Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Sep 08, 2008 3:34 pm

buna,

cum spuneam si in alta parte, acum venerabilele DB13 (=TEuri) au ajuns sa aiba usi automate si clima... sunt curios cum arata inauntru :)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Mar Sep 09, 2008 8:04 am

O chestie care imi scapa: Ce folos are reclama la "Remarul" pe spatele biletelor de tren? E mai haios decat o caricatura, zau, ca om de rand sa vezi ca ti se adreseaza o reclama la o firma care repara automotoare si vagoane!
La o adica, ma astept ca data viitoare cand cumpar un bilet, sa vad: "Superoferta de sine UIC60!!! - la 10tone de sina, 100 traverse gratis!"
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Sep 09, 2008 10:45 am

Probabil ca e foarte simplu, mai are Calatori o datorie de 2-3.000 euro, si decat sa se mai incurce cu plata, le ofera publicitate pe 10.000 de bilete...
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Sep 14, 2008 1:54 am

Gabi_Todoran scrie:Buna
O s-o iau pe rind:
-locomotiva (cel putin dupa inmatriculare) e fosta 060-EA-002 ASEA
-trenurile (daca nu ma insel) sunt fostele IC Mihai Viteazul cu traseeu scurtat la Brasov din pricina lucrarilor la infrastructura pe Valea Prahovei
-scurtarea traseului a dus probabil la pierderea clientilor care mergeau mai departe de Brasov
Numa' bine!
Adica, s-au folosit de motivul lucrarilor de pe valea prahovei sa mai scoata din trenurile care erau utile si sa introduca 2 total inutile.

Sa fim seriosi, 1 tren Cluj - Bucuresti ocupa o trasa de parcurs, 2 trenuri Cluj-Brasov + Brasov-Bucuresti ocupa tot atat, insa costuri de exploatare mai mari (schimbat locomotiva, garat trenuri, etc), plus eu ca si calator nu voi merge cu trenul daca trebuie sa stau 1-2 ore in Brasov (nu e timp suficient sa vad diorama din beci :-P )

E chiar stupid ceea ce au facut, bine ca marfarele circula in voie pe valea prahovei.
KAA scrie: ...Gradul de umplere al trenului il estimez ca fiind mult sub 25 %. ...
L-am vazut si eu intr-o zi la plecare din Cluj, maxim 5-10 calatori / vagon.

Traiasca Dacosul, Transmixtu' si care mai sunt.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Lun Sep 15, 2008 3:58 pm

Gam3 scrie:Ce mai vad in galeria foto de pe forum, o garnitura de TE in alta schema de vopsire:

Imagine
Vagoane "need for speed" 8)
Avatar utilizator
KAA
Mesaje: 58
Membru din: Vin Apr 11, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de KAA » Lun Sep 15, 2008 6:10 pm

Daca e sa ma iau dupa seria scrisa pe TE-ul modernizat, viteza maxima e mentinuta la 120 km/h. Ar fi fost o chestie de bun simt o sporire a vitezei maxime macar la 140 km/h.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Sep 15, 2008 6:36 pm

KAA scrie:Ar fi fost o chestie de bun simt o sporire a vitezei maxime macar la 140 km/h.
Boghiurile nu suportă mai mult.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Lun Sep 15, 2008 6:37 pm

Hm... Eu as fi ridicat viteza liniei la 120 km/h ca asta e problema cea mai mare. Degeaba sau aproape degeaba sa scriem pe un vagon 140km/h daca nu are unde circula cu viteza asta. Cred ca la 120 km/h cei de "sus" au senzatii tari pe majoritatea liniilor CFR. Pina la a circula cu 140km/h e nevoie in multe alte chestiuni de acel "bun simt".
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Sep 15, 2008 6:41 pm

Ca să ridici viteza la peste 120 km/h, în primul rând trebuie schimbate boghiurile.... cu suspensie secundară cu arcuri foi nu poĂži să faci mare lucru.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Sep 25, 2008 4:29 pm

Pentru ca s-au inmultit/au murit forumurile, nu mai stiu pe unde am vazut pe internet o discutie despre aburoasele expuse in statii, adica la Sinaia, unde s-a indoit cind a fost ridicata, alta e la Predeal, alta la Brasov, una in Craiova, mai e una de larga in Sighetul Marmatiei.
S-ar parea ca una e expusa in Tulcea, o statie destul de retrasa si cu un trafic de calatori restrins, situata insa pe o linie foarte frumoasa.
Pe forumuri nu am vazut discutii despre.

http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 170&nseq=7
Rog administratorii sa mute subiectul la locul potrivit daca exista un topic dedicat discutiilor despre aburoasele expuse.
Avatar utilizator
KAA
Mesaje: 58
Membru din: Vin Apr 11, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de KAA » Joi Sep 25, 2008 9:33 pm

1. Acceleratul Galati-Cluj avea in componenta un vagon 19-56 (Alee Salon). Desi vagonul nu arata rau si, in plus, exista tendinta folosirii vagoanelor salon in detrimentul celor cu compartiment, totusi, cei de la Galati ar fi putut sa se gandeasca putin inainte de a introduce un astfel de vagon deoarece timpul de la statia de plecare si pana la cea de destinatie este de peste 13 ore, asta daca nu luam in considerare intarzierile. Este vorba, totusi, de 714 km
2. De la Iasi la Cluj sunt 459 km. Acesti 459 km sunt facuti in peste 9 ore avand in vedere intarzierile care apar. E plin de restrictii de viteza.
3. Legat de mesajul lui Dan TM. Este de apreciat existenĂža unor oameni inimoÂşi care au restaurat 50-ul respectiv.
4. Acum doua zile, in gara Burdujeni, se aud, foarte des, niste goarne de LDH. Era intuneric si nu se vedea mare lucru. Goarnele continua sa "concerteze", atragand atentia si pasagerilor din tren (Timisoara-Iasi) care, altfel, si-ar fi vazut de treburile lor. La un momnt dat, se distinge o "aratare": trenul personal Botosani-Suceava Nord alcatuit din 89-0587 care circula cu luminile stinse + doua vagoane 20-57 cu putini pasageri in ele. La plecare din gara si dupa aceea, claxonatul excesiv a reinceput.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Sep 26, 2008 4:36 pm

pesemne ca nu erau stinse, ci defecte... in Tara lui Papura Voda se poate insa orice...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Oct 15, 2008 12:50 am

na, ca pe asta il ratasem...

daca un Silberling AB din 1961-62 a ajuns vagon de clasa I pentru Inter City la CFR, de ce sa n-ajunga si acest Halberstaedter ceva "prestigios"? :twisted:
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Mie Oct 15, 2008 11:47 pm

am vazut si eu 3 astfel de vagoane in capete erau clasa 2-a si la mijloc clasa 1 pline de grafitti, intrase in Grivita.

revenind la vagoanele pentru biciclete ar putea fi folosite iarna si pentru cei cu sanii , schiuri si de ce nu animale de companie ;) nu doar pentru biciclete.
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat