 » Mar Apr 13, 2010 5:45 pm

Mai este si vorba aia ;Graba strica treaba .
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Joi Apr 15, 2010 7:58 pm

Nu conosc exact ,dar dupa talonare, daca a produs miscarea barierei din suportul sau ,si nu mai are control IDM asupra ei,ea se verifica de catre electromecanicii SCB ,care o vor readuce la starea normala, atata timp cat deranjamentul persista, normal avaria ar trebui sa raman aprinsa, pentru ca este pericol la pasaj din cauza probabilitatii nefunctionarii barierei( insa instalatia luminoasa si sonora poate sau nu functiona in paralel cu neinchiderea barierei),inca nu am asistat la asa situatie sa pot spune exact.
060 DA
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Joi Apr 15, 2010 9:41 pm

Ceea ce spune andrey e perfect adevarat si imi permit sa completez:
sub cumpana barierei(daca aveti rabdare odata sa va uitati) la baza ei,unde e conceputa sa se poata pivota pentru a se evita ruperea(daca este lovita de un auto),este un contact electric, pe un fel de rola, ce comanda semnalele de avarie,respectiv anuleaza semnalele ce o acopera,in cazul talonarii ei(pivotarii fata de pozitia normala). Odata pusa cumpana in pozitie normala,instalatia isi revine la normal. Evident,asta in cazul ca restul sunt ok 8)
Mai exista un contact si in bocul barierei pentru cazul cand nu isi face cumpana cursa completa la inchidere,cu aceleasi efecte.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Apr 15, 2010 11:04 pm

Apropo de caine, sigur incerca sa transmita un mesaj de genul "ce teroristi, ce bombe, ce secret, th_th_th_th_th_th_th_th_th_ pe el de macaz...". :-D
Serios acum, pai daca vine vreun terorist noapte pe acolo, sigur il incaiera si-i gaureste pantalonii haita de caini pana cand sa-l vada ceferistii adormiti aaa vigilenti. :-?
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Sâm Apr 17, 2010 9:22 pm

Apropo de soferi care stau sau NU stau la trecerea la nivel cu calea ferata. Imi permit sa republic acest mesaj aici pentru ca ASTA am vazut pe Caile Ferate Romane si sunt indignat de oamenii care VAD ca vine trenul si NU opresc la bariera!

Crazy drivers are playing with fire, Romania

Atractia pentru transportul FeRoviaR dintre doua municipii de mici dimensiuni pentru distante relativ mici (30-60 de kilometri) a disparut o data cu aparitia autobuzelor economice si rapide, cu oferirea unor curse din ora in ora si tot asa mai departe. Materialul video pe care vi-l propun a fost filmat in apropierea localitatii Falticeni.

Compania Nationala a Cailor Ferate din Romania a esuat in atragerea pasagerilor pe liniile secundare din Romania, astfel ca noua companie privata, RegioTrans, face bani frumosi facand transporturi mai dese decat CFR (pana la 8 perechi de trenuri pe zi fata de doar 3 perechi cat erau inainte), oferind servici cu vagoane confortabile la acelasi pret ca si in trecut.

Un alt punct de vedere este ca trenurile circula mai des, iar soferii erau obisnuiti cu trenuri putine, ca inainte. Acum, pentru ca traficul FeRoviaR s-a imbunatatit, soferii trebuie sa fie mai atenti.

In acest videoclip puteti lua la cunostinta nebunia sau neglijenta unor soferi care se joaca, la propriu, cu focul.

http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=8436
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Apr 19, 2010 1:09 pm

Din ciclul ce mai vedem la CFR, simbata am vazut ... negru in fata ochilor.
Dupa cum stiam, o deplasare planificata n-are cum sa reuseasca, dar totusi am planificat una.

Myster de la forumtrenuri, m-a invitat sa descoperim linia Mintia - Brad la pas.
N-am avut cum, asa ca s-a aminat pentru ...
In schimb am zis sa mergem intr-un turneu prin orasul de la munte din vecinatate, Resita. via Caransebes, tren direct carevasazica, la ora 08.30, sa mai vedem ce e pe acolo si sa venim via Gataia.

Zus si facut la 08.00 am fost in gara, ca sa constat ca trenul nu e trecut nici macar pe tabel nu sa mai si fie in circulatie, cam asta vedem la CFR
Cum myster venea agale pentru trenul de 08.30, la 08.15 ne-am urcat in ultimul tren care mai pleca din gara in jurul acelei ore, spre Arad plecare 08.16

Planul B, ad-hoc, facem cumva si mergem la Nadlac sa ne intoarcem de acolo, sa inchidem si linia aia.

Pozam ceva in gara in Arad, soseste Zarandul, plecam la Curtici si acolo ce mai vedem la CFR?
11 locomotive EA, 2 locomotive DA intre care si 1370 ,,proaspat renovat" :grin: si 2 LDH formeaza un convoi trist de locomotive in conservare, cred.
Peste linii, 8 cusete ale RO-LA asteapta ca cineva sa gindeasca o solutie de transport combinat(vagoanele RO LA sint in Arad)

Asta in timp ce 1 Siemens Rail Cargo Austria si 40-0462-8 de la CTF asteapta pe alte linii. :( :( sa preia vagoane.

Retur in Arad, cind sa iesim din gara, anunt, trece un tren de marfa la linia 1 8O
Da trecea 40-0462-8 CTF cu 5 vagoane. Pe linia 1. Peron.

HM interesant, intram in gara, dupa cu stiti gara a trecut ,,printr-un lung proces de modernizare si refactionare" ce vad pe un perete? un afis, meniu la restaurantul garei.
pozez, pentru ca nu multe statii mai au restaurant nu-i asa?

apoi 8O in loc de 3 case de bilete s-a facut o cafenea, am pozat doar geamul pe unde se serveste direct in hol insa unitatea e cu acces liber in incinta.
Vorba aia, daca nu mai sint musterii pentru trenuri, la birt o sa fie si cind se desfiinteaza gara.Ma indoiesc sa vinda si bilete la prestari de servicii.Zic da mai stii...
Imagine Imagine
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Apr 20, 2010 6:14 pm

Full brakes for a hasty tractor driver, Romania

Acest şofer gră’bit a dat ceva emoţii mecanicului de locomotivă’, care a crezut c㒠tractorul avea s㒠treac㒠şi s㒠provoace o adevă’rat㒠tragedie. Aşa c㒠a pus KD2-ul la poziţia de frânare rapidă’, ultima poziţie a robinetului de frânare.

Acordaţi maxim㒠importanţ㒠trecerilor la nivel cu calea ferat㒠şi nu v㒠jucaţi cu trenurile


link

Imagine
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Apr 23, 2010 3:23 am

Spune-mi ca s-a si dat jos si l-a batut bine :-x
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Apr 23, 2010 4:31 am

...Cu manerul de la robinetul de frana ;)

In noaptea asta am avut si aici spectacol, un "agricultor" a trecut prin intuneric peste sine pe la Kollmarsreute si am avut "placerea" sa facem franare de urgenta de la 160 la 0 cu ICE 640 (era o rama seria 403, ICE3)
Nu l-am mai auzit niciodata pe prietenul Tf (Triebfahrzeugfuehrer, mecanic) injurand asa ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Apr 23, 2010 4:48 am

...Diferenta este ca in loc de UTB-ul Universal 650 mioritic, licenta Fiat Agri, noi am avut parte de un John Deere ultimul racnet, din cele cu pilot automat si supraveghere a ogorului prin GPS... Numai ca dumnealui, neghiobul dinauntru, nu avea supraveghere prin GPS :(
toate cele bune,
HR
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Vin Apr 23, 2010 7:31 am

Florinn scrie:Spune-mi ca s-a si dat jos si l-a batut bine :-x
...aşa ar merita! S㒠fie bă’tuţi! Åži dupa aia se învaţă’. Se zice c㒠omul nu învaţ㒠decât dup㒠2 principii:
1. Dac㒠faci X (ceva bine), îţi dau bomboane, ciocolat㒠(deci metoda recompensei);
2. Dac㒠faci X (ceva ră’u), iei bă’taie, urecheală’, curea la fund (deci metoda pedepsei).

M-am uitat la americani, la ei este ceva "normal" s㒠treac㒠10-15 maşini dup㒠ce s-a pus bariera şi pân㒠ce vine trenul de manevră’. La Acela se cam tem bă’ieţii... îi şi înţeleg. Cred c㒠la noi în România ar trebui puse la cele peste 1.000 de treceri la nivel cu calea ferat㒠semnalizate sonor şi vizual câte un panou cu fotografii despre cum arat㒠un camion, autobuz, maşin㒠dup㒠ce a fă’cut cunoştinţ㒠cu tampoanele trenului. Ca la pachetele de ţigă’ri...
Horia_Radulescu scrie:...Cu manerul de la robinetul de frana ;)
Nu... mecanicul "s-a descă’rcat" româneşte, de aici şi pauzele sonore deranjante din film. Dar uau! De la 160 km/h cred c㒠distanţa de frânare a fost de vreo 2 kilometri...
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Vin Apr 23, 2010 7:36 am

mishu88 scrie: Nu... mecanicul "s-a descă’rcat" româneşte, de aici şi pauzele sonore deranjante din film. Dar uau! De la 160 km/h cred c㒠distanţa de frânare a fost de vreo 2 kilometri...
160 km/h ?!! Unde asta?!!
2 kilometri?!! Inseamna ca nu avea procentul de franare asigurat :|
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Vin Apr 23, 2010 7:41 am

ionutz72 scrie:
mishu88 scrie: Nu... mecanicul "s-a descă’rcat" româneşte, de aici şi pauzele sonore deranjante din film. Dar uau! De la 160 km/h cred c㒠distanţa de frânare a fost de vreo 2 kilometri...
160 km/h ?!! Unde asta?!!
2 kilometri?!! Inseamna ca nu avea procentul de franare asigurat :|
Vorbeam, în a doua parte a postului meu, despre exemplul colegului meu antevorbitor, Horia Radulescu. Cât despre exemplul meu... trenul a oprit în 150 de metri de la o vitez㒠de 30 de km/h.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Apr 25, 2010 1:26 am

Buna,

Doi km n-au fost, insa nici pe departe ;)

Partea comica este ca trenul nostru, ICE 640 (de fapt 70640) era un tren specialn "Entlastungszug" (tren de descongestionare) pentru ICE 605, care ne urma la doua blocuri distanta in spate... ICE 605 circula in mod normal cu 2 x 403 (ICE3) si in acea zi era o singura rama, de aceea se creease trenul nostru care circula cu acelasi plan insa cu 3 min.inainte... Évident 605 s-a opritl si el, si PIC (Parcel Inter City, marfar rapid care merge cu BR101 si cu 160km/h) de dupa si el... Si asa i-am "inghetat" pe toti pana pe la Baden-Baden sau chiar Rastatt...

Problema e ca pe linia aia sunt 400 de trenuri (miscari) pe zi si pe sens, in zilele bune, asa ca daca sta unul... Stau toti.
Ca anecdota, agricultorul a fost amendat cu 3600 Euro de Bundespolizei pentru "periclitarea cirxculatiei"... Alcool nu mai avea cand l-au gasit, ca a durat 2 zile! ;)
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat