Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Mie Aug 05, 2009 10:01 am

Apropo de "ce am mai vazut", acum 2 saptamani in zona Saligny am vazut un ren de marfa in miscare, cu cateva zeci de vagoane tip Eacs gri; interesant mi s-a parut faptul ca la fiecare cca 10 vagoane statea cate un agent de paza echipat si inarmat ca in filme. Si mai interesant era ca nu stateau cocotati pe vagoane, ci intre vagoane, cu un picior pe un vagon si cu celalalt picior pe celalalt vagon. Oare cat timp puteau sa stea in pozitia aia? Asta e o procedura standard de a pazi trenurile mai "pretioase"?
paall

Mesaj de paall » Mie Aug 05, 2009 11:04 am

Aceasi treaba am vazut si eu la niste trenuri de marfa care tranzitau Ploiestiul in special marfarele cu fier vechi chiar daca vagoanele erau acoperite cu un fel de plasa de sarma groasa.

In pozitia aia de care spui tu nu sta decat atunci cand tranziteaza vreo gara mai importanta ( stiti si voi motivele )
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Aug 05, 2009 11:06 am

Da, am vazut si eu aceasta practica in Dobrogea, se pare ca acolo lista metalelor pretioase s-a pricopsit cu inca unul, fierul vechi.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Aug 06, 2009 4:32 pm

buna baieti,

na, ca a ajuns si 1116 022 in Romania; ma intreb daca au primit autorizatie de la AFER deja (ca exemplu, cele 6 232 ex DB-Schenker de la Logistic, filiala DB in RO inca n-au).
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Joi Aug 06, 2009 5:05 pm

189 CTV din cite am inteles e deja pus la treaba, Dispo Taurusul cu pachet balcanic stiu ca era autorizat...Rail Cargo Austria cred ca e autorizata....asa ca... :lol:
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Aug 06, 2009 5:14 pm

pai si 219 si 232 de la Logistic circula cu... autorizatii provizorii, cursa pe cursa :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Joi Aug 06, 2009 7:38 pm

circula ? pe unde ? 219 din cite stiu nu cred ca a avut RG inainte de a fi retrimis in "patria-mama"....232 daca am vazut bine pe un forum german a avut RG....sincer prefer 060-DA in comparatie cu Ludmilla !!!...de U-Boot-uri sper sa supravietuiasca cit mai mult !!!
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Aug 06, 2009 7:44 pm

la 219 oricata RG i-ai face, tot o masina prost gandita si prost executata ramane... de aceea s-a si casat in D, cu toate ca primise motoare si cutii noi.

232 au venit toate cu RG, cutie "antivandalizata" 2K 2Schicht, ca pentru romania.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Joi Aug 06, 2009 7:54 pm

"232 au venit toate cu RG, cutie "antivandalizata" 2K 2Schicht, ca pentru romania"
ce inseamna asta "cutie "antivandalizata" 2K 2Schicht" ???
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Joi Aug 06, 2009 8:02 pm

189 CTV din cite am inteles e deja pus la treaba, Dispo Taurusul cu pachet balcanic stiu ca era autorizat...Rail Cargo Austria cred ca e autorizata....asa ca...
Nu-i pus la treaba niciun 189 CTV. N-au mecanici autorizati inca pe asa ceva. De cateva zile sunt venite abia.

RailCargo e autorizata si are si mecanici autorizati. Taurus in Romania e agrementat ( nu autorizat) inca din 2002, cand a venit cel care a facut probe cu sprijinul CFR Marfa.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Aug 06, 2009 8:22 pm

buna Florin,

"cutie antivandalizata" inseamna ca a primit pachetul special pentru folosire in zone grele:

- geamuri cu film securizant anti-proiectile mici (pietre) la exterior
- vopsea in sistem poliuretanic 2k cu aditivi speciali
- lac de protectie 2k (2 componente) in 2 straturi anti grafitti peste vopsea

masinile echipate cu asemenea lac (uneori apare si pe autobuze urbane) au exteriorul semilucios si usor "peau d'orange".
toate cele bune,
HR
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Aug 06, 2009 10:15 pm

Din cate am inteles, CTV ar face un terminal de containere pe la Arad / Timisoara, si isi instalau un pod rulant, dar baietii romanasi care au turnat betonul, bineinteles ca l-au turnat stramb, si nemtii nu vor sa instaleze macaraua...
kelo1
Mesaje: 94
Membru din: Joi Iul 23, 2009 12:00 am
Localitate: Baia Mare
Contact:

Mesaj de kelo1 » Vin Aug 07, 2009 12:50 pm

Apropo de CFR parerea me e ca orice locomotiva mai ales de epoca 5 poate fi CFRizata , in momentul de fata CFR e o companie feroviara in prag de faliment incapabila de a moderniza locomotivele si linia dar totusi mai frumos ar fi sa se vopseasca in sigla CFR locomotivve precum Taurus sau Hercules sa se fac cum ar trebui sa fie CFR ul daca ei nu or sa reuseasca curand macar sa reusiti voi sa o modernizati.
Avatar utilizator
Sie
Mesaje: 11
Membru din: Joi Mai 21, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Sie » Vin Aug 07, 2009 1:17 pm

Nu-i pus la treaba niciun 189 CTV. N-au mecanici autorizati inca pe asa ceva. De cateva zile sunt venite abia.

RailCargo e autorizata si are si mecanici autorizati. Taurus in Romania e agrementat ( nu autorizat) inca din 2002, cand a venit cel care a facut probe cu sprijinul CFR Marfa.
[/quote]


Te afli intr-o regretabila eroare: CTV are mecanici autorizati de AFER si nu unul, ci 8 plus un instructor; acestia au fost scolarizati si autorizati inca din iunie in Germania, unde a participat si AFER si CENAFER. Si da, CTV circula incepand de luni 03.08 non-stop. 700 nu a prins inca vreo intrare in depou, iar 701 s-a aflat ptr. scurt timp in dep. Buzau, dar nici nu au nevoie de depou, ptr. ca nu trebuie sa faca revizii de acoperis sau proces tehnologic ca locomotivele romanesti - revizia se face la 100.000 km interval.
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Vin Aug 07, 2009 5:32 pm

Imi cer scuze daca am gresit. Insa la data cand am vorbit cu cineva din CENAFER, autorizarile erau de-abia la inceput, deci nu existau inca mecanicii autorizati. Probabil ca intr-un fel sunt in urma cu evenimentele.

Daca e cum spui, astept cu nerabdare sa vad locomotivele la drum :)
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat