Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Joi Oct 16, 2008 12:31 am

Sau de cei cu bagaje Voluminoase :-D
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Oct 17, 2008 1:45 pm

prin tarile mai putin bananiere, se folosesc mai ales la biciclete si persoane cu mobilitate redusa... insa la noi nu m-ar mira sa transporte si ceva capre si purcei de lapte de companie cu ele ;)
toate cele bune,
HR
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Vin Oct 17, 2008 9:55 pm

Horia_Radulescu scrie:prin tarile mai putin bananiere, se folosesc mai ales la biciclete si persoane cu mobilitate redusa... insa la noi nu m-ar mira sa transporte si ceva capre si purcei de lapte de companie cu ele ;)
Pe langa subiect sau poate nu

Sublinierea este a mea.

Fara ofensa, mai ales ca spui ... la noi, inteleg ca inca mai faci parte din aceasta tara si daca inteleg asta tu si noi cum ne numim ca locuitori sau cetateni ai acestei tari?

Cred ca ar trebui sa o lasam mai moale cu astfel de exprimari.

Cel putin mie nu-mi fac placere.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Oct 19, 2008 3:31 pm

buna Dorel,

preluarea este de pe un alt forum unde un user care activeaza si la noi se autointitula "cetatean al republicii bananiere Romania" si, cum, legat de amenajarile CFR gasesc ca se potriveste de minune (exemplu recent: rama TE (DB13) cu lift pentru handicapati motor insa fara loc amenajat in tren) am folosit-o... si ca cetatean al aceleiasi republici, nu am nici o retinere!
toate cele bune,
HR
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Oct 19, 2008 4:55 pm

Of, of pai daca ma apuc sa caut pozele, recente, cu "ce mai vede" francezul, cehul, neamtul, slovacul, sarbul, bulgarul si mai stiu eu cine pe la caile lor ferate inseamna ca ne putem considera fara retinere un continent bananier.

Si cand te gandesti ca din cauza climei nu cultivam banane dar nu se stie niciodata avand in vedere schimbarile climatice ce urmeaza.
Oricum la Bucuresti si Constanta au aparut palmierii :grin:

Crede-ma ca stiu ce vorbesc.

"Bananai", apropo de cuvantul banane si "derivatele" lui, pe cateva forumuri iar acolo, la trenuri reale, abunda fotografii cu material rulant, ce poate sta foarte bine intr-un muzeu, lasat in paragina, cladiri si anexe de statii de cale ferate, probabil unele declarate monumente, cu usile si ferestrele acoperite cu scanduri si batute in cuie, peretii acoperiti de inscrisuri si desene la moda.
Au aparut si vignete cu aceasta tema, vignete ce, din punct de vedere modelistic sunt adevarate opere de arta, dar arata realitatea CF din tari ce, probabil, s-au luat dupa noi si au arborat nepasarea fata de material rulant si cladiri.

Bun, hai inapoi la subiect ca nu vreau sa fiu tras de urechi :wink:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
KAA
Mesaje: 58
Membru din: Vin Apr 11, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de KAA » Lun Oct 27, 2008 12:45 am

Astazi am trecut pe la gara si ce vad: 10 vagoane Bmee seria 26-16 garate pe ultima linie a statiei. Numerele de parc ale vagoanelor erau, majoritatea, de tipul 04x. Avand in vedere ca nu fusesem de ceva vreme pe la gara e posibil ca vagoanele respective sa fi fost garate de ceva timp acolo acolo.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Oct 27, 2008 12:34 pm

care sunt 26-16 frate? etajatele 26-26 modernizate?
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Lun Oct 27, 2008 12:45 pm

Alea single :lol:
Au aparut saptamina trecuta in gara Cluj
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Oct 27, 2008 12:55 pm

poze, poze? :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Mesaj de didinul » Lun Oct 27, 2008 5:23 pm

KAA scrie:Astazi am trecut pe la gara si ce vad: 10 vagoane Bmee seria 26-16 garate pe ultima linie a statiei. Numerele de parc ale vagoanelor erau, majoritatea, de tipul 04x. Avand in vedere ca nu fusesem de ceva vreme pe la gara e posibil ca vagoanele respective sa fi fost garate de ceva timp acolo acolo.
Etajate individuale modernizate la Cluj???!! Atunci se pare ca cineva mi-a dat informatii corecte. Si anume, ca etajatele vor intra pe trenurile accelerate 1931/1932 si pe 1621/1622.
paall

Mesaj de paall » Lun Oct 27, 2008 8:54 pm

1621/1622 nu trece prin Cluj


etajatele modernizate 26-16 au ajuns la numarul 095 iar cele 36-16 la numarul 025.
Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Mesaj de didinul » Lun Oct 27, 2008 9:25 pm

1621/1622 nu trece prin Cluj
Stiu pe unde trece 1621/1622! Vroiam sa spun ca si perechea asta va fi compusa din etajate individuale.
Avatar utilizator
KAA
Mesaje: 58
Membru din: Vin Apr 11, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de KAA » Lun Oct 27, 2008 11:12 pm

Didinul scrie:Etajate individuale modernizate la Cluj???!! Atunci se pare ca cineva mi-a dat informatii corecte. Si anume, ca etajatele vor intra pe trenurile accelerate 1931/1932 si pe 1621/1622.
Exact. Ieri am vazut nici mai mult nici mai putin de 10 vagoane etajate individuale Bmee (foste Bafld).

Mie, personal, imi plac vagoanele respective, dar solutia introducerii acestora pe perechea de trenuri Cluj-Galati nu e chiar cea mai potrivita. Acolo se impune utilizarea vagoanelor "normale", cu compartimente deoarece:
-distanta parcursa e 714 km
-timpul parcurgerii distantei respective e de peste 13 ore

In principiu, vagoanele etajate (fie individuale, fie rame) ar trebui sa fie utilizate pe distante scurte cu flux ridicat de calatori.
paall

Mesaj de paall » Mar Oct 28, 2008 8:51 am

eventual ceva accelerate sau personale cu mers de acclerat, am vazut in MT ca este unul Drobeta.T.Severin - Timisoara si inca unul Tg.Jiu-Deva-Arad-Timisoara.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Oct 31, 2008 9:20 am

Salut

aseara am trecut prin gara si am tras cateva poze:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Daca am numarat bine, erau 9 etajate, cele care erau la vedere aveau statia de domiciliu : "Cluj"

Jos palaria in fata baietilor de la Pascani pentru cat de drept au intins tabla pe vagoane :-D

[Link Removed for Guests]

La linia 1 in gara de scurt parcurs erau niste vagoane de marfa

[Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat