Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Sâm Oct 24, 2009 8:45 pm

Am ajuns vai de capul nostru, daca se intampla asata acum cand nu sunt - 20 de grade fara, apoi la iarna, trebuie sa ne luam la noi vinciurile,caci sigur vor fi de astea intrun numar mai mare :roll: :!: :!: :!:
060 DA
Avatar utilizator
Cristy
Mesaje: 79
Membru din: Dum Aug 30, 2009 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de Cristy » Dum Oct 25, 2009 11:05 am

si totusi nu a deraiat trenul? :x :x
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Dum Oct 25, 2009 10:58 pm

Respectivul tren a ramas pe sine? Intreb pentru ca n-am auzit de vre-o deraiere acolo
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Lun Oct 26, 2009 5:44 am

Probabil mecanicul nu a stiut nimic,poate nici acum nu stie peste ce a trecut.
Si nu cred ca a luat din plin asta,de pe masina ar fi simtit si ar fi reactionat.
Singura explicatie ar fi ca s-a desprins sub vagoane.
Ultima oară modificat Mie Oct 28, 2009 8:37 am de către ionutz72, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
delly
Mesaje: 54
Membru din: Vin Ian 16, 2009 12:00 am
Localitate: Aiud
Contact:

Mesaj de delly » Lun Oct 26, 2009 8:31 am

Daca nu se intrerupea continuitatea, era posibila o tragedie?
[Link Removed for Guests]
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Lun Oct 26, 2009 11:37 am

Singura explicatie ca nu a deraiat nimic care-mi vine in minte e ca a fost o locomotiva izolata si toata traznaia s-a petrecut la trecerea boghiului din spate.
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Lun Oct 26, 2009 7:06 pm

shoppy scrie:Singura explicatie ca nu a deraiat nimic care-mi vine in minte e ca a fost o locomotiva izolata si toata traznaia s-a petrecut la trecerea boghiului din spate.
Am zis ca a fost dupa un rapid...
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Lun Oct 26, 2009 7:52 pm

Inertia osiilor a facut ca acestea sa mearga inainte, sarind peste acele denivelari. Daca nu exista forte laterale, nu are de ce sa deraieze.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Oct 27, 2009 12:03 am

Salut,

Ice-ul a mers cu bandajul spart pana la primu macaz, fara sa deraieze, deci si eu zic ca e plauzibil sa treaca fara sa deraieze pe asa ceva, in conditiile de care spune si @dave mai sus.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
cosmin78
Mesaje: 5790
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mar Oct 27, 2009 1:59 am

daca nu se intrerupea continuitatea,inchipuiti-va dezastrul la urmatorul tren...in cazul acestei intreruperi,semnalul ce acopera tronsonul a trecut imediat pe rosu,nu? :roll:

ca sa se rupa in halul asta cred ca este nevoie de o denivelare foarte mare intre traversele alaturate,unde elasticitatea sinei nu este sufiecienta...sina aia parca ar fi din fonta :-P
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Mar Oct 27, 2009 7:18 am

cosmin78 scrie:daca nu se intrerupea continuitatea,inchipuiti-va dezastrul la urmatorul tren...in cazul acestei intreruperi,semnalul ce acopera tronsonul a trecut imediat pe rosu,nu? :roll:
Da,rosu,plus ca semnalizeaza in statia care este controlata ca fiind ocupata de tren. Evident ca e deranjament cand sti ca nu ai tren acolo.
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Mar Oct 27, 2009 10:36 am

Mai degrba este probabil sa fi cedat dupa ce a trecut ultimul boghiu sau vagon al trenuui, altfel nu avea nici o sansa sa treaca peste asa ceva trenul ( exclus locomotiva ); este simplu distanta este mult prea mare ca sa poata rula pe sina, au fost cazuri cand a cazut osia de pe sina la o portiune care avea abaterea mai mica ( aici nici nu este abatere de la ecartament este lipsa ciupercii), practic zici ca ar fi rulat din inertie peste portiunea rupta orizontal, insa nu pe o distanta asa de mare, plus la cum arat portiunile rupte vertical nu cred ca nu ar fi agatat vreuna in rulajul rotii peste acele denivelari, una este sa ai trei "puncte asa zis fixe pe sina "( cum e in cazul ICE ) si alta e sa ai doua roti pe sina si celelalte doua "zburand", nu se vede clar ,insa probabil pe bucatile rupte orizontal se vede clar daca a rulat peste ele roata/rotile vreunui vagon :!: oricum este destul de ingrijorator evenimentul. Si inca ceva ionut poatesa confirme daca sina nu crapa vertical exista continuitate electrica si atunci nu ar fi aparut deranjamentul, asa ca... imaginativa va rog un scenariu sumbru :-(
060 DA
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Oct 27, 2009 11:18 am

La Ice obanda nu a fost dreapta ca la rotile noastre cu bandaj, ci in forma de U intors (cum sunt rotile locomotivelor de ingusta de la Busteni) in care erau introdusi acei elastomeri. Dupa rupere elastomerii au zburat care-ncotro si acel spatiu a ramas liber, deci a avut pe ce sa ruleze.
Avatar utilizator
ionutz72
Mesaje: 144
Membru din: Lun Iul 06, 2009 12:00 am
Localitate: Prin zona..
Contact:

Mesaj de ionutz72 » Mar Oct 27, 2009 3:23 pm

...
Ultima oară modificat Mie Oct 28, 2009 3:09 pm de către ionutz72, modificat de 4 ori în total.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mar Oct 27, 2009 4:57 pm

Sunt sigur ca la viteza cu care se circula pe la noi, pasagerii au simtit probabil niste vibratii mai puternice ca si cum ar fi trecut peste vreun macaz mai vechi... :-D
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat