Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
djflavio
Mesaje: 172
Membru din: Dum Feb 24, 2008 12:00 am
Localitate: Boldesti-Scaieni
Contact:

Mesaj de djflavio » Lun Mai 04, 2009 8:10 pm

A observat cineva cu ce vagoane defileaza P3007 mai nou? L-am vazut in gara la Ploiesti vest saptamana trecuta dar n-am avut cu ce sa-i fac poza; ramasesem tablou... Nu ma gandeam ca o sa vad etajatele modernizate la trenuri personale... 8O
paall

Mesaj de paall » Lun Mai 04, 2009 10:22 pm

3009 pe Buc.Nord - Brasov si 3004 pe retur nu 3007 !!! iar pe Moldova e doar 5005 Buc.Nord - Marasesti si 5006 Marasesti - Buc.Bas.
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Mar Mai 05, 2009 8:39 am

djflavio scrie:A observat cineva cu ce vagoane defileaza P3007 mai nou? L-am vazut in gara la Ploiesti vest saptamana trecuta dar n-am avut cu ce sa-i fac poza; ramasesem tablou... Nu ma gandeam ca o sa vad etajatele modernizate la trenuri personale... 8O
Nu este,si nu va fi singurul tren care va avea /are in componenta astfel de vagoane, la Iasi ,de doua saptamani aproape, sa experimenat cu 2 perechi de personale, aceste vagoane( seriile 26-16 si 36-16),si totul a fost OK, nu au fost distrugeri.. :mrgreen: , de fapt cam toate vagoanele modernizate vor ajunge pe astfel de trenuri,insa se asteapa sosirea vagoanelor modernizate (alea rosii) de la Pascani, si unde se mai modernizeaza ele :D
060 DA
Avatar utilizator
djflavio
Mesaje: 172
Membru din: Dum Feb 24, 2008 12:00 am
Localitate: Boldesti-Scaieni
Contact:

Mesaj de djflavio » Mar Mai 05, 2009 6:51 pm

Da, 3009, am gresit la scriere... De fapt puteam verifica ora la care l-am vazut, nici vorba de 3007 la ora aia.. :oops:

Doar imi aduc aminte cand am mers in urma cu vreun an cu R832, nu era gara unde se nu se gaseasca cel putin 3-4insi care sa traga violent de usi; pur si simplu senzorul de atingere era prea complicat pentru ei... Nu ne mai ramane decat sa speram ca ne-am civilizat peste noapte...
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Mai 06, 2009 11:22 am

Florin Tuica scrie:Mai si alte poze cu macazele respective, m-ai facut curios fiindca mie mi se par ca sunt de viteza sporita in abatere, mi se par mai lungi decat cele de 30km/h!!!
Salut,

o sa verific sa vad daca ma si alte poze,
din pacate nu cred ca macazele sunt de viteza sporita in abatere, nici macar de 60-90 pe abatuta.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Mai 13, 2009 8:16 am

Duminica 10 mai 2009 am executat deplasari pe liniile sudului, Rosiori Est - Zimnicea, Rosiori est -Turnu Magurele si Caracal-Corabia.

unde mai sint statii e plin de vagoane abandonate sau poate ,,conservate"Falsuri, Ucsuri, R-uri pe 2 si 4 osii, E uri, Zeturi chiar si cite un Gags. gagsuri multe se taie in Rosiori Nord la capatul spre Bucuresti.
In caracal am vazut 2 Dimitrovuri intr-un tren de Piatra Olt.
In Craiova erau 3 Dimitrovuri intr-un convoi de vagoane 21-47 defecte si 3 vagoane de bagaj (D) posibil si posta pe liniile de marfa.
Nu am putut sa le pozez pt ca eram in vagon etajat modernizat si n-am putut deschide usile.

Pozele vor urma.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Mai 13, 2009 7:08 pm

buna,

de cand cu vagoanele integral climatizate viata e dura pentru fotografii trenulisti ;)

mai exista Gags-uri CFR? n-am mai vazut in trenuri de 10 ani de zile!

inca ceva... unde se fabricau Gags-urile? cele pentru DR (Ost) veneau din Yugoslavia si se pare si din Romania... poate MEVA? :roll:
toate cele bune,
HR
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Mai 14, 2009 1:19 pm

Mai exista doar prin diferite gari pe post de ajutor social pentru romulani.
O sa verific documentatia ca sa vad unde au fost produse.
Avatar utilizator
d0ru_b
Mesaje: 364
Membru din: Dum Noi 09, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj-N / Lugoj
Contact:

Mesaj de d0ru_b » Joi Mai 14, 2009 8:30 pm

veneam azi dinspre centru clujului prin gruia catre pasajul la nivel cu cf de la taietura turcului (sry pt cei care nu sunt din cj, e undeva la periferie) si cand ajung la pasaj... bariera jos si o garnitura de vreo 10 (cred) vag ca si cel din imagine care stationa frumos chiar pe pasaj... am inchis motoru si am scos telefonu ca era rost de poze interesante mai ales ca vagoanele erau tare simpatice. iata cam ce a iesit :

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

nenea mecanicu' chiar a fost simpatic si mi/a facut din mana vazand ca ma chinui sa fac poze cu locomotiva lui, care mergea incet incet spre disperarea soferilor catre gara cluj...
<a href="%E2%80%9Dhttp://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8370%E2%80%9D"></a>Imagine
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Mai 15, 2009 1:28 pm

Expeditia la Turnu Magurele.
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Sâm Mai 16, 2009 5:38 pm

Salut!

Gags au fost fabricate la Arad. La MEVA sa faceau doar vagoane pe 2 osii.
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Mai 19, 2009 7:49 am

shoppy scrie: Aporpo de vagoanele Gags, au fost construite la UV Arad si la Romvag Caracal.
De ce s-a renuntat la Gags?
Mi se pare mie sau alte administratii inca folosesc Gags, ca mai vad prin unele marfare?
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mai 19, 2009 8:56 am

Dicutiile despre pod pot continua [Local Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Mai 20, 2009 12:35 pm

Pai Gags a fost un fel de struto-camila, un vagon pentru marfuri caracterizate de volum mare si greutate mica dotat cu guri de incarcare si clape de descarcare cereale, constructia lor incetand in '78.
Transportul cerealelor a fost preluat de Uagps, iar pentru marfurile voluminoase au ramas colegii Ggs si Gbs/Gbgs, eliberati si ei de transportul cerealelor. In final s-au introdus vagoanele Gas care se spune ca sunt Gags modernizate, defapt, dupa cum arata, se pare ca au luat un sasiu de Gags, o cutie de Gbs, au mai pus niste usi, si a iesit un Gas. Concomitent a venit o alta lovitura, si anume introducerea vagoanelor din seria H pentru transportul incarcaturilor cu volum mare si greutate mica.
Si asa Gags au disparut.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4926
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Iun 03, 2009 10:24 pm

Ieri, intre 2 reprize de ploaie, podul feroviar si rutier de la Cosmesti, Galati.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Podul dateaza din 1921-1924
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat