Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
In perioada 10-15 decembrie 2018, forumul poate sa functioneze cu intreruperi, se face upgrade.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
mureseanu_976
Mesaje: 117
Membru din: Sâm Mar 29, 2008 12:00 am
Localitate: Tirgu-Mures
Contact:

Mesaj de mureseanu_976 » Dum Apr 19, 2009 4:59 pm

Dr2005 scrie:
paall scrie:iar acum vag de IC seria 21-70 !!!
21-70 nu au circulat niciodat㒠pe IC...
Ba chiar ca au circulat pe IC 581 si 584 in 2007 (in plin sezon estival) si inca putin in 2008,dupa care au fost retrogradate la rang de Rapid :wink:



Culmea-i ca vagoanele acestea pot circula in trafic international,dar "chefereul" (cum zicea Dr2005 pe undeva) a trimis vagoane 21-86 (inapte RIC) pe Ister si Pannonia :-D
Ultima oară modificat Dum Apr 19, 2009 7:23 pm de către mureseanu_976, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Apr 19, 2009 5:32 pm

...ca sa nu mai zic ca doua 21-86 de la "Pannonia" au fost trimise de partea maghiara cu un IC la Wien Westbf. din greseala, ca nimanui nu i-a dat prin cap ca sunt vagoane de 50 fara RIC!

povestea asta se intampla pe la jumatea lui 2008, un amic bun a vazut cele doua AVA salon in gara, cu usile sigilate cu banda autocolanta rosie-alba si "reci"...

din cate stiu, ar fi trebuit ca 21-86 sa fie 61 cu RIC si 21-76 fara, insa in afara de 10-90 nici un alt vagon din prima serie de albastre nu a primit convertizor static cu 4 tensiuni! ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Apr 28, 2009 10:49 am

Ce mai vedem prin gara din Cluj,

un vagon 20-49 "nou noutz":

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

mi-a atras atentia grila cromata.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Apr 29, 2009 4:45 am

o, Doamne!

seamana cu grilele care se pun la noi prin bai si bucatarii, la aerisire... si pesemne ca baietii de la SIRV tocmai asta au si folosit "ca da bine" ;)
toate cele bune,
HR
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mie Apr 29, 2009 10:42 am

O fi lafel ca la "kit-urile" de crom care si le pun toti smecherii pe la numar si faruri, ca sa se trezeasca dupa o luna ca e doar plastic suflat cu aluminiu :-D .
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Apr 29, 2009 4:33 pm

nu chiar, shoppy, aici e mai mult ca sigur metal, insa chiar seamana cu grilele de aerisire de la bai si pesemne ca daca le masoara cineva le voi cauta - si gasi - prin cataloagele fabricantilor ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Mai 01, 2009 10:29 pm

Tot pe la CFR mai vedem ca se pregatesc macaze noi, cu traverse de beton,
din pacate cred ca se pregatesc de mult timp si cred ca o sa mai dureze:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Pozele sunt facute in Unirea Gara, sunt cam 10 macaze. Probabil ca vor fi inlocuite cele de pe liniile principale, caci sunt cam terminate, multe dintre ele blocate pe direct.

Iata iesirea din gara, spre Teius:

[Link Removed for Guests]

Aceleasi macaze le-am vazut si in Valea Florilor.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Sâm Mai 02, 2009 12:05 am

Mai si alte poze cu macazele respective, m-ai facut curios fiindca mie mi se par ca sunt de viteza sporita in abatere, mi se par mai lungi decat cele de 30km/h!!!
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Mai 03, 2009 6:10 pm

hmmmm... cred ca va mai trece ceva apa pe Tisza pana o sa apara la CFR macaze care se pot "ataca" cu 200km/h direct si cu 160km/h pe abatere! :)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Dum Mai 03, 2009 11:42 pm

Este adevarat pana la 160-200km peste aparatele de cale mai este cale lunga dar de 60/90km/ora in abatere si sunt cateva mai ales pe Bucuresti-Campina!
"Toate pantografele sus!"
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Mai 03, 2009 11:46 pm

buna Florin,

asta asa este si cred dealtfel ca sunt singurele din Romania... ma intreb cum sunt (sau vor fi) cele de pe Bucuresti-Constanta...
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Lun Mai 04, 2009 8:35 am

La Peris de exemplu linia directa pentru trenurile care nu oporesc acolo ( A , R EN , I , IC ) este linia 2 care nu are nici peron dar de foarte mult timp cam 80% sa nu zic 100% aceste trenuri care daca nu depasesc vrun personal in Peris intra cu viteza la linia 1 si traverseaza gara Peris fara oprire. Nu mai zic chiar daca linia este noua si buna tot te misca de pe scaun can intra de pe firul 1 ( linia 2 in Gara Peris ) pe linia 1 ( linia 1 in Gara Peris ) si apoi dupa ce trece de gara revine inapoi pe firul 1 Bucuresti-Ploiesti. Nu stiu pentru ce viteza sunt macazele de la Peris dar dupa mine cred ca trenul in zona aia are mai mult de 80-85 km/h.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1871
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Mai 04, 2009 9:43 am

Florinn scrie:Tot pe la CFR mai vedem ca se pregatesc macaze noi, cu traverse de beton,
din pacate cred ca se pregatesc de mult timp si cred ca o sa mai dureze:
Totusi traversele de beton la macaze erau deja in uz in anul 2006, cind le-am gasit pe linia Ciceu -Adjud, in statia Mihaileni.
[Link Removed for Guests]
_____________________

Pentru viteza sporita in abatere nu este nevoie de o reconfigurare a geometriei liniilor, directa respectiv abatuta?
Daca nu ma insel la noi intrarea in abatere se face sub alt unghi care implica reducerea vitezei.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5043
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Mai 04, 2009 12:40 pm

Incepand cu data de 01.05.2009 s-a introdus in circulatie trenul accelerat de la REGIO TRANS 14032/14035 pe ruta Brasov - Ploiesti - Iasi si Iasi - Ploiesti - Brasov.

Plecare Brasov 06.25 sosire Iasi 14.44
Plecare Iasi 15.15 sosire Brasov 00.08.

La Ploiesti Vest se combina cu grupa de la Constanta.

Iasi-Brasov:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1871
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Mai 04, 2009 12:51 pm

Planuieste cumva Regiotrans sa isi extinda activitatea si pe liniile disponibile din zona Iasilor?
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”