Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
FAGARAS
Mesaje: 63
Membru din: Mar Dec 02, 2008 12:00 am
Localitate: GOVORA BAI
Contact:

Mesaj de FAGARAS » Joi Oct 08, 2009 1:00 pm

ma tot gindeam avind in vedere circulatia pe valea prahovei a trenuriileor de ce nu se deviaza un tren sau doau de lung parcurs si pe celelalte vai Oltului si Jiului lasind mai libera linia pina la noi prevederi
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Oct 08, 2009 2:47 pm

FAGARAS scrie:ma tot gindeam avind in vedere circulatia pe valea prahovei a trenuriileor de ce nu se deviaza un tren sau doau de lung parcurs si pe celelalte vai Oltului si Jiului lasind mai libera linia pina la noi prevederi
Buna intrebare.

Cred ca nici valea Oltului nu e prea buna, plus ca e diesel.
Valea Jiului nu stiu ce sa spun, o fi plina de trenuri de marfa, plus ca aveau probleme cu semnalizarea furata de tigani si erau mereu intirzieri.Nu mai stiu cum e acuma.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Oct 08, 2009 3:36 pm

Iar pe Herculane sunt lucrari la tunele si malul Dunarii :-D .
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Joi Oct 08, 2009 3:37 pm

Ce mai vedem la CFR? Programul rabla :lol:
Jurnalul aradean scrie:Programul rabla la trenuri
ARAD - Program ca la maşini pentru vagoanele de tren. Aceasta pare a fi propunerea lui Valer Blidar, patronul firmei Astra Vagoane Arad.
Astra Vagoane Arad, rabla, Arad, programAră’deanul vrea s㒠propun㒠Guvernului s㒠iniţieze programul „Rabla” şi la vagoanele de că’lă’tori, fiind de pă’rere că’, decât s㒠se investeasc㒠bani în modernizarea vagoanelor vechi, mai bine acestea ar fi înlocuite cu unele noi. Blidar propune ca vagoanele de peste 40 de ani s㒠fie vândute la fier vechi, iar cu banii, CFR s㒠plă’teasc㒠avans pentru vagoane noi fă’cute de Astra, la preţuri fă’r㒠concurenţ㒠(500.000 de euro/bucata).

în fapt, ofertele celor de la Astra Vagoane Că’lă’tori s-au dovedit a fi pe gustul preşedintelui Traian Bă’sescu, în ultima sa vizit㒠la Arad. Atunci, firma a prezentat planurile sale de viitor: vagoane de tramvai şi vagoane de tren, fabricate la Arad, la preţuri mult mai mici decât cele existente pe piaţa internaţională’. Primul om al statului spunea atunci c㒠vor exista cu siguranţ㒠multe municipalită’ţi care vor fi interesate s㒠cumpere tramvaie de la Arad
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
FAGARAS
Mesaje: 63
Membru din: Mar Dec 02, 2008 12:00 am
Localitate: GOVORA BAI
Contact:

22

Mesaj de FAGARAS » Vin Oct 09, 2009 11:22 am

chiar dcaa e tractiune disel linia este buna si apii rapidul buc Rm valcea merge cu tractiune disel pe magistrala 900 valea prahovei este foarte circulata si pe cea a oltului nu prea se circula eu as fi de parere ca un accelerat sa fie pus pe ruta Valea Oltului cel mai bine ar fi cel de noapte oradea bucursti sau acc Satu mare Bucuresti lasind cele care vinn de pe magistrala 400 +r 370 sa mearga pe Valea Prahovei

Vedeti ce s a intimplat la Comarnic 4 ore in gara fara nici o explicatie
Avatar utilizator
delly
Mesaje: 54
Membru din: Vin Ian 16, 2009 12:00 am
Localitate: Aiud
Contact:

Mesaj de delly » Vin Oct 09, 2009 11:42 am

Pai a fost 335-ul (Bucuresti -Pitesti- Piatra Olt - Copsa Mica - Cluj) pina acu citiva ani, si te cam saturai de mers. Da-ti seama ca de la Satu Mare ai face aproape o zi pina la Bucuresti. Si mai sunt si vreo 3 rebrusari. 335-ul era bun pentru faptul ca aveai legatura directa cu orase precum Sibiu, Rm. Vilcea, Slatina si Pitesti. Dar daca vrei sa mergi la Bucuresti...
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Oct 09, 2009 1:25 pm

A fost pana acum cativa ani ceva de genul: un accelerat pleca din Cluj pe valea Jiului, unul pe valea Oltului si unul de la Satu Mare la Bucuresti, prin Brasov. Toate 3 plecau pe la 9-10, dar cel prin Brasov ajungea cu mult inainte, asa ca a ramas acum doar acela :grin:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
FAGARAS
Mesaje: 63
Membru din: Mar Dec 02, 2008 12:00 am
Localitate: GOVORA BAI
Contact:

323

Mesaj de FAGARAS » Vin Oct 09, 2009 2:07 pm

eu ma refeream numai la trenuriile de noapte pt ca este foarte multa circulatie pe Brasov Bucuresti dimineata

iata o propunere



acc 1644 parcurs normal siculeni apoi 501+500
acc 1642 parcurs normal
acc 1742 parcurs normal copsa mica 208+200+201+900 asfel se elimina trenul acc 1927
acc 1632 traseu normal teius simeria ramura tren acc 1822 de la arad si impreuna la bucuresti
r 370 parcurs normal


pe timp de zi se circula cu autocarul dar insa pe timp de noapte este foarte bun pt cineva care vrea sa ajunga la bucuresti in plus au si vagoane de dormit
paall

Mesaj de paall » Vin Oct 09, 2009 2:30 pm

Nu ai cum sa deviezi un tren care a circulat atatia ani pe o anumita ruta sa-l bagi pe Valea.Oltului din mai multe motive :

- costul biletelor se mareste datorita numarului de kilometri in plus pe care trenul ai parcurge pe noul traseu sa zicem pe V.oltului.
- Timpi de parcurs vor fi mai mari pentru ca trebuie sa rebruseze , sa schimbe locomotiva.

Solutia cea mai buna pentru Valea.Prahovei pana la finalizarea lucrarilor de pe coridorul IV ar fi sa circule cu 2 trenuri la interval de 10-15 minute cum ar fi :

A 1643 Buc.Nord-Brasov-Siculeni-Sighetul.Marmatiei apoi in spatele lui la 10-13 min sa vina A 1741 Buc.Nord-Brasov-Cluj-Oradea-Satu.Mare.

A 1631 Constanta-Buc.Nord-Brasov-Cluj-Oradea apoi in spatele lui la 10-13 min sa vina A 1641 Buc.Nord-Brasov-Siceuleni-Baia.Mare = astfel un tren serveste zona SF.gheorghe-Siculeni-Deda-Baia.Mare si celalalt zona Sighisoara-Teius-Cluj.Napoca.

Pentru navetisiti Buc.Nord-Pl.Vest-Floresti.Prahova-Campina ar putea circula trenuri mai dese formate din 3-4 etajate la rang de P sau Acc.

Ar mai fi si cu 827 fostul Buc-Sibiu actualmente Buc-Brasov ar putea sa-i bage Rapidului 346 grupa de vagoane Buc.Nord-Brasov ca tot e trenul asta scurt iar pe 827 sa-l bage Buc-Sibiu prin Rosiori-Caracal-R.Vlacea-Podu.Olt. R 346 Buc.Nord-Brasov-Wien ar putea sa plece intre 15:45 - 16:15 o ora numai buna pentru calatori care il folosesc pe R 827.

In perioada iernii si a vacantei sa nu mai bage Trenuri rapide sumplimentare la anumite ore sa bage in fata sau in spatele lui 1746 Satu.Mare-Buc.Nord tren A Brasov-Buc.Nord la fel si cu 12622 Timsioara-Buc.Nord sa bage in fata lui cu 10-12 min un A bRASOV-BUC.nORD ca oricum ala de anul trecut R 11832 era full doar in week-end iar in timpul saptamanii pentru navetisti.

Solutii sunt multe dar nu se vrea. CFR prefera sa aiba trenuri care sa plece la fiecare ora la si 30 min spre Brasov care ajunge chiar si 30-90 min zilnic/tren la Brasov si invers din cauza la unele calculele pe care mai mari CFR-ului (ohoo si cati sunt ) le fac cu gandul la ziua de leafa.
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Oct 09, 2009 7:43 pm

Ce mai vede romanu' la CFR? Ca intr-o zi trenurile au acumulat 3 zile de intarziere :-D

P.S. Am auzit-o la un post de stiri in trecere cand am ajuns acasa, apropo ziua inca nu e gata :lol:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Lun Oct 19, 2009 1:07 am

Cea mai noua schema de vopsire de la CFR a vazut-o cineva ? Daca nu poftiti :

[Link Removed for Guests]

:evil:
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Oct 19, 2009 7:57 am

Laser frate schema aia de vopsire, am mai vazut si prin Timisoara Nord ceva asemanator, insa era mai slaba, poligoanele erau mai mari si prin urmare combinatiile mai putine.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Lun Oct 19, 2009 11:42 am

Pentru zugravii care pun polistiren pe blocurile din sectorul 1, asta se cheama design modern, ce stiti voi.
Reactia colegilor din birou: hahaha, tetris!
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Oct 19, 2009 4:37 pm

Tot al reviziei Braşov:

Imagine
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Lun Oct 19, 2009 5:41 pm

nu e 20-55 001 ?
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”