Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 31, 2008 9:44 am

Etajatele alea is destul de batrine si la Pascani s-a terminat vopseaua "antirid". :lol:
Vagoanele de marfa inscriptionate "E71 France Wagons" apar periodic si sunt tractate de GFR, nu stiu de ce sunt "acoperite" cu plasa de sirma...poate ca sa nu cada "romulanii" inauntru.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Oct 31, 2008 1:28 pm

Macar de i-ar oprii pe romulani o simpla plasa de sarma.
Respectivele vagoane transporta fier vechi, maruntit mai mult sau mai putin, astfel apare riscul ca bucati de tabla sa fie luate de vant si imprastiate pe cf.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Oct 31, 2008 9:08 pm

Tabla este tot cea veche.... peste ea s-a aruncat chit si s-a revopsit. La unele vagoane o sa vezi ca deja a crapat vopseaua si se vad 4-5 straturi mai vechi.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Noi 03, 2008 12:08 pm

exact asta doream sa scriu si eu, Dragos, insa mi-ai luat-o inainte!

comparat cu TE-urile (DB 13) nu sunt asa de vechi (inceputul anilor 1980) insa ma indoiesc de faptul ca chitul pus cu lopata va tine multa vreme...

de ce oare toate RIC/UIC Z-urile nu sunt deloc chituite si se livreaza de noi gata valurite si vopsite semimat? :D
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Mar Noi 11, 2008 10:52 am

ieri R 792 "Drobeta" a adus la Bucuresti o noua locomotiva seria 47 , este vorba de 91 53 0 477 231.
paall

Mesaj de paall » Joi Noi 13, 2008 2:38 pm

Ieri dupa-amiaza ma aflam in Gara.De.Nord asteptand sa fie tras P 5013 Buc.Nord-Buzau sa ajung la Ploiesti.

la linia 5, R 347 "Dacia" Wien-Bucuresti ( intarziat ) pe la 16:15 s-a retras catre Grivita. la ora 16:25 apare pe tabela plecari al trenul R 346 Bucuresti-Wiena 30 min intarziere iar dupa alte 5 minute se aude anuntul: "Stimati calatori datorita intarzieri trenului Rapid 347 Wiena-Budapesta-Curtici-Arad-Brasov-Ploiesti.Vest-Bucuresti.Nord trenul rapid 346 va pleca cu o intarziere de 30 de minute in directia Ploiesti.Vest-Brasov-Deva-Arad-Curtici-Budapesta-Wiena de la linia 8. Ne cerem scuze si va multumim pentru intelegere"

la 16:53 in timp ce treceam prin dreptul Grivitei cele 2 vagoane cuseta+dormit ale OBB nu mai erau in perechea lui 347. Mai departe merg cu 5013-le si tot asteptam ca pana la Brazi intr-o statie sa tragem pe dreapta sa-i facem loc intarziatului 346 dar nu a fost sa fie. Am plecat din Pl.Triaj la 18:02 si 346 tot nu trecuse. Cele 30 minute programate pentru 346 s-au transformat probabil in 45 sau 60 minute.

Vineri 17 octombrie R 347 a ajuns in Bucuresti.nord la ora 16:20 iar la 3 linii distanta de el era garat si gata de plecare R 346 care nu s-a urnit din loc decat dupa ora 17:10 din cauza numarului mare de calatori aflati la cozi la ghiseele de bilete.

Ce mai vedem pe la CFR ?? vad zilnic trenuri care vin dinspre Brasov cu intarzieri mari. cateva exeple : zilnic R 371 Budapesta-Buc.Nord minim 40 min maxim 65 min , A 1632 Oradea-Buc.Nord-Constanta 10-30 minute iar duminica 40-50 minute, A 1644 Sighetul.Marmatiei-Buc.Nord 10-20 minute iar duminica 60-80 minute.

Iar astazi :( : R 371 - 50 minute,A 1632 90 minute, A 14532 30 minute.
multi calatori exasperati de intarzierile lui 1632 si 371 schimba/returneaza biletele si merg cu particularul care nu are intarzieri decat 5-10 minute doar azi a fost o exceptie.
LE1500KW
Mesaje: 203
Membru din: Mar Iun 26, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LE1500KW » Joi Noi 13, 2008 5:46 pm

@paall, uite aici motivul

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Noi 14, 2008 12:05 am

LE1500KW scrie:@paall, uite aici motivul

[Link Removed for Guests]
O ora jumate intarziere, bineinteles :-D
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Noi 14, 2008 8:26 am

Ieri ma aflam in Gara de Nord in jurul orei 14.00.
P 10302 spre Caransebes are plecarea la 13.58.
Eram in dreptul locomotivei IDM discuta cu mecanicul, apoi s-a uitat la telefon, a spus mecanicului ,,hai sa plecam", acesta porneste ventilatia, motoarele si spune ,,hai" M-am uitat la ceas si eu, toate cele 3 telefoane imi aratau 13.56.
In fine IDM se uita la seful de tren ridica paleta si trenul pleaca.

intre liniile 4-5 sub o tuia niste ,,organe de la CFR" au pus 2 scaune unde stau cit e ziua de lunga diverse ,,presoane" care se uita si fluiera dupa femei si fac diverse remarci la adresa calatorilor si in multe cazuri se iau de cei care pozeaza.
Acolo era cu ei si o femeie care a avut urmatorul dialig cu IDM -ul care pleca la birou:
,,- baa ai dat drumul mai repede la tren
- cine a zis?
- uite papagalul ala care iese pe gaura aia
-da cine zice ca trebuie sa pleci doar cu trenul asta, mai sint si mai tirziu
-hahaha"
(gaura este un ganga spre oras)

Am trecut pe linga IDM in momentul in care inca 3 calatori ii spuneau acestuia ca trenul a plecat cu doua minute mai repede.El impasibil le-a aratat telefonul intrebindu-i relaxat: ,,este si 59?" si a plecat.

Cum este posibil ca un tren sa plece la bunul plac al IDM?Nu mai exista un ceas oficial? ce idee e asta ca nu trebuie sa pleci cu ACEST tren? mergind pe aceasta idee intr-o zi o sa combinam trenul de 16.00 cu cel de 19.00 ca si asa tot acolo ajungi.
Adica 4 calatori ii spun ca nu-i merge bine ceasul + 3 ceasuri la mine in buzunar?
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Noi 14, 2008 10:26 am

Erau vremuri cand un ceas de ceferist sau ceasul garii insemna ceva, acuma cand un circuit banal de ceas costa mai putin decat carcasa in care e pus, ceasurile garilor Cfr sunt in paragina. Asa ca se incepe negocierea, telefonu nasului, telefonu idm. Parca locomotivele au la vitezometru un ceas, dupa care se fac si inregistrarile, si care teoretic e reglat bine, acela de ce nu se foloseste, nu-i e frica mecanicului ca pleaca cu 5 min mai devreme, sau nu face nimeni legatura intre mecanic si sef de tren?

Si e scump sa ai si un ceas si un telefon aratos, sau daca deja ai un jaf de telefon, la ce sa mai tii si un jaf de ceas? Si daca nu ai ceas, iata un motiv in plus de a-ti face de lucru mai des cu telefonul, sa te mai vada lumea. In tarile civilizate nu vezi om fara ceas la mana sau care scoate telefonul ca sa se uite cat e ceasul. Pana la urma, tot o dovada de educatie / respect de sine si asta.
paall

Mesaj de paall » Vin Noi 14, 2008 10:47 am

din Bucuresti.Nord trenurile pleaca la fix dupa ceasul meu si ceasul garii, bineinteles ca sunt cazuri cand pleaca intarziate, foarte intarziate !!

am patit si eu ca de multe ori trenurile sa plece cu 1-2 minute mai inainte dar ce sa faci ?? La Pl.Vest IDM sta cu statia in mana si daca unul sau mai multi calatori iese din pasaj si trenul e deja in miscare iar mecanicul nu vede ii spune sa opreasca, apoi isi continua drumul.

La Buc.Nord vinerea din cauza aglomeratiei de la casele de bilete multi calatori se urca fara bilet ( isi procura de la nas ) sau cei mai ghinionisti le pleaca trenul de sub mustata cu tot cu bilet. :(

R 346 si R 371 vinerea se sta si intre vagoane :!: ( calatori cu bilete fara loc , cei cu abonamente si blatisiti )
paall

Mesaj de paall » Lun Dec 01, 2008 12:42 am

Nu stiu unde tebuia sa pun meajul urmator dar il pun aici :

Ieri aflandu-ma in statia Pl.Vest in jurul orei 18:50 m-am intalnit cu doi vecini care m-au invitat sa-i duc pana la Azuga. mi-au platit biletul dus-intors si am prins P 3009.

inainte sa ne urcam in tren apare si intarziatul A 1746 Satu.mare din 10 vagoane, in care se urca 2 inspectori....in fine pleaca 3009 ajunge la Campina si stationeaza 45 minute !!!! la linia 3. pe linia 4 la ora 20:05 ajunge si A 1622 intarziat si el compus din 12 vagoane si un etajat la urma cu tot cu calatori. Din 1622 coboara 2 inspectori care se urca in 3009 si merge cu 3009 pana la Sinaia. La 20:12 trece pe langa noi la linia 2 tot in Campina EN 370 , dupa care ne punem si noi in miscare. De la Campina la Sinaia trenul a mers bine nemainregistrand intarzieri. La Sinaia ajungem pe la 21:10 unde stationam 45 minute !!! In aceste 45 minute au trecut IC 532 intarziat si el 21:32 - 21:33 , R 375 Praga-Bucuresti 21:38-21:45 si A 1741 21:44 - 21:47. La 21:55 se pune din nou 3009 in miscare iar la 22:10 avea sa ajunga la Azuga unde s-a intalnit cu trenul meu de intoarcere 3028. mi-am luat la revedere de la vecini si m-am urcat repede in 3028 intarzire peste 50 minute. la intoarcere nu am mai tinut cont de timp insa pot sa va zic ca la Sinaia ne-am intalnit cu A 1641 , la semnalul de intrare in Campina am stationat 5 min sa treaca A 1631 , la Breaza Nord am stationat 25 minute sa treaca Acc particular Ct-Bv si P 3011 care circula prelungit pana la Sinaia ( 1 singur calator in tot trenul )
La ora 00:10 am coborat la PL.Vest din P 3028 55 minute intarziere iar 3 calatori care aveau legatura din Sud la R 663 de Iasi au fost nevoiti sa mearga cu R 753 pana la Pascani.

Partea cu infrastructura :

In Campina s-a dat in folosinta linia 3 si linia 4 iar linia 2 si ea dar nu are peron, e linie de tranzit. Sectorul Campina - Breaza.Nord se circula pe firul 1 care pana aproape de Breaza.hc este totul nou. In octombrie firul 1 era inchis trenurile circuland pe firul 2. acum e invers. La Breaza.Nord se folosesc doar linile 3 si 4. Breaza.Nord - Comarnic se circula pe ambele fire. Comarnic exista doar linia 1 si 2. Comarnic-Valea.Larga si Valea.Larga - Sinaia se circula pe ambele fire. In Sinaia sunt folosite toate cele 3 linii cu peron ( 1, 2 si 3 ) . Sinaia - Busteni se circula pe firul 2 , firul 1 e inchis. La Busteni sunt folosite doar linia 1 si 2 celelelate inca nu exista. Busteni - Azuga se circula pe firul 2. In Azuga se folosesc liniile 1 2 si 3.

iar in seara asta am vazut ceva ce asteptam de foarta multa vreme: sa vad unul din cele 2 accelerate lungi cu tot cu etajate pe sensul Brasov-Bucuresti nu doar pe Bucuresti-Brasov astfel ca 1622 in seara asta avea : 20-55, 20-55, 20-55 , 19-55 , 19-55 , 20-55 , 20-55, 20-55 + vag acela cu locuri ptr biciclete apoi 20-55 001 , 20-55 , 20-57 , 20-57 , 20-57 , 26-16 si 36-16. 16 vagoane toate cu calatori. In spatele lui 1622 a venit si 11908 si el plin ochii.

ce pot sa va zic...daca mergeti la munte in vacanta de iarna pregatiti-va nervii si facetiva un program expus la intarzieri



Sambata dimineata P 3001 ( 65 min intarziere ) a avut in premiera 9 vagoane supra-pline cu toate ca si A 1745 si R 831 au fost suplimentate cu cate 2 etajate de fiecare tren. R 374 a fost de asemenea si el plin chiar daca e la o ora matinala. Abia tragea electrica personalul 3001 in locul in care deobicei alerga mai tare ;)
fantt
Mesaje: 48
Membru din: Dum Aug 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de fantt » Mar Dec 02, 2008 1:14 pm

pe sectorul Predeal-Cimpina, nu cred ca exista tren care sa circule fara intirziere; din pacate, la cum se prezinta situatia pe teren, sint toate sansele sa se repete istoria de pe Bucuresti-Constanta, sansele finalizarii la timp a lucrarilo par mici, avind in vedere ca pe cele mai mult eprotiuni nu s-a facut main nimic, desi a trecut jumatate din timpul alocat proiectului
paall

Mesaj de paall » Mie Dec 03, 2008 11:48 pm

in mod sigur nu se va termina la termen...dar si cand se va termina sa vedeti atunci bucurie...

azi P 3004 a venit la Pl.Vest cu 30 min intarziere , pana la Bucuresti a recuperat eroic 10 minute , astfel ca la 16:53 trenul ajunsese in Nord....in schimb la intoarcere R 370 a mers ca melcul 50 minute a facut din Nord pana la Pl.Vest :( 18:50 - 19:39 :(
Avatar utilizator
Ethan_Hunt
Mesaje: 7
Membru din: Mie Dec 03, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Ethan_Hunt » Joi Dec 04, 2008 10:13 am

Imi este mila de cei care folosesc acum rapidul Dacia pana la Viena. Am fost si eu acum 2 ani cu el pana la Viena si datorita unei intarzieri de 50 de minute, intarzierea finala a fost de aprox. 5 ore (in Budapesta daca ajunge cu peste 30 minute intarziere trenul la care se ataseaza vagoanele din RO, pleaca fara acestea).
Nu stiu insa de ce, dar cred ca si ungurii au problemele lor la intoarcere, fiindca stiu ca atunci si la intoarcere am avut vreo 2 ore intarziere de la Bruck/Leitha - Budapesta, Bruck fiind statia de granita a austriecilor. Evident ca trenul a ajuns intarziat in Bucuresti cu vreo 3 ore, iar la 17 cand am ajuns noi, se afisase deja o intarziere de 50 minute pentru plecare.
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”