Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
paall

Mesaj de paall » Dum Dec 21, 2008 2:11 pm

fantt scrie:cind am mers cu rapidul Dacia, intirzierea a fost datorata exclusiv portiunii romanesti, in special intre Deva si Sighisoara, unde se mergea cu restrictie pe multe portiuni; la unguri si austrieci nu au fost probleme...
Intradevar sunt intarzieri din cauza portiunii Deva-Sighisoara , multe trenuri ajung cu intarzieri de pana la 60 minute la Brasov , si eu care credeam ca aceste intarzieri se datoreaza exclusiv din cauza lucrarilor Predeal-Campina.

...si totusi nu stiu ce sa mai cred, de cand cu greva celor de la MAV R 347 "Dacia" Curtici-Arad-Brasov-Buc.Nord nu mai vine intarziat. Vineri sambata si azi a venit la timp fara nici macar un minut intarziere.

in perioada aceasta Dacia are doar 7 vag :

21-86 , 19-54 , Cuseta , Dormit , restaurant , 21-90 , 21-90.
Avatar utilizator
MariusM
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Pitești
Contact:

Mesaj de MariusM » Dum Dec 21, 2008 5:00 pm

paall scrie:se pare ca sunt noi placutele de la aproape toate trenurile. La Bucuresti , Ploiesti si Brasov am vazut placute noi la toate trenurile. la grupa de Brasov ale trenurilor 1745 si 1621 placutele vag sunt mai speciale , pare a fi lipite cuvintele si nu vopsite cum sunt la alte trenuri. o sa verific.
Si la Pitesti e cam la fel. Sunt placute noi la toate trenurile tiute de Rev. Pitesti. Mai toate sunt pe albastru, cu exceptia celor de la trenurile 9473/9474 si 9009/2851/2856/9472, care sunt negre.
Avatar utilizator
djflavio
Mesaje: 175
Membru din: Dum Feb 24, 2008 12:00 am
Localitate: Boldesti-Scaieni
Contact:

Mesaj de djflavio » Dum Dec 21, 2008 7:34 pm

Stie cineva numerele trenurilor pe care au intrat in circulatie cele doua garnituri "Acvila"?
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Dum Dec 21, 2008 8:45 pm

Iata ce mai vedem

[Link Removed for Guests]
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
paall

Mesaj de paall » Lun Dec 22, 2008 7:41 am

djflavio scrie:Stie cineva numerele trenurilor pe care au intrat in circulatie cele doua garnituri "Acvila"?
deocamdata prima Acvila circula pe Acc Bacau-Pascani-Iasi si retur 1955 - 1956 , cealalta despre care se zvoneste ca va circula pe Bucuresti-Ploiesti inca nu a intrat in servici, cand va intra va face pe acceleratele Bucuresti-Ploiesti.Sud/Vest-Bucuresti.
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Lun Dec 22, 2008 6:40 pm

Astazi 22.12.08 in gara Arad:
R375 Budapesta-Bucuresti (pe timp de greva la MAV):
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

40-0412-3 cu un WG 200 de la CFR Marfa
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Dec 22, 2008 6:42 pm

Oare unde tot plimba astia de la marfa generatorul ala?
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mar Dec 23, 2008 12:29 pm

Poate la garniturile RO-LA :roll:
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Dec 23, 2008 12:35 pm

Pai alea nu mai circula de multa vreme.
Avatar utilizator
FAGARAS
Mesaje: 63
Membru din: Mar Dec 02, 2008 12:00 am
Localitate: GOVORA BAI
Contact:

33

Mesaj de FAGARAS » Mie Dec 24, 2008 11:13 pm

Saracu ' Pannonia ce a ajuns sin 12 vagoane pe timp de vara la numai 3 vagoane vagoanul de dormit nici nu cred ca avea sens avind in vedere ca pe timpul grevei mav mergea de la Arad :
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Vin Dec 26, 2008 4:44 pm

26.12.2008
Trenul international R366 Oradea-Valea lui Mihai-Debrecen:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
Florin Tuica
Mesaje: 328
Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florin Tuica » Vin Dec 26, 2008 8:31 pm

super! deci cu un DA si un MAV de la sachsen facem o garnitura corecta si ne incape si pe o diorama mica :lol:
Ultima oară modificat Vin Dec 26, 2008 8:45 pm de către Florin Tuica, modificat 1 dată în total.
"Toate pantografele sus!"
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Vin Dec 26, 2008 8:41 pm

Florin Tuica scrie:super! deci cu un DA si un MAV de la sachen facem o garnitura corecta si ne incape si pe o diorama mica :lol:
La Sachsen nu-l gasesti pentru ca nu este tip Y , este un 39-80 Bautzen tot din DDR
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Sâm Dec 27, 2008 1:59 pm

26.12.2008
Trenul international R366 Oradea-Valea lui Mihai-Debrecen:
Din cate vad in momentul in care a fost fotografiat , facea manevre. :grin:
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Dec 27, 2008 2:14 pm

cristiCFR scrie:
26.12.2008
Trenul international R366 Oradea-Valea lui Mihai-Debrecen:
Din cate vad in momentul in care a fost fotografiat , facea manevre. :grin:
Da, a fost introdus in grupa tehnica :wink:
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”