Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
d0ru_b
Mesaje: 364
Membru din: Dum Noi 09, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj-N / Lugoj
Contact:

Mesaj de d0ru_b » Sâm Ian 03, 2009 12:17 pm

Dr2005 scrie:
Imagine
Cand vad vulturul ala ma apuca rasul... astia au ramas in pana de idei si au pictat ce le/a venit in minte sau s/au uitat prea mult la sculi si mulder si au ramas marcati de emblema fbi (parca apar si dungile de la drapel pe emblema :) ). oricum arata a Logan tunat. Hai recunosteti ca v/ati dori un Tillig mic cam asa :)
cosmin78
Mesaje: 5822
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Ian 03, 2009 12:42 pm

locomotiva asta impreuna cu GM-ul...probabil au fost facute sa rupa gura targului? :-P
Cosmin
[Link Removed for Guests]
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Sâm Ian 03, 2009 7:11 pm

d0ru_b scrie:
Dr2005 scrie:

Cand vad vulturul ala ma apuca rasul... astia au ramas in pana de idei si au pictat ce le/a venit in minte sau s/au uitat prea mult la sculi si mulder si au ramas marcati de emblema fbi (parca apar si dungile de la drapel pe emblema :) ). oricum arata a Logan tunat. Hai recunosteti ca v/ati dori un Tilling mic cam asa :)
Visam cu ochii deschisi,o minima interventie la frontalul cabinei si hublourile laterale si.....gata EA-ul la 1:87 :-P
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Ian 06, 2009 2:36 pm

Discutiile despre EA-ul softronic au fost mutate [Local Link Removed for Guests].
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5007
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Ian 06, 2009 10:43 pm

ce mai filmeaza Stefan Stanescu la CFR:



etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x

personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane
Avatar utilizator
AlexH
Mesaje: 12
Membru din: Dum Dec 28, 2008 12:00 am
Localitate: kansascity/bucuresti
Contact:

Mesaj de AlexH » Mie Ian 07, 2009 1:12 am

Mda, rapidul de Sibiu este unul din 'accidentele' CFR-ului... Din pacate trenul acela are demult vagoane... nepotrivite.
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 137
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Mie Ian 07, 2009 8:47 am

Gam3 scrie:ce mai filmeaza Stefan Stanescu la CFR:



etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x

personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane
Vagoanele 26-16 au mai circulat la rang de rapid acum cativa ani pe R 731/732 Galati - Campina si pe R 832 Brasov - Bucuresti.
Avatar utilizator
djflavio
Mesaje: 176
Membru din: Dum Feb 24, 2008 12:00 am
Localitate: Boldesti-Scaieni
Contact:

Mesaj de djflavio » Mie Ian 07, 2009 10:26 am

Rapidul 11832 (sezonier Brasov-Bucuresti Nord) are tot etajate.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Ian 07, 2009 6:26 pm

R832 e cu etajate de mult, de când s-au scos Desiro-urile de pe el. Să mai adăugăm Âşi R791/2 Buc - Drobeta Tr. Severin Âşi retur, care are etajate de 1 an jumate.

Ca fapt divers Âşi fostul Acc Cluj - Craiova - Buc. Nord a avut etajate vreo 2 săptămâni, după care a venit noul mers Âşi a rămas doar Tg. Jiu (ulterior Deva ?) - BucureÂşti Nord. Deci... etajate pentru drumuri de 13 ore! Nu mă deranjează că-s etajate (parcă Âşi TGV-ul are niÂşte vagoane cu etaj), da' măcar să fie confortabile, nu ca 26/36-16, al căror loc e la personale BucureÂşti-OlteniĂža sau alte rute sub 100 km, nu la rapide de 300-400 km.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mie Ian 07, 2009 6:42 pm

Am scris, acum vre-un an despre o calatorie de-a mea in Italia. Un tren regional 8O , Milano - Roma, un traseu de aprox 400 km era compus din vagoane etajate, cu locomotiva PUSH-PULL. Confortul nu difera de ale noastre etajate reconditionate mult. Singura diferenta este ca aveau 2 monitoare pe vagon, care indicau statiile , data, ora si viteza.
O alta diferenta majora, este ca la viteza (poate era stricat vitezometrul :-D ) intre statii arata si 140-144 km/h.
Altfel aceleasi scaune tapitate cu ceva similar catifelei, WC-ul mic (eu sunt mare :) ) si murdar, fara hartie igienica 8O , deh... Italieni
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Ian 07, 2009 8:29 pm

Da, măcar ale lor mergeau cu 140 km/h, nu făceau 6 ore pe 400 km sau 13 ore pentru 600 km.
paall

Mesaj de paall » Joi Ian 08, 2009 12:11 am

Gam3 scrie:
etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x

personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane
etajate au fost si pe Rapidele de Galati si inca mai sunt, precum si pe R 831 si R 832. 831 a fost si soboalni desiro dar asta doar in vara anului 2006. Primele 5 etajate modernizate care au aparut pe Valea.Prahovei au aparut pe 831/832 care le vremea aceea vag de clasa 1 era un vag salon seria 10-70 sau 10-90.

Personalul cu 13 vag este P 3007 care are 13 vag doar pana la Campina.acolo ultimile 6 vag cu cei 2 nasi separati raman la Campina si pleaca peste vreo 20 min inapoi spre PL.sUD ( rebruseaza ) - Buc.Basarab cu o masina de Ploiesti. Masina de Ploiesti carea pleaca izolata pe la 17:15 si ajunge la 17:45 la Campina asteptand P 3007 sa-i dea ultimile vag ce va copmpune trenul P 3008.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Joi Ian 08, 2009 10:13 am

Nu e o problema 140km/h, la noi cred ca doar Te-urile nu permit 140. Iar acel 144 poate fi o mica inexactitate a vitezometrului, dotata cel mai probabil uzurii bandajelor.
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Joi Ian 08, 2009 11:26 am

As mai adauga si vagoanele din seria 26-26, 26-16 si 36-16 care nu suporta viteze de peste 120 km/h, cat despre TE la peste 100km/h face ca toti dracii
060 DA
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Joi Ian 08, 2009 12:27 pm

MariusM scrie:
Gam3 scrie:ce mai filmeaza Stefan Stanescu la CFR:

etajatele au avansat de la accelerat la rapid (Bucuresti-Sibiu) :x
personalul Bucuresti-Brasov cu 13 vagoane
Vagoanele 26-16 au mai circulat la rang de rapid acum cativa ani pe R 731/732 Galati - Campina si pe R 832 Brasov - Bucuresti.
Daca pana acum ziceam ca mai rau pe un rapid decat sa fie Desiro nu se poate, iata ca la CFR se poate, au bagat etajatele care original erau mai comode inainte de marea spagareala, pardon modernizare :(|)
Le-am vazut in Deva azi noapte in Acc de la Bucuresti, limitat acolo si mi se pare mai dezastru ca un tramvai si mult mai incomode ca personalul Deva-Bucuresti ce pana acum cativa ani era format din etajate. Inca odata pacat ca exista Remar Pascani, era mult mai bine fara :fluierat:
[Link Removed for Guests]
Imagine
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”