Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Apr 07, 2010 1:23 pm

De pomina, deci prin judetul ala toti sufera de diverse forme de diarie, iar pana la urma cel mai civilizat a fost tot animalul, ca cel putin s-a retras la capatul peronului.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Apr 07, 2010 1:50 pm

shoppy scrie:De pomina, deci prin judetul ala toti sufera de diverse forme de diarie, iar pana la urma cel mai civilizat a fost tot animalul, ca cel putin s-a retras la capatul peronului.
Mai spre Biroul de miscare. :grin:
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Mie Apr 07, 2010 2:14 pm

senzationala descriere Dane, rad si "plang" in acelasi timp "cu lacrimi"............ unde esti tu Caragiale? grozavia din romanica a ramas neschimbata
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Apr 07, 2010 2:23 pm

Stau si ma gindesc:

daca noi sintem pasionati de secretele astea de la CFR care sint la vedere, adica linii, vagoane, semnale, tufe, ciini, cladiri etc, ce fac aia care sint pasionati de arme, tancuri, avioane?
Avatar utilizator
ionel32
Mesaje: 141
Membru din: Mie Mar 24, 2010 12:00 am
Localitate: tr severin
Contact:

Mesaj de ionel32 » Mie Apr 07, 2010 3:32 pm

Se muta langa aeroport :-D
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mie Apr 07, 2010 5:18 pm

Florin Tuica scrie:unde esti tu Caragiale? grozavia din romanica a ramas neschimbata
Unde esti tu Ceausescule ? Grozavia din romanica s-a transformat intr-una mai mare... :-( :roll: no offence :grin:
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
misha
Mesaje: 383
Membru din: Mie Dec 16, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de misha » Mie Apr 07, 2010 11:00 pm

mă’i bă’ieţi,
nu e cazul s㒠deveniţi nostalgici! sogard, dacă’-l regreţi pe cel că’ruia nu ar trebui s㒠i se pronunţe numele... închipuie-ţi viaţa ta de azi în Coreea sau Cuba.
@dantm: genial㒠imaginea cu slobozirea animalului la capă’tul peronului. Te felicit ca fotograf aspirant că’tre maestru!
toate cele bune!
Mihai
cosmin78
Mesaje: 5745
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Apr 08, 2010 1:23 am

dantm scrie:Stau si ma gindesc:

daca noi sintem pasionati de secretele astea de la CFR care sint la vedere, adica linii, vagoane, semnale, tufe, ciini, cladiri etc, ce fac aia care sint pasionati de arme, tancuri, avioane?
ani grei de puscarie :-P
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Joi Apr 08, 2010 8:02 am

Daneee......intii am ris cu pofta :-D :-D :-D ...de am zis ca uite,o zi ce incepe cu fruntea descretita - ca urmare a postului tau - .....dar apoi am cazut in extrema cealalta :-( :-( :-( ...si mi-am adus aminte ca traim pe terenurile mioritei..... si vai Doamne......sintem in 2010....Kafka...Orwel....si mai mult ca oricind CARAGIALE "redivivus".... Atentie straini.... :mask: ....p'aci nu se trece :-? ...."sint" bolovani...... :-(
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Apr 08, 2010 8:20 am

misha scrie:mă’i bă’ieţi,

@dantm: genial㒠imaginea cu slobozirea animalului la capă’tul peronului. Te felicit ca fotograf aspirant că’tre maestru!
Mersi, insa daca o sa reusesc sa pozez undeva chiar si la nivel de amator in conditiile date, cred ca ar trebui sa fiu multumit.
Am poat ciinele pentru ca mi s-a atras atentia ca de fapt eu daca pozez doar pe peron , pot poza macazul xy (59 cred) care e chiar linga peron.
Ei bine in zona aia e biroul de miscare, dar nu s-a sinchisit nimeni de ciinele ala.Daca mergeaaaaam eu acolo sa pozez.Iti dai seama? ar fi plecat ciinele in alta parte.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Apr 13, 2010 8:39 am

http://video.bzi.ro/video/show/Un-sofer ... riera-3930

Am gă’sit azi dimineaţ㒠acest film, poate l-aţi mai vă’zut, poate nu, însă’... dac㒠a ajuns Să’geata Albastr㒠s㒠opreasc㒠pentru un TÂMPIT care dep㒺eşte bariera...
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Apr 13, 2010 10:13 am

Am vazut la stiri.
Pai pina la urma a oprit pentru ca e normal sa evite un accident.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Apr 13, 2010 10:23 am

dantm scrie:Am vazut la stiri.
Pai pina la urma a oprit pentru ca e normal sa evite un accident.
Sigur... Bine c㒠mecanicul unui tren cu zeci de persoane poate opri s㒠evite un accident, îns㒠un şofer neatent are dreptul s㒠provoace accidente sau dereglă’ri în traficul FeRoviaR, nu?

Mă’car 㒺tia care mai suntem trenari/trenulişti şi avem sau vom avea carnet de conducere, s㒠oferim un exemplu oprind şi asigurându-ne la trecerile la nivel cu calea ferată’.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Apr 13, 2010 10:35 am

Mecanicul trebuie sa duca trenul cu pasageri sau marfa in bune conditiuni la destinatie.
daca nu oprea automotorul il izbea pe ala, strica si motorul, mai producea panica, unele contuzii sau rani mai grave pasagerilor, poate murea unu din masina, intirzieri pe linie care se rasfringeau si asupra altor trenuri.

Nu cred ca daca trenul e mai mare nu trebuie oprit, daca exista conditiile necesare pentru oprire.
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Mar Apr 13, 2010 1:40 pm

Soferul probabil a fost surprins de inchiderea barierei,chiar intre maina si remorca, miscand si bariera,talonand-o astfel; dupa talonarea ei, la semnalul de avarie se aprinde lumina rosie,semnalizand astfel avaria la bariera,si de aceea mecanicul a putut lua masuri de evitare, el in prealabil oprind la semnalul de avarie,apoi si-a continuat mersul cu 20km/h pina la pasaj,unde seful de tren a coborat si a ridicat bariera,aducand-o inapoi in pozitia "deschis"; dupa aceasta trenul si-a continuat mersul cu viteza stabilita. :roll:
060 DA
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat